אנא סובבו למצב אנכי
איך למלא טופס צ’אנס מנצח בצורה שיטתית? | פליי סמארט

איך למלא טופס צ’אנס מנצח בצורה שיטתית?

checkmark

מאז 1994 מתקיימת בישראל מדי יום אחת ההגרלות הפופולריות ביותר, הלא היא הגרלת הצ’אנס.

 

הגרלת הצ’אנס למי ששכח, מתקיימת 7 פעמים ביום בימי חול ועוד 5 פעמים במהלך סוף השבוע. ההגרלה מבוססת על 32 קלפים, מהם עולים בגורל ארבעה קלפים, אחד מכל סדרה (לב, תלתן, יהלום ועלה). אפשרויות ההשתתפות בהגרלת הצ’אנס הן מגוונות במיוחד, וביניהן אפשרות לנחש החל מקלף אחד בלבד בסדרה, דרך ניחוש כל ארבעת הקלפים מכל ארבע הסדרות או השתתפות ברב צ’אנס שגם בו יש לנחש את כל ארבעת הקלפים כשההבדל טמון ביחסי הזכייה השונים. הפרסים בהגרלת הצ’אנס הם מכפלות של סכום ההשקעה ויכולים לנוע בין עשרות שקלים לעשרות אלפי שקלים. באופן כללי, סיכויי הזכייה בהגרלת הצ’אנס גבוהים מאוד ולכן בין היתר הוא גם נחשב לפופולארי במיוחד.
אפשרות נוספת להשתתף בהגרלת הצ’אנס היא באמצעות מילוי טופס צ’אנס בצורה שיטתית. בשלב הראשון ישנה בחירה בין כל אחד מהמשחקים – צ’אנס 1, צ’אנס 2, צ’אנס 3, צ’אנס 4 או רב צ’אנס. ההבדל העיקרי הוא שבטופס שיטתי ניתן לסמן יותר מאפשרות אחת בכל סדרה (החל משני קלפים ועד ארבעה קלפים לכל היותר). לדוגמה – בטופס שיטתי ניתן לסמן באותה סדרה מלך לב ו-8 לב, בדומה למילוי כפולים בטופס רב טורי בטוטו, כמו גם לסמן ארבעה קלפים בסדרה, למשל – אס תלתן, נסיך תלתן, 8 תלתן ו-7 תלתן.

בניגוד לטפסי הצ’אנס הרגילים או טפסי הרב צ’אנס, בטופס הצ’אנס השיטתי ניתן לבחור בין שתי אפשרויות פר טור – 5 ₪ או 10 ₪. יחד עם זאת, יש לזכור כי בטופס כזה, ימלאו המנחשים לרוב מספר אפשרויות שיגדילו את מספר הצירופים, כך שהמחיר הסופי לטופס הוא מכפלה של מס’ הצירופים במחיר שנבחר. לדוגמה: אם בחר המשתתף לסמן 2 קלפים בכל סדרה לפי מחיר של 5 ₪ לטור, הרי שהמחיר הסופי יהיה 80 ₪ – כלומר 2X2X2X2 שהם 16 טורים כפול 5 ₪ לטור. מספר הצירופים המקסימלי שאפשר למלא בטופס צ’אנס שיטתי יהיה 256 צירופים שיתקבלו אם נסמן ארבעה קלפים בכל אחת מארבע הסדרות. בשורה התחתונה, כל סימון נוסף בסדרה, בין אם הוא מופיע בסדרה אחת או יותר, מגדיל את סיכויי הזכייה באופן משמעותי. מעבר לכך, בטופס צ’אנס מנצח בצורה שיטתית ניתן לזכות בכמה רמות פרסים בטופס אחד.

מעוניינים להשתתף בהגרלת הצ’אנס מדי יום ולא בטוחים עדיין כיצד? תנו ליועצים של סמארט לעשות את העבודה בשבילכם. הצטרפו עוד היום לתוכניות המגוונות של סמארט ותתחילו לשחק חכם.

 

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן