אנא סובבו למצב אנכי
נגמרו התירוצים: איך נארוז את החפצים ונצא לטיול מסביב לעולם? | פליי סמארט

נגמרו התירוצים: איך נארוז את החפצים ונצא לטיול מסביב לעולם?

checkmark
עוצרים את השגרה השוחקת ויוצאים לטייל מסביב לעולם מבלי לדאוג לכרטיס חזור!
לא פעם אנחנו שומעים על משפחה אמיצה שהחליטה לעצור את שגרת החיים השוחקת, לעזוב את מקום העבודה, לארוז את החפצים לצאת לטיול מסביב לעולם ללא כרטיס חזור. זאת אומרת, שאת הפנטזיה שעוברת לכולנו בראש- יש כאלה שמצליחים להגשים עם קצת סיכונים והרבה מזל! הבשורה המשמחת היא שכל אחד יכול לייצר לעצמו את ההזדמנות לצאת לטיול יוצא דופן מסביב לעולם.
מחוויות רבות שנשמעות מאותן משפחות שהגשימו את החלום, עולה כי חלקן אף הצליחו להפוך את הטיול לפרנסה העיקרית שלהן. בעזרת צילומים מרהיבים מנופים יפהפיים או מיצירת תכנים ערכיים ומעשירים, הצליחו המשפחות להמשיך לטייל כשכרטיס החזור נותר פתוח לגמרי.  אחד הסיפורים הבולטים הוא של משפחה ישראלית ששמה את כל התירוצים בצד, והחליטה לארוז את החפצים לקראת המסע של חייה.
ובעצם, מהם התירוצים שמונעים מאיתנו לעזוב הכל ולטוס לטייל בעולם?
  1. טיימינג – “אבל אנחנו לפני קידום בעבודה”, “הילדים בדיוק עולים לתיכון”, “רק נכנסתי לעבודה חדשה”, ותירוצים רבים וטובים נוספים. כשמדברים על תזמון, חשוב לזכור שבהרבה פעמים הטיימינג דווקא לטובתנו! לעיתים, העצירה משגרת החיים המואצת היא משמעותית לחישוב מסלול מחדש ולמחשבות על המשך הדרך. והכי חשוב, כל זמן הוא זמן טוב למסע משפחתי מקרב!שחקו חכם בטוטו ואולי תרוויחו מספיק כדי לטייל מסביב העולם
  2. מסגרות חינוך- “איך נפסיק את שגרת הלימודים של הילדים?”, “איך הם ילמדו בלי ללכת לביה”ס?”, “זה יפגע להם בהתקדמות” ועוד ועוד ועוד. התשובה לכך, כפי שעולה ממשפחות שכבר עשו זאת, היא שהילדים למדו הכי הרבה בתקופת הטיול שלהם מסביב לעולם. הם נחשפו לתרבויות מגוונות, לאנשים, לשפות, ודווקא בזכות החוויות המרובות, הם הצליחו ללמוד הכי הרבה.
  3. אינטנסיביות – “אנחנו לא רגילים להיות אחד עם השני כל כך הרבה זמן בלי הפסקה”, “הילדים לא יסתדרו”, “לאן יהיה לנו לברוח?”. תירוץ שלחלוטין נשמע הגיוני. משפחות רבות ודאי יכולות יהיו להזדהות עם הריבים באוטו בנסיעה לאילת, אז… טיול מסביב לעולם ביחד מבלי דד ליין לחזרה? נשמע לא קל. אבל האמת היא, שהמסע מסביב לעולם מחבר בין כל נפשות המשפחה והחווית יוצאות הדופן מאפשרות לכל אחד ליהנות ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמו.
  4. והתירוץ הכי שכיח: כסף – “מאיפה יהיה לנו כסף לממן כזה מסע?”, “יש חלומות ששייכים רק לעשירים”, “אנחנו צריכים לחסוך” ועוד. נכון, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בהרפתקה יוצאת דופן שדורשת כסף ומעט סיכונים, אך בעזרת סכום כסף לא גדול ניתן להשיג זאת ועוד הרבה יותר. זכיה בטוטו או ווינר יכולה לקרב אתכם אל עבר הטיול המופלא והחובק עולם שתמיד חלמתם עליו, וכמו שכבר אמרנו, אתם יכולים להפוך את הטיול לפרנסה העיקרית שלכם!
לסיכום,
מי לא היה רוצה לעזוב את העבודה הקבועה ולטייל מסביב לעולם? אנחנו בסמארט מאמינים בהגשמת חלומות כי גם אנחנו אוהבים לחלום, לשאוף גבוה ולעשות דברים מרגשים ומעוררי השראה, ואם להיות כנים? אלו בדיוק הדברים שמניעים אותנו להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים 🙂
אז אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתרנו ולהתחיל לשחק חכם! ומי יודע? אולי עם זכיה במחזור הטוטו הבא, אתם תהיו המשפחה שתצליח להגשים את החלום ולטייל מסביב לעולם מבלי לדאוג לכרטיס החזור!

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן