אנא סובבו למצב אנכי
לוטוגוצים - דמויות לחיים | פליי סמארט

לוטוגוצים – אוהבים אותם? הדמויות שמרעננות את המסך

checkmark

הלוטוגוצים פרצו לחיינו ממש לא מזמן, לפני שנים ספורות, ולא נגזים אם נאמר שהם נכנסו ללב של כולנו

המראה השמנמן והמיוחד שלהם, השפה המיוחדת, הטירוף הבלתי מוסבר ובלתי נתפס של כל דמות והאופי הייחודי של כל אחת מהן – כל אלו הופכים את הלוטוגוצים לכמה מהדמויות המרעננות ביותר על המסך.

מידי כחודש פחות או יותר, אנחנו זוכים לגרסת לוטוגוצים חדשה. סצנה אחרת, סיטואציה שונה, הרבה מאוד לוטוגוצים משעשעים ורעיון אחד: הם שם כדי להפוך את החיים של דמות מסוימת לטובים יותר.

הם שם כדי ‘להתנקם’ באותו גורם אשר מתעלל בדמות המדוברת בלי הפסקה, מבלי שיש לה יכולת להגיב. הלוטוגוצים הם המסמלים כמובן את הלוטו עצמו. אדם אשר מקבל את העזרה של הלוטוגוצים, מקבל את עזרת הלוטו עצמו ולמעשה חייו משתנים לגמרי.

רעיון גאוני של משרד הפרסום אלדר&חומסקי, שכנראה עוד ייזכר כאן לשנים רבות.

כדורי לוטו - סמארט

 מהפרסומות האהובות כיום – ואולי מהפופולאריות אי פעם

 מאז הגיחו הלוטוגוצים לחיינו, הם זוכים להרבה מאוד הכרה ופרסים. לא פעם נבחרה פרסומת לוטוגוצים כזו או אחרת לפרסומת האהובה ביותר על הקהל, ואף גרפה פרסים בתחרויות בעולם הפרסום.

היצורים הללו, פרי יצירתם של אנשי משרד הפרסום המלווה את הלוטו, הם מהדברים הטובים ביותר שקרו ללוטו מאז ומעולם. הפרסומות החדשות של הלוטו הן האהובות ביותר היום, וכנראה יהיו מאלו שייזכרו לנצח. ממש כמו הפרסומות הגדולות ביותר.

 מרצ’נדייזינג של לוטוגוצים

 איננו יודעים אם זו הייתה הכוונה מלכתחילה, אך ההצלחה האדירה של הלוטוגוצים הביאה אף ליצירת מרצ’נדייזינג מרשים מאוד סביבם. ראשית, על כל דוכן פיס ניתן לראות היום לוטוגוצים ב’פוזות’ שונות, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמראה של כל הגרלת לוטו.

 אבל מעבר לזה, היום ניתן לרכוש דמויות לוטוגוצים, לשוטט באתר הלוטוגוצים שהוקם במיוחד ולעצב בו לוטוגוץ משלכם, להכין עוגות לוטוגוצים ועוד ועוד. תעשייה שלמה נוצרה סביב הדמויות הללו, וככל הנראה זה המראה הייחודי שלהם, אופי החצוף והעובדה שהם מצפצפים על כל העולם, שהופכים אותם לאהובים יותר.

 פרסומת של מפעל הפיס שמשנה ללוטו את התדמית

 זוהי הדוגמא הטובה ביותר לדרך שבה פרסומת יכולה לשנות תדמית. וכמובן, איננו מדברים כאן על משהו רע: גם לפני הפרסומות החמודות הללו, התדמית של הלוטו הייתה טובה. אבל, לאחר השקת הקמפיין, משהו השתנה.

 פתאום, הלוטו זוכה לתדמית צעירה ורעננה יותר, אפילו ‘מגניבה’. פתאום, הלוטו יודע להראות גם את הצד השטותניקי שבו.

פתאום, תוצאות לוטו מסייעות לאזרח הפשוט. פתאום הלוטו מדבר בגובה העיניים שלנו. זו תדמית שתועיל ללוטו ללא ספק, ולשנים רבות.

שליחת לוטו קבוצתי עם קבוצת סמארט

באמצעות שירותיה של קבוצת סמארט תוכלו לשלוח טפסים אישיים וטפסים כחלק מקבוצה באופן קבוע, ולא לפספס הגרלות לוטו.

עשרות אלפי לקוחות כבר זכו בסמארט, כולל מעל 50 זכיות בפרסים הגדולים וסכום זכיות מצטבר של למעלה מ-158 מיליון ₪ !

לקוחות רבים שהשתמשו בשירותים שלנו חיים כיום את החיים שהם חלמו לחיות – החיים הטובים, הודות לזכייה במיליוני שקלים, וגם אתם יכולים לקחת חלק במילוי קבוצתי.

לקבלת פרטים אודות שליחת לוטו אישי וקבוצתי לחץ כאן !

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן