אנא סובבו למצב אנכי
מהי הגרלת דאבל לוטו? | פליי סמארט

מהי הגרלת דאבל לוטו?

checkmark

החלום להפוך למיליונרים בן לילה, הוא משהו שרבים מאיתנו משתעשעים בו מפעם לפעם. כולנו מכירים את הסיפורים על האנשים שעבדו קשה כל חייהם עד שביום אחד השתנו להם החיים והם הפכו להיות מיליונרים כי מילאו טופס לוטו.

הסיכוי להרוויח סכומי כסף ענקיים מושך ישראלים רבים להגרלות הלוטו המתקיימות מידי שבוע. אבל, יחד עם זאת, קיים הסיכוי להרוויח סכום כסף כפול, על ידי השתתפות בהגרלת דאבל לוטו. מהו דאבל לוטו, במה הוא נבדל מהגרלות לוטו אחרות ואיך תדעו גם אתם כיצד למלא אותו בקלות!

דאבל לוטו הסבר - סמארט

מעוניינים להשתתף בהגרלות הלוטו השיתופיות של סמארט?

לפרטים נוספים אודות על מסלול הלוטו הייחודי של סמארט, השאירו פרטים בקישור הבא ונציג מטעמנו יחזור בהקדם.

מהו ההבדל בין הגרלת דאבל לוטו לבין ההגרלה הרגילה?

הגרלת דאבל לוטו דומה להגרלת הלוטו מבחינת השיטה בה היא מתקיימת, כאשר ההבדל המהותי הוא בסכום הזכיה. בהגרלת הדאבל לוטו, סכום הזכיה הוא כפול מסכום הזכיה בהגרלת הלוטו הרגילה. בטופס דאבל לוטו ממלאים בין שתי טבלאות ל-14 טבלאות בכפולות של שתיים, בדומה לטופס לוטו רגיל. מבחינת המחיר- טופס דאבל לוטו עולה יותר (מחיר המילוי של הטופס הוא כפול, וכך גם הסיכויים האפשריים לזכות).
ההגרלות מתקיימות בימי שלישי, חמישי ובמוצאי שבת, בבית מפעל הפיס בתל אביב ותוצאותיה מתפרסמות גם באתר האינטרנט של מפעל הפיס ובעיתונים לאחר ההגרלה. מלבד הגרלות הדאבל לוטו, קיימות אפשרויות נוספות להשתתפות בהגרלות הלוטו:
לוטו רגיל, לוטו שיטתי (שניתן למלא בו יותר מטבלה אחת) ולוטו שיטתי חזק.
הפרס הראשון בלוטו עומד על סכום של מינימום 4 מיליון ש’ח. בדאבל לוטו, המינימום הוא 8 מיליון ש’ח.. הפרס השני בלוטו הוא סכום של חצי מיליון ש’ח. במידה ובהגרלה לא נמצא זוכה בפרס הראשון ו/או בפרס השני, נצבר סכום הפרס להגרלה הבאה.

מהו טופס דאבל לוטו רגיל וכיצד ממלאים אותו?

בטופס זה ממלאים שישה מתוך שלושים ושבעה מספרים ומספר אחד מתוך עשרה מספרים (מחיר הטופס 11.6-58 ש’ח בהתאם למספר הטבלאות שסומנו).

מהו טופס דאבל לוטו שיטתי וכיצד ממלאים אותו?

בטופס זה מסמנים סט צירופים ואת הצירופים הנבחרים (מחיר הטופס 162-5359.20 ש’ח לפי כמות הטבלאות שסומנו).

מהו טופס דאבל לוטו שיטתי חזק וכיצד ממלאים אותו?

מסמנים שישה מתוך שלושים ושבעה מספרים ומספר אחד חזק מתוך עשרה. בנוסף, מסמנים חמישה עד עשרה מספרים חזקים בהתאם לסכום הטופס (162.4-284.2 ש’ח בהתאם למספר הטבלאות שמולאו).

האם ישנם הבדלים רבים בין מילוי טופס דאבל לוטו לבין מילוי טופס רגיל?

בוחרים שישה מספרים (מ-1 עד 37) ומספר חזק (מ-1 עד 7). בלוטו שיטתי ניתן למלא יותר מצירוף אחד בטבלה (בשונה מהטופס הרגיל) וניתן לבחור 28-924 צירופים שונים. במילוי טופס לוטו שיטתי חזק, ניתן לבחור מספרים חזקים (4-7 מספרים חזקים מטבלה אחת), ניתן גם לסמן 7 מספרים ולא רק 6 בטבלה הכוללת 37 מספרים.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן