אנא סובבו למצב אנכי
לוטו – לזכות בכסף רב בהגרלה ולעשות איתו טוב לאחרים | פליי סמארט

לוטו – לזכות בכסף רב בהגרלה ולעשות איתו טוב לאחרים

checkmark

להשקיע בקהילה ולהחזיר את הכסף של הציבור בהגרלות 

אחת המטרות העיקריות של מפעל הפיס, בתור גוף אשר מפעיל את כמה מההגרלות הממלכתיות המפורסמות בישראל, הוא להשקיע בקהילה. כלומר, להחזיר את הכסף שמושקע על ידי הציבור בהגרלות (הגרלות לוטו, צ’אנס, ווינר וכו’), בחזרה בציבור עצמו. שזהו רעיון נפלא, שמיושם הלכה למעשה כבר עשרות שנים ברחבי ישראל ובעולם.

כמעט בכל יישוב בישראל אפשר למצוא מרכזים קהילתיים שעליהם מתנוסס סמל מפעל הפיס הידוע והמוכר; בעשרות פרויקטים ומיזמים קהילתיים אחרים משקיע מפעל הפיס מיליונים מידי שנה, כאשר לחלקם אנחנו ממש לא מודעים; למעשה, מפעל הפיס משקיע בקהילה כסף בלתי מבוטל, מה שהופך אותו לאחד הגופים המועילים ביותר לסביבתו.

ואת המנטרה הזו, את האופי המיוחד של ההגרלות הללו יכולים גם אנחנו לאמץ – לא רק במסגרת השקעתנו השגרתית באותו טופס לוטו שבועי שנשלח, אלא גם כאשר נזכה בסכום כסף גדול, אם וכאשר.

והלוואי שזה יקרה בסופו של דבר לכולנו.

לקוחות סמארט שזכו, צילמו סלפי ושלחו אלינו את תמונתם עם צ׳ק הזכייה>>>

מספרי הלוטו - סמארט

לאכול בדיינר – ולשלם בצ’ק על סך עשרת אלפים דולרים

הדוגמא הטובה ביותר היא של אדם קנדי אחד, בוב ארב, אשר זכה בשנת 2012 לחוות את אחד הרגעים היפים והמאושרים בחייו: הוא גרף פרס של 25 מיליון דולרים קנדיים במסגרת הגרלת הלוטו שבמדינתו.

אין ספק שמדובר בסכום לא מבוטל (הדולר הקנדי שווה רק מעט פחות מהדולר האמריקאי) איתו יכול לעשות ארב כל דבר שירצה ושיתחשק לו.

אך אותו ארב הוא כנראה אדם ערכי ונדיר, שלא כל אחד פוגש בכל יום. הוא הגיע במהלך נסיעה שגרתית לדיינר קלאסי בקנדה, ושם אכל להנאתו המבורגר וצי’פס.

במהלך שהותו במקום הוא התוודע לבעלים, קליף לות’ר, שסיפר לו על מצוקתו, כבדרך אגב: בתו התגלתה כחולת סרטן, מה שכמובן הפך את עולמו.

הטיפולים, העזרה הרפואית וכדומה יעלו לבעלים לא מעט כסף ויהפכו את חייו למשהו שלא הכיר עד היום. המאבקים יהיו כמובן בלתי פוסקים כשלאורך כל הדרך ינסה קליף להציל את בתו, בכל דרך אפשרית.

השניים נפרדו כידידים וכל אחד הלך לדרכו, אך את ההמשך לא היה יכול קליף אפילו לדמיין: לאחר כמה ימים חזר המיליונר הטרי לדיינר, והשאיר עבורו צ’ק חלומי בסך של עשרת אלפים דולרים קנדיים – סיוע שיעזור לקליף לטפל בבתו כראוי.

ארב, שלא הכיר לפני כן את האיש שהגיש לו המבורגר תמים, פשוט שינה שוב את חייו של קליף – והפעם לטובה.

וזהו בעצם הרעיון: בעזרת כסף, אנחנו יכולים לשנות הרבה דברים. נכון, הכסף הוא לא הכל בחיים, אבל כשהוא קיים, חשוב שנפנה אותו למטרות טובות.

הגרלות לוטו הן ההזדמנות המצוינת של כל אחד ואחד מאיתנו, האנשים הפשוטים, לעשות טוב לאנשים אחרים.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן