אנא סובבו למצב אנכי
הכסף שאחרי הסערה – סיפורו של זוכה בלוטו | פליי סמארט

הכסף שאחרי הסערה – סיפורו של זוכה בלוטו

checkmark

זכייה בלוטו בסערה גדולה

ישנם רגעים שזוכרים לנצח. אחד מהם הוא כמובן זכייה בלוטו – ואחד נוסף הוא מזג אוויר סוער וקיצוני, כמו זה שפקד אותנו במהלך דצמבר 2013, ובעיקר את ירושלים הבירה, שהפכה מושלגת יותר מאי פעם. ומה קורה כאשר שני אלו משתלבים יחד? במקרה כזה, גם הנכדים והנינים כנראה יזכרו את הסיפור לדורי דורות.

תושב ירושלים בן 50 מילא טופס לוטו באופן שגרתי, בשבוע שלפני הסערה הגדולה. המספרים שמילא היו בהחלט מוצלחים, משום שלאחר מכן, כאשר ההגרלה עצמה התקיימה, גילה כי זכה בפרס השני – ובמיליון שקלים וחצי. פרס נאה לכל הדעות, אך האיש לא שֵער מה מחכה לו, כפי שלא שיערה כל המדינה כולה.

להמתין שלושה ימים בקור כדי לממש את הזכייה

הגילוי המסעיר על הזכייה – גילוי שמסב אושר רב לכל אדם – התרחש ביום חמישי, היום בו החל השלג הכבד בירושלים. בתחילה, גם השלג היווה כנראה עבור רבים מקור לאושר רב, בעיקר משום שירושלים אינה הופכת מושלגת כל כך מוקדם, בדרך כלל. אך מהר מאוד התברר לזוכה, שאותו שלג עשוי לעכב אותו ואף ליצור בעיות.

ככל שהשלג המשיך לרדת, כך הבין הזוכה כי אין לו לאן ללכת. הוסיפו לזה את השיבושים הקשים במערכת החשמל, ותקבלו מצב בו ההמתנה הפכה ארוכה ומייגעת. כל אותו זמן, סיפר הזוכה, מה שהפיח אצלו רוחות של תקווה, היה אותו טופס לוטו יקר ערך.

אבל, התנאים הביאו עמם גם בעיות וחששות: ללא חשמל, הדרך היחידה כמעט להתחמם ולהאיר את הבית היא באמצעות נרות. והנרות – אלו יכולים בשנייה אחת להעלות באש את הנייר החשוב – ההוכחה לזכייה. לכן, אותו אדם שמר קרוב אליו את הטופס במשך שלושה ימים, עד שהחשמל חזר, הדרכים התפנו והוא יכול היה לגשת למפעל הפיס ולזכות בפרס עליו חשב במשך שלושה ימים שלמים.

הסבלנות משתלמת – וגם ההגרלות

אפשר להסיק מהסיפור הזה שגם כאשר לא רצים במהירות אל תחנת הלוטו הקרובה, הכסף יחכה. אפשר להבין יותר מזה, שלא מעט הגרלות לוטו מסתיימות באחרונה בזוכים שהופכים למיליונרים. רק במאי האחרון זכה אדם בן 55 בפרס של 15 מיליון שקלים בלוטו, ובסה”כ נרשמו 50 מיליונרים חדשים לאורך השנה.

לכן, גם כשהקור מקפיא, גם כשאין לאן ללכת והחשמל אינו פועל, יש תמיד זיק של תקווה. בפעם הבאה שאתם שומעים על סופה מתקרבת, כדאי מאוד שתמלאו טופס לוטו ותמתינו. אולי הוא זה שיחמם את לבכם.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן