אנא סובבו למצב אנכי
לוטו עולמי: זוכה בודד ב- 600 מיליון דולר בארה”ב | פליי סמארט

לוטו עולמי: זוכה בודד ב- 600 מיליון דולר בארה”ב

checkmark

ארה”ב היא מדינה שבה הכל הולך בגדול

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, כזו שכל אחד יכול להיות בה עשיר כקורח, לפעמים בן רגע. הכל תלוי בגורל ובצעדים שיחליט לבצע. בדיוק מה שעשה אדם בודד, תושב מדינת פלורידה בארה”ב – שבחר צירוף מספרים מסוים וזכה. זכה בענק.

הגרלת הפאוורבול, אחת מההגרלות המפורסמות בעולם, כבר מזמן הפכה למשחק שבו מחולקים סכומים עצומים. בהגרלה הזו חולק בעבר הפרס הגדול ביותר אי פעם – 640 מיליון דולרים, שחולקו בין שלושה מנחשים.

אבל הפעם הסיפור שונה. הפעם, למרות שלא מדובר בפרס הגדול מאז ומעולם, מדובר בזכייה הגבוהה ביותר, כנראה, לאדם בודד. אדם אחד ויחיד, שניחש את המספרים הנכונים בהגרלה שהפכה לטירוף של ממש בארה”ב, ולקח הביתה סכום חלומי.

לוטו עולמי - סמארט

מי רוצה 590.5 מיליון דולרים?

יש אדם אחד בכל העולם, שיכול לענות בתשובה ‘לא אני’ על השאלה הזו. מדוע? משום שהוא כבר זכה בפרס הזה. למעשה, מדובר בסוג של הגרלת לוטו, ממש כמו כאן בישראל, בה המנחשים צריכים לנחש חמישה מספרים ועוד אחד נוסף.

ורק כדי שתרגישו טוב עם עצמכם ועם הסיכויים שלכם לזכות, נספר כי סיכויי הזכייה בפרס הראשון עומדים על 1:172,200,000. בישראל היחס הוא באזור ה-1:18,000,000.

אבל, אותו אדם לא ממש התייחס לאותם סיכויי זכייה כאשר התבשר שהוא זוכה בסכום ששווה לתקציב של מדינה קטנה. נגיד זאת שוב: 590.5 מיליון דולרים שהולכים כולם לכיס שלו. רק כדי שתבינו את גודל העניין, הפרס הגדול ביותר בו זכה אדם יחיד עד להגרלה הזו, עמד על סכום מרשים לא פחות של 254 מיליון דולרים. פחות מחצי מהסכום בו זכה אותו תושב פלורידה מאושר.

ההגרלה הזו התרחשה בחודש מאי האחרון, ו’שיגעה’ את כל התושבים במדינות בהן היא נערכה. ומהם המספרים אשר זיכו את אותו אדם בפרס המטורף? שימו לב (אולי כדאי לכם להשתמש בהם. מי יודע? אומרים שהם מביאים מזל…): 10, 13, 14, 22 ו-52, והמספר הנוסף: 11.

רשמתם? לכו למלא ונראה מה יקרה

עכשיו, השאלה הנשאלת היא מה יהיה השיא הבא. חצינו כבר את רף חצי מיליארד הדולרים וזה לא מרתיע אותנו (או לפחות את תושבי ארה”ב) וכעת מעניין לדעת מי ירים את הרף עוד קצת. מעניין עוד יותר לדעת מתי תוצאות לוטו מסוימות במדינה מסוימת יהפכו את המנחש נכונה למיליארדר. היום זה כבר לא כל כך בלתי סביר.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן