אנא סובבו למצב אנכי
חדשות לוטו עולמי: מסתבר שלפעמים צריך להקשיב לעוגיות מזל | פליי סמארט

חדשות לוטו עולמי: מסתבר שלפעמים צריך להקשיב לעוגיות מזל

checkmark

רוב האנשים שפוגשים בעוגיית מזל במקום מסוים, לא מחשיבים אותה כמשהו שיש להתעכב עליו ולא מתייחסים לכתוב בה ברצינות. לכל היותר, הם אוכלים אותה בהנאה (בכל זאת, מדובר בעוגייה די טעימה…), קוראים את מה שכתוב בה וממשיכים הלאה מבלי לחשוב על זה יותר מידי. אבל יש אנשים שפועלים אחרת – וזה משתלם להם.

 וויליאם ג’ונסון המתגורר בעיר במדינה מסצ’וסטס שבארה”ב, יצא לבלות עם אשתו במסעדה סינית. בילוי מהנה לכל הדעות, אך גם תמים ולא כזה שיכול להעיד על ההמשך. בתום הארוחה, הוא קיבל את אותה עוגיית מזל ידועה, שעבורו שינתה את כל הסיפור. פשוט הפכה את כל חייו על פיהם.

ג’ונסון פתח את עוגיית המזל ובה ראה את המשפט: “עוד תזכה בהרבה זהב”. נו, מילא – היה בטח חושב לעצמו כל אדם אחר. הרי אין בזה יותר מידי. אבל לא וויליאם, שהחליט יום לאחר מכן לבדוק את המשמעות של המשפט הזה. לקראות האם יש סיכוי שהעוגייה הזו צודקת. מי יודע.

לוטו עולמי - סמארט

 כרטיס גירוד ששווה המון

 וויליאם עצר בתחנת לוטו, המקבילה לדוכני הפיס הכתומים-כחולים כאן בישראל. שלף מהמדף את אחד מכרטיסי הביקור שלו וגירד. וגירד. וגירד שוב. וכשסיים לגרד את הכרטיס, נחשפה לפניו תמונה שאין יפה ממנה: הוא זכה במיליון דולרים. לא פחות.

 ויליאם המאושר הבין כי לפעמים, גם אם מדובר בצירוף מקרים מטורף וכמעט בלתי אפשרי, כדאי להקשיב גם לעוגיות מזל. כעת, לאחר המיסים והעמלה המתבקשת לתחנה בה הוא קנה את הכרטיס, יש לו בכיס 650 דולרים נטו. נקי. כמה כיף.

 הזוכה המאושר כבר חשב קדימה והחליט לרכוש יחד עם אשתו בית על אגם במסצ’וסטס. כי כעת, כשהוא כבר נחשב כבן גיל הזהב, מה יותר כיף מאשר לנוח בבית הפרטי שלך ולהשקיף על המים היפים ועל הנוף המשגע.

 אמריקה היא המקום שבו קורה הכל

 הסיפורים שמתרחשים באמריקה הם מדהימים. כמעט בכל הגרלת לוטו שמתקיימת במדינה הזו, ובמיוחד כאשר מדובר בהגרלות הגדולות, מתגלים סיפורים שהם כנראה טובים יותר מכל סרט או ספר שמישהו יהגה מראשו הקודח.

 תוצאות לוטו רבות בארה”ב ובקנדה השכנה מביאות עימן סיפורים מרגשים, תופעות בלתי מוסברות וסיטואציות הזויות במיוחד. אבל לחשוב שאדם זכה בכמות כזו של מזומנים רק בהסתמך על עוגיית מזל במסעדה סינית קרוב לעיר מגוריו? זה כבר כנראה משהו שאף אחד לא יכול לצפות.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן