אנא סובבו למצב אנכי
הגרלות הלוטו מעבר לים | פליי סמארט

להשתתף בהגרלות גם מעבר לים

checkmark

בעולם שהפך כבר מזמן לאפליקציה אחת גדולה, לא מפתיע לגלות גם אפליקציות שנותנות תוצאות עדכניות של הגרלות לוטו.

אפליקציות שמאפשרות לכל משתתף לחזות בתוצאות ההגרלה ואפילו להשתתף בה בלי ללכת לדוכן הפיס ולמלא טופס ידנית. הכל נעשה דרך המכשיר ההוא, הטלפון החכם. מה היינו עושים בלעדיו, הא?

אבל, לא הייתם רוצים לקחת חלק בהגרלות קצת יותר גדולות?

לנסות את מזלכם גם בהגרלות שמועברות בשפה זרה ומבטיחות פרסים גדולים? טוב, אז אנחנו עדיין לא שם, אבל נראה שכבר נעשים הצעדים הראשונים בעניין.

להשתתף בפאוורבול? עדיין לא. לשחק בלוטו של קוריאה? בהחלט!

לא מזמן, תושב אחד תמים בפלורידה שבארה”ב הימם את כולנו וגרם לרגשי קנאה עזים בכל העולם, כשזכה לבדו בסכום לא אפשרי ובלתי נתפס של 590.5 מיליון דולרים. כל אחד מאיתנו כבר חשב בראשו כיצד היה נוהג אם היה זוכה בסכום כזה.

מעבר לזה, לא מעט אנשים שאלו את עצמם בוודאי מדוע הם אינם יכולים להשתתף בהגרלות הללו. אז נכון, כרגע הגרלות לוטו כאלו ואחרות פתוחות אך ורק לתושבי המדינה בה הן מתקיימות, אבל נראה שסוף סוף חל שינוי בעניין. אולי שינוי שיביא למהפך כללי בעולם ההגרלות הממלכתיות. שינוי, שמגע בזכות אפליקציה אחת תמימה.

הגיע הזמן להכיר: פינגווין קוריאני בשם Potto

אפליקצית Potto היא אפליקציה של חברה שמקיימת הגרלות בקוריאה, בסגנון המוכר לנו בישראל: כדורים שעליהם מספרים, אשר עולים בגורל על ידי מכונה מתאימה. אבל ההבדלים הם שהופכים את האפליקציה הזו למיוחדת במינה.

זו אפליקציה אשר הופכת את הגרלות הלוטו הללו להגרלות בינלאומיות – אולי היחידות מסוגן בעולם. כל אדם, מכל מקום בעולם, יכול להשתתף בהגרלה הזו אם יוריד את האפליקציה, ויוכל לזכות בעשרות אלפי דולרים, גם אם אינו מתגורר בקוריאה. ההגרלה עצמה מועברת בשידור חי באינטרנט ומנחה אותה לא אחר מאשר פינגווין, סמלה המסחרי של החברה הזו.

זה מתחיל בקוריאה, ולא ברור איפה ייגמר

אמנם כרגע מדובר על קוריאה בלבד, אבל לכו תדעו לאין כל העניין הזה יוביל. אולי בעוד כמה שנים (ואפילו חודשים, בקצב החיים המטורף שלנו) יבינו הגופים הגדולים בעולם שמציעים הגרלות ממלכתיות שונות, כי מדובר במהלך שיהיה משתלם גם עבורם.

הרי זה אומר יותר מנחשים, יותר כסף שנכנס לקופת הגוף המעביר את ההגרלה, לא מעט תוצאות לוטו מרגשות עבור המנחשים והרבה יותר עניין. בקיצור – כולם מרוויחים בגדול. אז לכו תדעו, אולי עוד מעט תוכלו להשתתף גם בהגרלת הפאוורבול המסקרנת.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן