אנא סובבו למצב אנכי
מהו לוטו שיטתי ומה ההבדל בינו לבין טופס לוטו רגיל? | פליי סמארט

מהו לוטו שיטתי ומה ההבדל בינו לבין טופס לוטו רגיל?

checkmark

ההשתתפות בהגרלות הלוטו טומנת בחובה לא מעט אפשרויות: ניתן למלא טופס לוטו שיטתי, טופס דאבל לוטו ואף סוגים נוספים. לכל אחת מהשיטות היתרונות עם החסרונות שלה, אך מה בנוגע לסיכויים לזכות?

האם על ידי מילוי טופס לוטו שיטתי נצליח להגיע אל סכום הזכייה המיוחל, או שאולי עדיף לבחור בטופס לוטו אקראי? חשוב בראש ובראשונה להבין את ההבדלים (גם ההסתברותיים) בין סוגים אלו של טפסים. הזכייה לא מובטחת, אך כדאי לדעת איך עובדת שיטת ההגרלה הזו.

הגרלת לוטו שיטתי - סמארט

מעוניינים להשתתף בהגרלות הלוטו השיתופיות של סמארט?

לפרטים נוספים אודות על מסלול הלוטו הייחודי של סמארט, השאירו פרטים בקישור הבא ונציג מטעמנו יחזור בהקדם.

מהו לוטו שיטתי?

לוטו שיטתי היא דרך אחת להשתתף בהגרלת הלוטו. בהשתתפות בשיטת הגרלה זו, המשתתפים רוכשים חבילת ניחושים על ידי מילוי טבלה בודדת של משחק. במילוי טופס לוטו שיטתי מסמנים על הטופס קבוצת מספרים בין 8 ל-12 מספרים. לוטו שיטתי מאפשר להמר על מספר גדול של הרכבים על ידי סימון פשוט.
שיטת הלוטו השיטתי מאפשרת מילוי של יותר מצירוף אחד בטבלה אחת, ובכך גדל הסיכוי להגדיל את פרסי המשנה. מחירו של הטופס מחושב בהתאם למספר הצירופים אשר נבחרו כפול 2.9 שח לכל צירוף.
ריבוי הצירופים מאפשר לפרסים המשניים להיות גבוהים יותר מהלוטו הרגיל.

מהו ההבדל בין שליחת לוטו שיטתי לבין שליחת לוטו רגיל?

ניתן להשיג זכייה מרובה, ועל כן קיים הבדל בהיבט ההסתברותי בין סיכויי הזכייה במילוי לוטו שיטתי זה או טופס אקראי. באפשרות לשחק באופן שיטתי, ההצלחה של כל ניחוש קשורה ב’הצלחה’ של הניחושים האחרים בטופס. במספר אקראי מספר הקליעות בניחוש אחד אינו תלוי במספר הקליעות שהצלחנו בניחוש אחר. בשורה התחתונה, מדובר בהימור מרוכז, המוביל להפחתה ניכרת של הסיכוי לזכות בפרס.

באיזו שיטה מרבית האנשים נוטים לנקוט?

בבחירה בין שתי הגרלות, אשר הפרס בשתיהן זהה, אנשים נוטים לבחור באופן סולידי. הם יפזרו את ההשקעה וזאת על מנת להגדיל את הסיכוי לזכות. על פי רוב, ההעדפה היא להשתתף בהגרלה שבה מבנה הסיכוי לזכייה דומה לזה הקיים במשחק הלוטו הרגיל, האקראי – על פני הלוטו השיטתי.

כיצד שולחים טופס לוטו אקראי רגיל?

שליחה ומילוי של טופס לוטו רגיל תתבצע על ידי ניחוש 6 מספרים שונים בין 1-45. המטרה היא ניחוש של 6 המספרים שיעלו בגורל. אם המשתתף הצליח לנחש מעל לשלושה מספרים נכונים, הוא יזכה בפרס כספי.
במידה וקיימת התאמה מלאה בין המספרים הנכונים שהמשתתף ניחש לבין המספרים אשר עלו בגורל – המשתתף מקבל את הפרס הגדול. ההגרלה מתקיימת שלוש פעמים בשבוע (ללא קשר לאופן מילוי הטופס) במשרדי מפעל הפיס בתל אביב, ותוצאותיה מתפרסמות באתר האינטרנט של מפעל הפיס ובעיתונים.
ניתן למלא את הטופס בצורה אוטומטית, על ידי שימוש במחולל מספרים ממוחשב. המחולל מייצר עבור המשתתף הרכבים רנדומליים עם שישה מספרים.
על אף שהתפישה הרווחת היא שהסיכוי לזכות בפרס על ידי מילוי טופס שיטתי גבוה יותר מזה האקראי – למעשה הסיכויים הם נמוכים בצורה ניכרת.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן