אנא סובבו למצב אנכי
לקנות את בית החלומות שלי – איך הוא יראה מבחוץ ומבפנים? | פליי סמארט

לקנות את בית החלומות שלי – איך הוא יראה מבחוץ ומבפנים?

checkmark

אחד הדברים הטובים ביותר שאפשר לעשות אחרי זכייה בסכום כסף גדול הוא לשבת ולתכנן את בית החלומות – בית האגדות שלפני הזכייה בקושי פנטזתם עליו, הרי בשביל זה צריך להיות עשיר מאוד. עכשיו אחרי שהתמזל מזלכם לזכות בהגרלה ולממש חלום חיים ועומד לרשותכם סכום כסף אדיר, זה הזמן לעשות זאת, ובדיוק בשביל זה באנו לספר לכם על כמה רעיונות טובים למימוש.

בית החלומות שלנו - סמארט

עיצוב פנים

לאחר זכייה בסכום כסף גדול באמת, לא היה תהיה לכם בעיה לשכור את שירותיהם של מעצב/ת פנים על מנת לעצב ולבנות את בית החלומות שלכם. תוכלו להשקיע ברכישת רהיטים יוקרתיים ומיוחדים שמיוצרים במהדורה מוגבלת, לרכוש יצירות אמנות ייחודיות ומשובחות של אמנים ישראלים ולעטר איתן את קירות הבית, לתלות נברשות מודרניות ומפוארות מהתקרה, לבנות מטבח רחב ידיים עם כל כלי הבישול שאתם רק יכולים לעלות על הדעת – ועוד ועוד.

מראה חיצוני

בין אם אתם מתכננים לבנות את הבית מהיסוד או לשפץ ולשדרג בית קיים, קחו אדריכל מן השורה הראשונה ותנו לו להגשים את החלום הפרוע ביותר שלו. בית החלומות שלו הוא גם בית החלומות שלכם. וודאו שמדובר באדריכל יצירתי ובעל מוח קודח שמסוגל להגות עיצובים יוצאי דופן.

תנו להם מספר קווים מנחים, כמו למשל האם אתם מחפשים עיצוב קלאסי או מודרני ואילו צבעים אתם אוהבים, אך מעבר לכך – אדריכלות היא אמנות, והבית הוא הקנבס שלו.

טכנולוגיה של בית חכם

ברמה הפונקציונאלית, בית החלומות שלכם יכול לכלול מגוון של טכנולוגיות חכמות שיהפכו את החיים שלכם לקלים ונוחים יותר. תוכלו להתקין תרמוסטט חכם לכיוון הטמפרטורה הביתית באמצעות הסמארטפון, כך שכשתחזרו הביתה – האקלים שישרור בתוכו יהיה בדיוק כמו שאתם אוהבים.

גם את ההגדרות של תנור האפייה תוכלו לכוון באמצעות אותו מכשיר. בכל הקשור לאבטחת הבית, באמצעות הסמארטפון ניתן גם לפתוח את דלת הבית וגם לסנכרן את המכשיר עם חיישני תנועה או חיישני פחמן דו חמצני על מנת לקבל התרעות על כל מצב חירום אפשרי.

רעיונות נוספים

הפכו את הבית שלכם למבנה משכר חושים – כזה שלא תרצו לעזוב בשום מצב. הנה כמה רעיונות נוספים טובים לבית החלומות שלכם לאחר זכייה בסכום כסף מרשים – מרתף יין ביתי, בריכה מקורה או בריכה במרפסת, חדר סאונה, חדר ספרייה, חדר משחקים, בית עץ לילדים וכו’.

תוכלו לייעד גם חדר שלם לקולנוע פרטי משלכם, על ידי התקנת מושבים הולמים, מערכת סראונד והמקרן + המסך המשוכללים ביותר בשוק. אין ספק שניתן להגות רעיונות נפלאים ויצירתיים כיד הדמיון הטובה.

העצה הטובה ביותר היא להשקיע בכך מחשבה ולמצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שגם יוכלו להפוך את הרעיונות הללו למציאות בשטח.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן