אנא סובבו למצב אנכי
שליחת לוטו קבוצתי – כל מה שרציתם לדעת | פליי סמארט

שליחת לוטו קבוצתי – כל מה שרציתם לדעת

checkmark

טופס לוטו אפשר לשלוח לבד, אבל אפשר להגדיל את התקציב וכך גם את סיכויי הזכייה באמצעות שליחה קבוצתית!

שליחת לוטו קבוצתי - סמארט

מה זה אומר שליחת לוטו קבוצתי?

שליחת לוטו קבוצתי אומרת שאתם שולחים טופס לוטו בצורה זהה לאופן בו אתם שולחים אותו לבד, רק שמצטרפים אליכם חברים נוספים. כשמצטרפים אליכם חברים, סכום ההשקעה עולה, וכך אתם יכולים לשלוח הרבה יותר מטופס אחד ולהגדיל את סיכויי הזכייה.

האם גם הפרס מתחלק בין המשתתפים?

כמובן. אם אתם זוכים בהגרלה לאחר שליחת לוטו קבוצתי, סכום הזכייה מתחלק באופן שווה בין כל המשתתפים, אבל – אם אתם משקיעים יותר אתם מגדילים את הסיכוי לזכות בפרס הראשון וגם אחרי שמתחלקים זוהי עסקה משתלמת ביותר לכל המשתתפים. לצורך ההמחשה – רק תחשבו על זכייה בפרס של 10 מיליון ₪, שמתחלקת בין 20 חברים…

עם מי כדאי לשלוח טופס לוטו קבוצתי?

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבצע שליחת לוטו קבוצתי עם אנשים שאתם מכירים ואתם סומכים עליהם, וזאת על מנת שאם תהיה זכייה, תוכלו להיות בטוחים שגם אם לא אתם ביצעתם את השליחה בפועל – סכום הזכייה אכן יגיע אליכם. למרות זאת, כשאתם שולחים טופס לוטו קבוצתי באמצעות סמארט, אתם יכולים להיות בטוחים שגם אם אתם לא מכירים באופן אישי את חברי קבוצת השליחה שלכם, אנחנו נדאג שבמידה שתזכו, סכום הזכייה יתחלק באופן שווה בין כולכם. 

איך הכי טוב לשלוח טופס לוטו קבוצתי?

הדרך הטובה ביותר לשלוח לוטו קבוצתי הוא כאמור באמצעותנו, קבוצת סמארט. אנחנו מתחייבים לדאוג לבצע את כל פעולות השליחה על פי הנהלים ובמידה שתהיה זכייה – נדאג לחלק את הכסף בצורה שווה ביניכם. אנחנו מעודדים שליחה קבוצתית משום שברור לכולנו, שכאשר סכום ההשקעה עולה ואפשר לשלוח יותר טפסים – גם סיכוי הזכייה בפרס הגדול עולה. לא בכדי עשרות אלפי לקוחות כבר זכו בפרסים יפים לאחר ששלחו לוטו קבוצתי באמצעותנו, כשביניהם יש הרבה מאוד חברים שזכו בפרסים הגדולים – אפילו מיליוני ועשרות מיליוני שקלים. 

נשמע מצוין. אז איך עושים את זה בפועל?

בקלות! כל מה שצריך לעשות הוא להירשם לאתר סמארט, המציע שירותי שליחת טופסי לוטו, טוטו , ווינר, וצ’אנס אישייים וקבוצתיים באופן יעיל וקבוע. כפי האמור לעיל – שליחת טופס קבוצתי מגדילה את הסיכויים לזכות. מכאן הדרך אל שליחת הטופס הקבוצתי כבר קצרה. בוחרים מספרים, מצתוותים לחברים על ידי המערכת ו… מחכים להודעה על הזכייה, שיש הרבה יותר סיכוי שתגיע. 

לוטו קבוצתי – מגדילים את הסיכוי לזכות בפרס הגדול

כפי שכבר הבנתם, כשממלאים טופס לוטו קבוצתי סכום הזכייה מתחלק באופן טבעי בין מספר אנשים. אבל, כשמדובר בסכום זכייה גדול מאוד – כל חבר בקבוצה זוכה לקבל סכום שיכול לשפר ואף לשנות את חייו באופן דרמטי. מכיוון שככל ששולחים יותר טפסים הרי שהסיכויים לזכות עולים בצורה משמעותית, הרי שאין בכלל ספק שכדאי, רצוי ומשתלם להשתתף בהגרלת הלוטו באמצעות שליחת לוטו קבוצתי. 

רוצים להגדיל את סיכויי הזכייה? לחצו כאן לקבלת כל הפרטים!

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן