אנא סובבו למצב אנכי
איך עובדת הסטטיסטיקה במשחק צ’אנס? | פליי סמארט

איך עובדת הסטטיסטיקה במשחק צ’אנס?

checkmark

הגרלת הצ’אנס היא אחת הפופולריות ביותר מבין ההגרלות השונות שמפעיל מפעל הפיס והיא ללא ספק בעלת התדירות הגבוהה ביותר מבניהן. הגרלת הצ’אנס החלה לפעול בישראל בשנת 1994 וכיום היא מתקיימת במתכונת יומיומית, עם לא פחות מ-7 הגרלות בימי חול בהפרשים של שעתיים בין הגרלה להגרלה, 3 הגרלות נוספות בימי שישי וערבי חג ועוד שתי הגרלות המתקיימות במוצאי שבת.
למי שלא מכיר את הגרלת הצ’אנס, נזכיר כי בכל הגרלה עולים בגורל 4 קלפים, אחד מכל סדרה המונה 8 קלפים בסה”כ. האפשרויות להשתתף בהגרלת הצ’אנס הן שונות ומגוונות. המשתתף יכול לבחור לנחש רק קלף אחד מתוך סדרה מסוימת (צ’אנס 1), שני קלפים (צ’אנס 2) וכן הלאה. ככל שעולה דרגת הקושי בניחוש, כך מכפלות הפרסים הופכות לגבוהות יותר. בנוסף, ניתן גם לזכות בפרסי משנה על ניחוש של חלק מהקלפים במשחקים השונים. סכומי ההשתתפות נתונים גם הם לבחירת המשתתף ונעים בין 5 ₪ ל-500 ₪ בכל טופס.


אז איך עובדת הסטטיסטיקה במשחק צ’אנס?

כבכל הגרלה שבה עולים נתונים שונים שעשויים לחזור על עצמם בתדירות שונה, גם בהגרלת הצ’אנס ישנה סטטיסטיקה מקיפה שמאפשרת להפיק נתונים אודות הקלפים השכיחים יותר שעלו בפרק זמן מסוים. אך בטרם ניגע בסטטיסטיקה, נבצע סקירה קצרה על בת דודתה, ההסתברות. ההסתברות הגבוהה ביותר לזכייה במשחק נמצאת במשחק צ’אנס 1 ובו יש לנחש קלף בודד מסדרה בת 8 קלפים. מכאן שהיחס, פשוטו כמשמעו, הוא 1 ל-8. במשחק צ’אנס 2 על המשתתף לנחש שני קלפים מתוך שתי סדרות שהוא בוחר, מכאן שההסתברות לזכייה במשחק זה היא 1 ל-64. כך למעשה משתנה ההסתברות לזכייה פי 8 במשחקים הנוספים (צ’אנס 3 וצ’אנס 4), כאשר ההסתברות הנמוכה ביותר לזכייה נמצאת מטבע הדברים בניחוש של כל ארבעת הקלפים מכל ארבע הסדרות, ובמספרים – 1 ל- 4,096.

כעת נחזור לסטטיסטיקה במשחק הצ’אנס. הגרלת הצ’אנס משופעת בסטטיסטיקה מקיפה המציגה את שכיחות הופעת הקלפים המשתתפים בהגרלה לפי חיתוכי זמן שונים כמו גם שכיחותם של צירופים שונים ומה שמעניין במיוחד את המשתתפים – צירופים “חמים”, צירופים שעלו בגורל הכי פחות פעמים וגם – צירופים אישיים המציגים את מספר ההגרלות שבהן לא עלה צירוף מסוים. מנחשים רבים נעזרים בנתונים סטטיסטיים אלו בטרם מילוי טפסי הצ’אנס אך חשוב לזכור כי כל הגרלה עומדת בפני עצמה ואינה תלויה באלו שלפניה. כל הופעה של קלפים “חמים” בפרק זמן מסוים הינה מקרית לחלוטין ואין בה שום אינדיקציה על כך שאותו קלף יופיע גם בהגרלות הבאות.

בין מגוון המשחקים השונים, מציעה סמארט עבור לקוחותיה גם שליחה של טפסי צ’אנס! היועצים  של סמארט דואגים למילוי רציף תוך כדי שימוש בשיטות מחשב מתקדמות ולשליחה בשמם של לקוחותיה שכל שנשאר להם הוא לבדוק את התוצאות ולהמתין לטלפון המיוחל המבשר על גובה הזכייה.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן