אנא סובבו למצב אנכי
אסטרטגיות מוצלחות לזכייה בווינר | פליי סמארט

אסטרטגיות מוצלחות לזכייה בווינר

checkmark

כבר 20 שנים שהווינר הינו אחד מהמשחקים הפופולריים ביותר בקרב חובבי הספורט בישראל. האפשרויות המגוונות לניחוש, האפשרות להשתתף מדי יום ולזכות במהירות, קוסמת לרבים מאיתנו אם לא לכולנו. הווינר גם הופך כל צפייה בשידור ישיר של משחק בטלוויזיה למרגשת יותר, הכל מתוך ציפייה שהתוצאות על המגרש יסתדרו עם הניחושים שלנו. יחד עם זאת, בווינר כמו בכל משחק אחר, יש ימים טובים יותר וטובים פחות, וזה אך טבעי.
הלקוחות הוותיקים של המפעל מנסים מזה שנים לגבש אסטרטגיות מוצלחות לזכייה בווינר. כמו בכל השקעה או פעילות שבה מעורב כסף, בין אם היא בנדל”ן, במניות או בניחושים על משחקי ספורט, ישנו אינטרס המשותף לכל אדם – הרצון לקבל את ההחזר הגבוה ביותר על הסכום אותו השקיעו.

הווינר כידוע מורכב ממשחקים המתחלקים למספר אפשרויות ניחוש, רובן כוללות שתיים או שלוש תוצאות אפשריות. לכל אפשרות קיים יחס זכייה הנקבע מראש ע”י אנליסטים מקצועיים מטעם הווינר, המתחשבים ביחסי הכוחות, המומנטום שיש לכל קבוצה או שחקן וכמובן התבססות על היחסים המוצעים על המשחקים בסוכנויות בחו”ל. היות ומדובר בתחום דינמי, החדשות שמגיעות מכל קבוצה, ביניהן פציעות פתאומיות או היעדרויות לא צפויות של שחקני מפתח, עשויות לגרום לשינויים ביחסים הניתנים לכל אפשרות. גורם נוסף המשפיע על היחסים יכול להיות תנועה חדה של מנחשים שנרשמת בכיוון תוצאה מסוימת, מה שעשוי לגרום לאנליסטים מטעם ווינר להוריד בהדרגה את היחסים על אותה תוצאה, וזאת על מנת לבצע גידור ולצמצם הפסדים.

אסטרטגיות בווינר

המספרים והיחסים אמנם שייכים למתמטיקה שהיא מדע מדויק, אך העובדה כי מדובר במשחקי ספורט שלא תמיד מסתיימים בתוצאה צפויה, מנטרלת את האפשרות להתייחס לזכייה בווינר כאל מדע מדויק. בכל יום נתון יכולות להתרחש הפתעות או תוצאות שהיו פחות צפויות לניחוש, מה שמוביל להפסדים בטפסים רבים.
אם נחזור למתמטיקה או ליתר דיוק להסתברות, הרי שעל מנת לכסות כמה שיותר אפשרויות בניחוש משחק מסוים שולחים מנחשים רבים מספר טפסים המכסים מספר אפשרויות. מה שהיה מוכר בשם “כפולים” בטפסי הטוטו המסורתיים, ניתן למימוש גם בווינר, כשגם כאן, מטבע הדברים, שימוש בכפול מכסה שתי תוצאות מתוך שלוש אפשריות. על פי רוב, מה שיקבע את ההחזר הגבוה יותר על ההשקעה תהיה פגיעה בתוצאה שנשאה את היחס הגבוה יותר.

דרך נוספת לאסטרטגיה בווינר היא שליחת טפסים שיטתיים. בדרך זו מקבל המנחש מרווח לטעות במשחק אחד לפחות (או יותר, תלוי בשיטה) ועדיין להישאר עם טופס “חי”. לדוגמה – בשיטה של 3 מ-5, נשלחים למעשה ניחושים של חמישה משחקים המחולקים לעשרה טפסים. בכל טופס מופיעים צירופים של שלושה משחקים שונים מבין החמישה, כך שגם במקרה של נפילה במשחק אחד, עדיין יהיו שני טפסים לפחות שיזכו את המנחש בפרס (בהנחה שהוא פגע כמובן בכל ארבעת האחרים). נפילה בשני משחקים ופגיעה בשלושה, תזכה את המנחש בפרס על טור אחד מבין העשרה שנשלחו.

אסטרטגיה נוספת שבה דוגלים מנחשים רבים היא שליחה של טפסי סינגל בלבד. כך למעשה, מתמקד הניחוש בתוצאה בודדת ללא תלות במשחקים אחרים כפי שהיה נהוג בעבר. בשנים האחרונות אימצו מנחשים רבים את האפשרות לשלוח טפסי סינגל ובמקרים רבים הם אף מקצים לכך סכומים גבוהים יותר בכל טופס.

עדיין מבולבלים מכל השיטות והיחסים המשתנים? רוצים לתת ליועצי הספורט של סמארט לעשות את העבודה בשבילכם וליהנות מהשתתפות במשחקי הווינר מדי יום? בשביל זה בדיוק נמצאת סמארט שמציעה לכם את כל זה ועוד הרבה מעבר לכך.

כבר למעלה מ-30 שנה מתמחים בסמארט בשליחת טפסי טוטו ו-ווינר קבוצתיים ואישיים. מלאכת מילוי הטפסים מופקדת בידי צוות היועצים המיוחד שלנו, המשלב ידע רב בתחום, מעקב רציף אחר הליגות השונות, שימוש בסטטיסטיקות מתקדמות וכמובן הכרת השיטות השונות לשליחת טפסי ווינר וטוטו. כך נהנים לקוחותינו ממספר מרכיבים חשובים – החל מהשתתפות קבועה בכל מחזור משחקים, דרך חבילות מגוונות המשלבות בין סוגי טפסים ומשחקים ולא פחות חשוב – אפשרות לזכות בפרסים כספיים נאים כפי שיעידו סכומי הכסף הרבים שבהם זכו לקוחותינו במרוצת השנים.

לחצו כאן ותנו לנו  לעבוד בשבילכם

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן