אנא סובבו למצב אנכי
הגיע הזמן להתחיל לנצח עם ווינר סמארט! | פליי סמארט

הגיע הזמן להתחיל לנצח עם ווינר סמארט!

checkmark

הלקוחות הוותיקים של סמארט כבר יודעים שהידע והניסיון שלנו שווים הרבה. עם למעלה מ-30 שנה של ניסיון בשליחת טפסי טוטו אישיים וקבוצתיים בשיטות חכמות, סמארט מציעה את הפתרון האולטימטיבי לכל מי שאוהב להשתתף בהגרלות השונות בכל שבוע מחדש. אז כמאמר הקלישאה, גם לקוחות סמארט חיים משבת לשבת, אבל יש גם רבים שרוצים להתרגש בכל יום מחדש. אמרתם ריגוש יומי, אמרתם ווינר.
די מדהים לחשוב שהווינר נמצא עמנו כבר קצת יותר מ-20 שנה. בתחילת הדרך התרכז הווינר במשחקי כדורגל וכדורסל, אך עם השנים נוספו לו גם ענפים נוספים כגון כדוריד, טניס, פוטבול אמריקאי ועוד. כך הגדילו בווינר את שפע המשחקים והאפשרויות המוצעים מדי יום לקהל הלקוחות הגדול, כשהדגש הוא על חוויה יומיומית שבה כל שחקן מגדיר לעצמו על מה הוא משחק ועל כמה. האפשרויות הנפרשות בפני לקוחות הווינר בכל משחק הן רבות ומגוונות. ישנם ניחושי סינגל שמאפשרים ניחוש של תוצאה בודדת, ישנם ניחושי קומבינציה שמורכבים ממכפלת היחסים, ישנם ניחושי קרנות, שערים, כובש ראשון או אחרון, משחקי כדורסל עם הפרשים משתנים ועוד רבים. השילוב של השפע הגדול יחד עם התשלום המיידי במקרה של זכייה, מושכים שחקנים רבים ומגדילים משמעותית את הפופולריות של הווינר.


יחד עם זאת, אותו היצע עצום של משחקים ואפשרויות עשוי גם להיות לרועץ. מי שלא בקיא בחוקים, באותיות הקטנות או פשוט לא עוקב בצורה מקיפה אחרי הקבוצות המשתתפות במשחקים אותם בחר לשלב בטופס, עלול למצוא את עצמו במקרים רבים אבוד או חמור מכך, פשוט לצאת מופסד. אז מה עושים? נותנים למקצוענים של סמארט לעבוד בשבילכם ונהנים משימוש במנגנון משומן עם הצלחה מוכחת מזה שנים, עם ידע עצום ויכולות ששוות לכם המון.

יועצים שעובדים בשבילכם זה סמארט

בדיוק כפי שהווינר מספק חווית משחק יומיומית, כך גם צוות היועצים של סמארט מחויב ללקוחות באופן יומיומי. הוא עושה זאת באמצעות שילוב אופטימלי בין כמה משתנים חשובים – הכרת הווינר על בוריו, ידע נרחב בכל ענפי הספורט השונים ושימוש בכלים סטטיסטיים ומערכות מחשב מתקדמות המסייעות לקבל את כל המידע הדרוש לגבי האפשרויות הטובות ביותר למילוי במשחק נתון. השימוש בכלים אלה בשילוב מעקב שוטף אחרי כל הליגות, המפעלים והענפים השונים בעולם, מאפשרים לצוות היועצים של סמארט לנתח לא רק משחקים גדולים עם שחקנים המוכרים לכל אדם, אלא גם התמודדויות בין קבוצות מתחתית הליגה הספרדית, מפגשים בין קבוצות מליגות נמוכות במסגרת משחק גביע או אפילו משחק כדורסל אקראי מהליגה האוסטרלית. כל אלה ועוד רבים עוברים תחת עיניהם הבוחנות של היועצים שלנו על מנת לספק לכם את האפשרויות הטובות ביותר להרוויח.

אותו שילוב מנצח השמור אך ורק לצוות היועצים המיוחד שלנו, מאפשר ללקוחות סמארט ליהנות מדי יום מאינספור ריגושים ואפשרויות זכייה רבות בדמות השתתפות בטפסי ווינר אישיים וקבוצתיים.

הצטרפו עוד היום לסמארט ותהנו מכל הכלים החכמים שיש לסמארט להציע
playsmart

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן