אנא סובבו למצב אנכי
הום סמארט הום | פליי סמארט

הום סמארט הום

checkmark

אני אוהב להיות בבית

עם התה והלימון והספרים הישנים

כן, אני אוהב להיות בבית

עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים

אוהב להיות בבית

 

כמו שאריק איינשטיין הגדול אמר, וצדק –  אין כמו הבית, הוא מייצר ביטחון, חום, רוגע, רגע של שפיות בתוך כל הטירוף הזה של מירוץ החיים. אז כשיש את האמצעים לכך, למה לא לנצל אותם לשדרוג הסביבה, החוויה הביתית? אל תדאגו, אתם לא תצטרכו ללכלך את הידיים, להזיז, לסחוב, לטפס, לחצוב, רק למצוא פינה באחד הקירות בבית לבחירתכם, ולהתקין בה מערכת שתשנה את חייכם, תהפוך אותם לפשוטים, נוחים, חסרי דאגות.

מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית להתחיל את היום, בין אם זה כדי לצאת לעבודה או ליום בטן-גב בחוף הים, עולים על האוטובוס, או לרכב הפרטי, וכשאתם נוסעים ורואים את הנופים חולפים לנגד עיניכם, אתם פתאום מתחילים לשחק עם עצמכם את משחק 21 השאלות, גרסת משק הבית – תוהים האם הורדתם את הסיר מהגז, האם כיביתם את האור, האם ניתקתם את הטוסטר מהחשמל, האם סגרתם את הברז בחדר האמבטיה, ככל שאתם מקדישים לזה תשומת לב, מתעמקים בזה כך נוספות עוד שאלות, עוד תהיות, עוד ספקות. אך כשיש בית חכם, אתם לא צריכים להתעסק בשאלות קיטבג, המערכת עושה את זה בשבילכם.

 

כל היתרונות של הבית החכם

 

עם בית חכם, אתם לא רק מורידים אלפי אבנים מהלב בדקה בנגיעה אחת קטנה במסך הסמאטרפון שלכם, אלא שאתם גם מקבלים שליטה מלאה על הנעשה בבית, אתם מפעילים אותו בשלט רחוק, דרך אפליקציה, כך שכל הבית שלכם נמצא בכף ידכם – הדוד, המזגן, החשמל, הטלוויזיה והגז, אה ואתם גם יכולים להתקין מצלמה ולראות מה מעולל החתלתול שלכם בזמן אמת, להגן על הבית מפני פריצות, למנוע תאונות שבימים ללא הטכנולוגיה הזו היו כנראה נגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב, לחסוך בעלויות המים, הגז והחשמל, ופשוט להפסיק לדאוג כל כך – כי הבית שלכם בידיים הכי טובות שיש, הידיים שלכם, כי מי מכיר את הבית שלכם יותר טוב מכם? אף אחד.

בתקופה האחרונה ביליתם בבית יותר מאי פעם, יותר משתכננתם, הבית הפך למבצר הפרטי שלכם, חלק בלתי נפרד מכם, מרכז החיים, המקום בו הכל קורה – הוא החליף את המסעדות, בתי הקפה, בתי הקולנוע, גני המשחקים ובית הספר של הילדים, אז בית חכם יעזור לכם לעשות סדר בבלאגן, לבלות, ולהפוך הבית לטרנדי, עדכני ומגניב. כך תעלו על גל של תופעה שהולכת וגדלה, תוך כדי שאתם משפרים את תנאי החיים שלכם בצורה שלא חשבתם שאפשרית. כך שרוב הזמן פשוט תרבצו על הספה עם כוס קפה או חטיף נחמד ופשוט תתרגלו להתפנק, לא תצטרכו לנקוף אצבע, טוב, אולי רק לנקוף אצבע, כדי להפעיל את האפליקציה, אבל מעבר לזה – וולקאם טו דה גוד לייף.

גם אצלנו בסמארט לא ממש תצטרכו לעשות הרבה, ממש כמו הבית החכם – סוללת היועצים והסטטיסטיקאים שלנו עובדת שעות נוספות, ברקע, מאחורי הקלעים, כדי להעביר לכם טפסים שהם בחנו, ניתחו, שיקללו ונתנו להם את החותמת, האוקיי. כמו עם בית חכם, גם אצלנו אתם צריכים להתרכז אך ורק בדבר אחד – לשחק ולהנות.

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן