אנא סובבו למצב אנכי
טוטו, צ’אנס וגם לוטו אונליין: מנוי אחד שמשתתף בכל ההגרלות | פליי סמארט

טוטו, צ’אנס וגם לוטו אונליין: מנוי אחד שמשתתף בכל ההגרלות

checkmark

השנה היא 2024 ואין יותר צורך לעמוד ליד דוכן של מפעל הפיס או להגיע לתחנת הלוטו השכונתית, כדי להשתתף בהגרלות הגדולות, שמחלקות פרסי ענק מדי שבוע.

תשכחו מהתורים, מחיפושי החניה. תשכחו מלאבד את טופס הזכיה שלכם (גם זה כבר קרה – עניין של מזל!) והיכנסו לעולם הנוח, הבטוח והמרגש, של שליחת לוטו אונליין או שליחת טפסי טוטו. הכל קורה לבד, הכל מהמנוי.

יודעים מה? בואו נשכח גם מהמגבלות האחרות.

מנוי סמארט מציע לכם חוויה ייחודית בעולם ההגרלות: מנוי אחד, שמשתתף בכל ההגרלות הגדולות והחשובות.

מהיום, יש מנוי אחד, שמאפשר לכם לשלב לוטו, טוטו, ווינר וצ’אנס  – לפזר נכון וחכם את הסיכויים והסיכונים שלכם עם הרבה יותר שיטתיות, הרבה יותר טפסים והרבה יותר התמדה.

 

כשהכל מנוהל אוטומטית, ואתם יכולים לעקוב ממעמקי הכורסא אצלכם בסלון.

עולם משחקי הלוטו והטוטו עובר טרנספורמציה דיגיטלית נוספת, וסמארט מובילה את המהפכה. פלטפורמת ההגרלות המקוונת מציעה דרך חכמה לגוון את אפשרויות המשחק שלכם עם מולטי סמארט, שהוא “השלב הבא” בחוויית המנוי- השלב שמעבר ללוטומט אונליין ואפילו מעבר למנוי לוטו: אתם אפילו לא צריכים למלא טופס לוטו אונליין. וכאמור – לא חייבים להסתפק בהגרלה אחת: המנוי שלכם, באמצעות סמארט, משתתף עבורכם בכל ההגרלות הגדולות- ואתם פשוט נותנים לו לעבוד בשבילכם.

 

החוויה של סמארט: הרבה מעבר לשליחת לוטו באינטרנט

 

 

ניסינו לסכם בכמה נקודות, את חוויית המשחק של מנויי סמארט:

 

  • הגדלת מרחב המשחק: טוטו, ווינר, צ’אנס ואפילו לוטו אונליין- המנוי משתתף בכל ההגרלות החשובות.
  • משחקי ספורט: לעבוד עם ידע. המנוי של סמארט לא עובד לבד. יחד איתו עובדים מומחי ספורט בעלי הבנה עמוקה. כך הופכים כל טור, כל טופס וכל ניחוש לבחירה מושכלת.
  • הגרלות ומשחקי מזל: לעבוד עם מתמטיקה והסתברות. כאמור, המנוי של סמארט לא עובד לבד. מומחי סטטיסטיקה בוחרים עבורכם את המספרים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לזכות במגוון הגרלות.
  • אבטחה: כל המידע והטפסים שלכם מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר. יש לכם שקט נפשי מלא, וכל הפרסים שמגיעים לכם – יגיעו אליכם.
  • מעקב נוח: בכל זמן שתרצו, ומכל מכשיר, אתם יכולים להיכנס לאזור האישי שלכם באתר ולעקוב אחרי הכרטיסים והזכיות שלכם. 
  • כוחה של הקבוצה: שוב… המנוי של סמארט לא עובד לבד. המנוי שלכם משתתף באופן אוטומטי גם בטפסים קבוצתיים. זה מאפשר לחלק הרבה יותר פרסים ולהגדיל את ההתרגשות של הזכיה עבור מספר גדול יותר של משתתפים.
  • התראות על זכיה: במקרה שזכיתם, כאמור, לא ניתן לאבד את הכרטיס. בנוסף, תקבלו התראות על זכייתכם, כך ש… לא תוכלו “לחמוק” מהכסף שמגיע שלכם!
  • מועדון Smart: במסגרת המנוי, אתם משתתפים בהגרלות שנתיות ויכולים לזכות בפרסים שווים, וגם לצבור פלוסים (כסף וירטואלי), שאותם תהפכו למתנות אמיתיות, ולבחור את המיקס המועדף עליכם בין שליחת טפסים אישית לקבוצתית
  • שירות לקוחות: צוות תמיכה זמין לכל שאלה ובקשה שלכם ותמיד שמח לעזור.

סמארט היא יותר מעוד מערכת למילוי טופס לוטו אונליין.  החוויה של סמארט היא דרך חדשה לשחק חכם, ליהנות מההתרגשות ולהפוך את חוויית המשחק למושכלת יותר ומהנה יותר. אלפי הלקוחות של סמארט, יכולים לספר על החוויה הנוחה והבטוחה וגם על 169 מיליוני שקלים שזכו בהם עד כה.

אף אחד מהם לא היה צריך להמתין לתוצאות הלוטו, הטוטו ושאר המשחקים. כולם קיבלו הודעה על הזכיה שלהם.

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן