אנא סובבו למצב אנכי
כל מה שאתם מכירים בטוטו, רק חכם יותר! | פליי סמארט

כל מה שאתם מכירים בטוטו, רק חכם יותר!

checkmark

אנחנו אולי לא מכירים אישית, אבל אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם אוהבים כדורגל. מעטים הם המשחקים שמעניקים כל כך הרבה ריגוש כמו הכדורגל, ריגוש שבא לידי ביטוי בכל כך הרבה דרכים ותחושות. ואם אתם כאן ואוהבים כדורגל, כנראה שאין צורך להציג בפניכם את הטוטו, מהמפעלים הוותיקים והמוכרים בישראל, שמלווה את הכדורגל הישראלי והעולמי כל כך הרבה שנים ומעניק לנו עוד ממד של ריגוש. בזכות הטוטו, הריגוש שלנו לא מתחיל רק בשבת לקראת המשחק, הוא מתחיל הרבה קודם, מאמצע השבוע, שם הראש כבר מתחיל לעבוד, איך נשלב את האהבה והידע שלנו בכדורגל ונתרגם אותם לזכייה גדולה בסוף השבוע.

כשמגיעה השבת ומתחילים המשחקים, מתעצם הריגוש עוד יותר. כל שער הוא משמעותי וכל התפתחות יכולה לקרב אותנו עוד צעד לעבר הפרסים הגדולים המוצעים בטוטו. נכון, זה לא קל. בשגרת היומיום העמוסה למדי, לא תמיד לוקחים בחשבון את כל המשתנים שיכולים להשפיע על משחק כזה או אחר, ולא תמיד יוצא להתעדכן ולעקוב אחרי פציעות, הרחקות, מיקומים בטבלה, תחזית מזג אוויר או יחסי הכוחות הכלליים בין הקבוצות. אז מה עושים כשצריך לקחת כל כך הרבה דברים בחשבון ועוד ב-16 משחקים? לסמארט יש פתרון נהדר לכל הנושא הזה.  

תתפלאו, עם סמארט אתם יכולים למלא טוטו גם בלי להבין בכדורגל!

 אם בעבר טופס הטוטו היה מורכב ממשחקי ליגת העל והליגה הלאומית בלבד, הרי שבשנים האחרונות הפך הטופס לאקלקטי במיוחד, ו-16 המשחקים המרכיבים אותו מתחלקים בין מספר ליגות שונות – ביניהן ליגת העל הישראלית, הפרמייר ליג, הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית, הליגה הגרמנית ועוד. אין ספק שדרוש הרבה מעבר להבנה והכרה בסיסית של כל הליגות השונות, ובדיוק לשם כך קיים צוות היועצים המיוחד של סמארט. תפקידו העיקרי של הצוות הוא מילוי טפסי טוטו בשיטות חכמות ומתקדמות עבור לקוחות סמארט, אבל עבור היועצים שלנו הכדורגל הוא מקצוע לכל דבר ועניין. בכל יום עורכים היועצים שלנו עבודת תחקיר מקיפה בשילוב מעקב צמוד אחרי כל הליגות המופיעות בטופס, בדגש על הקבוצות השונות בכל ליגה ועל המתרחש בהן לאורך זמן – פציעות, הרחקות, מומנטום, מיקום בטבלה, יחסי הכוחות מול היריבה, סטטיסטיקות של הקבוצה במשחקי בית או משחקי חוץ ועוד שלל משתנים שיכולים להשפיע על משחק כזה או אחר.
בשורה התחתונה, אתם לא צריכים להבין בכדורגל בשביל ליהנות משליחת טפסי טוטו, בשביל זה יש את היועצים של סמארט. מה שבטוח, הריגוש יישאר כולו שלכם.

הצטרפו עוד היום לסמארט ותתחילו לשחק חכם
playsmart

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן