אנא סובבו למצב אנכי
לוטו קבוצתי – כלים סטטיסטים חכמים שעובדים בשבילכם! | פליי סמארט

לוטו קבוצתי – כלים סטטיסטים חכמים שעובדים בשבילכם!

checkmark

מאז שהושקה בישראל הגרלת הלוטו, אי שם ב-1968, חולקו אינספור פרסים כספיים בסכום מצטבר של מיליארדי שקלים. כך הפכה הגרלת הלוטו לזו המציעה את הפרסים הגבוהים ביותר בעולם ההגרלות בישראל. אם בעבר התקיימה ההגרלה המיתולוגית פעם אחת בשבוע בימי שלישי, הרי שבעשורים האחרונים נהנים המשתתפים מאפשרות לחלום על הזכייה הגדולה אפילו פעמיים בשבוע – בשלישי ובשבת, ולעיתים אף מתקיימות הגרלות מיוחדות נוספות בימי חמישי.

אין ספק שזכייה בלוטו היא חלום שעבר לכל אחד ואחת מאיתנו בראש, ומעטים הדברים שגורמים לריגוש גבוה יותר מהשתתפות בכל הגרלה מחדש. בשורה התחתונה, הלוטו הוא משחק מזל, והסיכויים לזכות בפרס הראשון הם פונקציה של סטטיסטיקה פשוטה. הסיכוי לזכייה בשליחה של משבצת בודדת עומד עד 1 ל- 16.2 מיליון, אך מכיוון ששליחת טופס לוטו דורשת מילוי של שתי משבצות לפחות, מביאה לכך שמילוי המשבצת הנוספת מגדילה פי שניים את הסיכוי לזכייה ומעמידה אותו על 1 ל-8.13 מיליון. באופן טבעי, או ליתר דיוק מתמטי, כל זוג משבצות נוסף יפעל לפי אותה נוסחה ומילוי טופס רגיל בן 14 משבצות מעמיד את סיכוי הזכייה על 1 ל-1.11 מיליון בקירוב. אז כיצד ניתן למעשה להגדיל עוד יותר את הסיכויים לזכות בפרס הגדול? התשובה לכך פשוטה – מילוי של טפסים שיטתיים, שבהם ניתן לסמן יותר מ-6 מספרים אפשריים, מגדילה את מספר האפשרויות הנשלחות בכל טופס וכפועל יוצא את סיכויי הזכייה, כך שהסיכויים לזכייה במילוי טפסים כאלה ינועו בטווח שבין 1 ל-581 אלף לבין 1 ל-17.6 אלף, יחסים שהם משמעותית טובים יותר מאלו שבטפסים הרגילים. מלבד הטפסים השיטתיים, קיימת דרך נוספת להגדיל את סיכויי הזכייה – מילוי טפסי לוטו קבוצתיים. טפסי לוטו קבוצתיים כשמם כן הם – אלו מספר טפסים שמכסים מטבע הדברים יותר אפשרויות, העלות מתחלקת בין כל חברי הקבוצה וכמובן שגם פרסי הזכייה. בדרך זו, יכול המשתתף הבודד ליהנות גם מעלות נמוכה יחסית אך מסיכוי טוב יותר לזכות בפרס גבוה, גם אחרי חלוקת הפרסים. למעשה, השתתפות בטופס קבוצתי יכולה להניב גם מספר זכיות בפרסי המשנה, וגם הם כשלעצמם יכולים להצטבר לסכומים נאים למדי. יחד עם זאת, לרוב המשתתפים בהגרלת הלוטו אין את האפשרות לשלוח טפסי לוטו קבוצתיים ולא תמיד יש באפשרותם את הסכומים הדרושים לכיסוי שיטות מיוחדות או יותר אפשרויות במשחק, מה שמשאיר אותם עם טפסים רגילים בעלי סיכויי זכייה נמוכים יחסית.

עכשיו דמיינו שעל כל האופרציה הזו הכוללת שליחה של טפסים קבוצתיים, בשילוב שימוש באלגוריתמים חכמים, מנצח גוף אחד שנותן לכם כלים סטטיסטיים שעובדים בשבילכם. זה בדיוק מה שסמארט עושה, בין היתר גם בהגרלות הלוטו. סמארט מבצעת גם מעקב אחרי סטטיסטיקות מדוקדקות של תוצאות ההגרלות האחרונות, גם מילוי של טפסים קבוצתיים באופן שיטתי ועקבי, לרבות שליחה מרוכזת והשתתפות בכל הגרלה והגרלה, והדובדבן שבקצפת – במקרים המשמחים במיוחד שבהם הטפסים זוכים בפרסים כספיים, חשבונכם מזוכה במהירות ובקלות מבלי שתצטרכו לעשות דבר. זהו למעשה סוד ההצלחה שלנו – אנחנו בסמארט נותנים לכם, הלקוחות, את הכלים הסטטיסטיים החכמים ביותר, כאלה שעובדים בשבילכם.

אל תוותרו על החלומות, בואו להתרגש בכל שבוע מחדש עם התוכניות המגוונות של סמארט.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן