אנא סובבו למצב אנכי
מדוע ווינר הוא מוצר כל כך פופולרי? | פליי סמארט

מדוע ווינר הוא מוצר כל כך פופולרי?

checkmark

קצת קשה להאמין, אבל משחקי הווינר מלווים אותנו כבר 20 שנה. במרץ 2002, שלושה חודשים לפני מונדיאל 2002, הושק לראשונה הווינר בישראל ותפס חלק מרכזי במיוחד בסל המוצרים של המועצה להסדר ההימורים בספורט ועם השנים עבר לא מעט גלגולים והתפתחויות שהפכו אותו לאחד המשחקים הפופולריים בישראל. אם משווים את האפשרויות היום לאלו שהיו בהתחלה, הרי שההבדלים הם עצומים. אם בהתחלה האפשרויות להשתתפות היו על שלושה משחקים לפחות בטופס, בענפי כדורגל וכדורסל בלבד, הרי שהיום המצב שונה בתכלית. מלבד כדורגל וכדורסל, מציע כיום הווינר גם אפשרות לנחש תוצאות של משחקי כדוריד, פוטבול אמריקאי, טניס, מרוצי מכוניות, בייסבול, כדורעף ועוד.
על אף השפע באפשרויות ובענפי הספורט, הווינר היה ונשאר פופולרי במיוחד הודות לשני ענפי הכדור העיקריים – הכדורגל והכדורסל. במשך 365 ימים בשנה מציע הווינר מאות אפשרויות מגוונות לניחוש עשרות ליגות שונות מרחבי העולם, החל מהליגות האירופיות המוכרות והאהובות דרך ליגות ממזרח אסיה ועד ליגות ומפעלים מצפון ודרום אמריקה. יחד עם זאת, הפופולריות של הווינר לא טמונה רק במגוון העצום של הליגות השונות, היא גם טמונה בשלושה גורמים משמעותיים נוספים.

 

גורמים נוספים

הגורם הראשון הוא הכנסת ניחוש הסינגל – האפשרות לנחש תוצאה של משחק בודד. לאחר שנים שבהן הייתה חובה לשלב לפחות 3 משחקים שונים בטופס אחד, התווספו למשחקי הווינר הסינגל והדאבל (ניחוש של שני משחקים משולבים בטופס אחד), מה ששיפר משמעותית את אחוזי ההצלחה של המנחשים. מלבד האפשרות לנחש את זהות המנצחת בסינגל, נוספו למשחקי הכדורגל גם ניחושי סינגל על תוצאת המחצית, תוצאה עם יתרון שערים לאחת הקבוצות, מס’ השערים, מס’ הקרנות ואפשרויות נוספות שהפכו את הווינר לפופולרי עוד יותר – ניחוש של התוצאה המדויקת במשחק, ניחוש הכובש הראשון ובמשחקים מסוימים גם השילוב בין השניים.

הגורם השני לפופולריות של הווינר טמון בעובדה שהוא הפך זמין במספר פלטפורמות. כבר כמה שנים שאין כל חובה ללכת פיזית לשלוח טופס בתחנות המפוזרות בפריסה ארצית רחבה, אלא אפשר לשלוח טפסי ווינר מהמחשב הביתי וכמובן מהטלפון הנייד, הן באמצעות אתר הווינר בסלולר או באמצעות האפליקציה. הנגשת כל הפלטפורמות האלו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מאפשרות ללקוחות הווינר לשלוח טפסים מספר דקות לפני תחילת המשחק, וזאת מבלי לקום מהכורסה בסלון.

אם הייתם צריכים עוד סיבה לכך שהווינר הוא מוצר כל כך פופולרי, הרי שזו העובדה שזכיות משולמות באופן מיידי. על פי רוב, בתוך כ-15 עד 20 דקות מתום המשחק האחרון המופיע בטופס אותו שלח/ה הלקוח/ה, מועברים כספי הזכייה במידה ונמצא ניחוש נכון. כל זאת נכון כמובן לכל מי ששולח ווינר אונליין.

על אף כל האמור, יש מי שיכולים ללכת לאיבוד בין כל שלל האפשרויות והמשחקים השונים המוצעים באתר הווינר. בדיוק לשם כך הוקמה סמארט, שכבר למעלה מ-30 שנה משחקת חכם עבור לקוחותיה, ומאפשרת להם לקחת חלק בחגיגה הזו באמצעות שליחה של טפסי ווינר וטוטו, קבוצתיים ואישיים, והכל אונליין. את הטפסים ממלאים צוות יועצי ספורט וסטטיסטיקאים המתעדכנים בכל החדשות האחרונות הנוגעות לקבוצות המשתתפות, ואף משתמשים בשיטות חכמות במילוי הטפסים השונים. באופן זה, נהנים לקוחות סמארט משקט נפשי בכל הנוגע לשליחה קבועה של טפסים מדי שבוע, משימוש בידע הרב של היועצים שלנו, מהציפייה בכל פעם מחדש לקבלת הטפסים העדכניים וכמובן, מזכיות בפרסים נאים, כפי שיעידו רבים מהם.


רוצים לשמוע עוד על מה שמציעה סמארט לחצו כאן ותנו לייעוצי ספורט שלנו לעשות את העבודה בשבילכם.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן