אנא סובבו למצב אנכי
מועדון לקוחות חכם – ההגרלה השנתית של Smart: חגיגה של פרסים שווים ללקוחותינו. | פליי סמארט

מועדון לקוחות חכם – ההגרלה השנתית של Smart: חגיגה של פרסים שווים ללקוחותינו.

checkmark

הזמן הזה בשנה הגיע, כן כן ניחשתם נכון ההגרלה השנתית של מועדון הלקוחות של Smart . אנחנו בSmart רוצים להביע את הערכתנו ללקוחות הנאמנים שלנו ולהעניק להם פרסים שווים במיוחד. השנה שחלפה הייתה מלאה בהתפתחויות ושדרוגים בהמון תחומים, במיוחד במועדון הלקוחות שלנו. במהלך השנה, השקענו משאבים רבים, כשהדבר המרכזי ששמנו כנגד עינינו הוא הלקוחות שלנו. הגדלנו את מספר ההטבות והרחבנו את המגוון שלהם, ממוצרים לבית, הנחות לסרטים, קפה ומאפה, הטבות לאטרקציות משפחתיות שונות ואפילו מסאז’ זוגי מפנק למי שרוצה קצת שקט. כל זאת ניתן לממש באמצעות הפלוסים שלנו שניתן לקבל במשימות שונות שנמצאות באזור האישי או באמצעות בונוסים וצבירה מכורך הוותק.

כחלק מהמסורת השנתית של Smart, כדי להביע את הערכתנו ללקוחותינו המסורים וגם כדי לחגוג יחד את השנה שהייתה ולקבל את השנה שבאה, אנו מתרגשים להכריז על הגרלת המועדון השנתית!

מה מקבלים השנה הזוכים הגדולים בהגרלה?

לאחר שבשנה שעברה שלחנו את הזוכים שלנו לטיול מפנק בחו”ל, השנה למדנו שאין כמו המדינה המדהימה שלנו ויותר מכך אין כמו בבית. לכן, לקחנו את רוח החדשנות שאפיינה את Smart השנה והכנסנו אותה אל תוך הבתים של הזוכים הגדולים! השנה, אנו גאים להציע חבילת מוצרי חשמל שישדרגו כל בית ויהפכו אותו למתקדם יותר. חבילת מוצרי החשמל של חברת שריג, היבואן הרשמי של מוצרי Ninja ו- Shark!

אז מה מקבלים הזוכים?
כחלק מהקונספט של שדרוג חייהם של הזוכים, אנחנו בSmart החלטנו להעניק לזוכים מכשירי חשמל שידאגו לטפל בכל צרכי הבית, ממעבד מזון מקצועי עם מנוע חדשני, המאפשר הכנת אוכל מגוון, ממרחים טעימים, וחיתוך מהיר של ירקות ובצל, תגידו שלום לדמעות במטבח!
בנוסף, לאחר הכנת כל התשתית לארוחה ואת המנות הראשונות, הזוכים יקבלו גם את מכשיר הנינגה Speedi, מכשיר זה בעל טכנולוגיית בישול מהירה, שמאפשרת להכין מגוון ארוחות רק ב-15 דקות, ארוחה שלמה ברבע שעה! כשאמרנו שיפור איכות החיים וחדשנות, על זה דיברנו!

כמובן שאסור לשכוח את מכונת הגלידה Creami Ninja, שתאפשר לזוכים להכין את הגלידה האהובה עליהם לקינוח, ולהפוך כל ארוחה לחגיגה מתוקה, גם את אוהבי העוגות והקינוחים לא שכחנו, אנחנו מחלקים גם מיקסר חזק ועוצמתי עם יכולת לישה והכנת בצקים, אז כך שגם בתחום האפייה והעוגות אנחנו דואגים לכם.

סיימתם את כל הבישולים, אכלתם ראשונה עיקרית וקינוח, רציתם לשבת רגל על רגל ולצפות בטלוויזיה, אך ברור לכולנו שכל זה לא יכול לעבור בשלום, תמיד יהיה כדור גלידה תועה שמצא את דרכו למטה ועשה את כל הרצפה בבית דביקה!
אל דאגה, גם בתחום הניקיון דאגנו לזוכים, אחרי כל הבישולים והבלגן שכרוך בכך מגיע השואב שוטף המתקדם של Shark, שיעזור לכם לשמור על ניקיון וסדר, גם אחרי הבישולים הכי מורכבים.

כפי שאתם רואים, דאגנו להכל בשביל הזוכים הגדולים בהגרלה השנתית של לקוחותנו.

איך תתבצע ההגרלה, ומי זכאי להשתתף בה?

ההגרלה תתבצע, באישור משרד האוצר, תחת הפיקוח של משרד עורכי דין מוביל, עם משקיף מטעמם, תחת ההנחיות של החוק הגנת הגרלות שיבטיח שקיפות והגינות מלאה.

כל הלקוחות הפעילים שלנו זכאים להשתתף בהגרלה זו, ללקוחות וותיקים יהיה סיכוי גדול יותר לזכור, לפי דירוג כי ככל שהוותק גבוהה יותר כך מקבלים יותר קולות בהגרלה.

לסיכום

בעוד שאנחנו עם הפנים קדימה לשנה החדשה, אנחנו מחויבים להמשיך, לשפר ולהציע ערך גדול יותר, ולהבטיח שחוויית הלקוחות שלנו תהיה טובה יותר. תודה לכם, לקוחותינו, על שנה נפלאה שחלפה, ונקבל בברכה יחד שנה מוצלחת עוד יותר! זאת הזדמנות מצוינת להצטרף למשפחת Smart ולקבל את כל הטוב שיש לנו להציע לכם.

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן