אנא סובבו למצב אנכי
משחקי אונליין נושאי פרסים – Smart Gamez | פליי סמארט

משחקי אונליין נושאי פרסים – Smart Gamez

checkmark

זה לא סוד שלאנשים שונים יש העדפות שונות. בין אם זה באוכל, בסדרות טלוויזיה, בסרטים או בתחביבים. אבל אם יש משהו שכמעט ואין עליו עוררין, הוא שמעטים הם האנשים שלא אוהבים לשחק, וזה ממש לא משנה באיזה גיל. משחקים מאפשרים לשבור את השגרה, לקחת הפוגה מענייני היומיום הבוערים ולא פחות חשוב – פשוט ליהנות.

אם יש תחום שרק נמצא בעלייה בשנים האחרונות הרי שזהו משחקי הקז’ואל, או אם תרצו באנגלית – Casual Games. לא מדובר כאן בגיימינג המזוהה בעיקר עם הדור הצעיר שמנווט בין שלל זירות ואפשרויות בקונסולות המשחקים השונות, אלא במשחקי אונליין פשוטים שלא דורשים ידע או היכרות מוקדמת עם המשחק. אם אפשר לאפיין Casual Games בכמה נקודות, הרי שהם יענו על ההגדרות הבאות:

ניתן לשחק בהם בסמארטפון ולא רק במחשב אישי

המשחקים אינטואיטיביים ואין צורך בקריאת הוראות מקדימות

המשחקים קצרים יחסית ואורכים בממוצע דקות בודדות

מס’ הלחצנים או הפעולות שיש לשחקן יהיה קטן ופשוט להבנה

בין אם הושג ניצחון או הפסד במשחק, השחקן או השחקנית ירצו לנסות שוב לשחק

 

בעבר משחקי האונליין המוכרים היו בעיקר טטריס, סוליטר וסנייק. עם העלייה בפופולריות של הסמארטפונים בעשור הראשון של שנות ה-2000 פרצו לחיינו גם משחקי אונליין ממותגים יותר, כמו למשל קנדי קראש ואנגרי בירדס, ואילו היום, חנויות האפליקציות גדושות באלפי Casual Games שאפשר לשחק אונליין, רובם המכריע, בגרסאות חינמיות ולמטרות הנאה בלבד.

כאן באתר Smart החלטנו לקחת את חווית משחקי הקז’ואל כמה צעדים קדימה והקמנו את סמארט גיימז, זירת משחקי אונליין נושאי פרסים, המשלבת שתי הנאות בחבילה אחת – גם לשחק משחקי אונליין מהנים וגם להרוויח מהם כסף.

בזירת Smart Gamez תוכלו ליהנות בכל שבוע ממשחקי אונליין נושאי פרסים קלילים ומהנים, המבוססים על ידע או יכולות משחק אינטואיטיביות. בכל יום מתקיים בזירת סמארט גיימז טורניר אחד או יותר המבוסס על משחקים שונים המתעדכנים מדי שבוע. לכל טורניר יש פרס כספי יומי המצטבר ככל שכמות השחקנים גדלה. כדי לשחק בזירת סמארט גיימז, השחקנים רוכשים קרדיטים המשמשים אותם ל-30 דקות משחק, ואלו שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר בכל הימים, זוכים גם בפרס הטורניר השבועי שהצטבר.

מאז השקת סמארט גיימז, שיחקו לקוחותינו במספר משחקים, ביניהם: חץ וקשת, פאזל בלוקים, קפיצת המחץ, מחפש הנפט וקפיצות על. המשותף לכל המשחקים האלה מלבד היותם כיפיים במיוחד, הוא שלא נדרש שום ידע מוקדם כזה או אחר על מנת להצליח בהם.

רוצים להפוך את ההנאה שבמשחק לכסף מזומן? הירשמו עוד היום ל-Smart Gamez

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן