אנא סובבו למצב אנכי
סמארט גיימז – לשחק חכם ולהרוויח זה סמארט ! | פליי סמארט

סמארט גיימז – לשחק חכם ולהרוויח זה סמארט !

checkmark

אם כבר הגעתם עד כאן, אנחנו יודעים עליכם דבר אחד מבלי להכיר אישית – אתם אוהבים לשחק. זה היה ניחוש די קל מההנחה הבסיסית שכולם אוהבים לשחק. נכון, יש כאלה שנוטים יותר למשחקי קופסה, יש כאלה שנאמנים למשחקי הלוח הקלאסיים מהילדות ויש כאלה שאוהבים להשתתף בהגרלות, וכאלה אתם כבר יודעים, יש כאן בשפע. הנחה בסיסית נוספת היא שבמאה ה-21, יש ברשותכם לפחות מכשיר נייד אחד שמשמש אתכם לאינספור תחומים. בין כל אתרי החדשות, האפליקציות וכמובן הרשתות החברתיות, אי אפשר שלא להיתקל במשחקי אונליין שממלאים כל פינה באינטרנט. רובם המכריע של משחקי האונליין שתמצאו ברשת נועדו למשחק לשם ההנאה נטו. אפשר לשחק בהם שעות, לנסות לשבור שיאים, לעבור למשחקי רטרו שזורקים אותנו במנהרת הזמן לילדות ומה לא.
בין כל אותן זירות משחקים, מכמה מתוכן לדעתכם אפשר גם להרוויח כסף מזומן? התשובה היא – לא בהרבה. אם עד לאחרונה אתר סמארט הציע ללקוחותיו בעיקר מגוון אפשרויות להשתתף בהגרלות הגדולות המתקיימות בישראל, הרי שבשנה האחרונה נוספה עוד סיבה מצוינת לבקר באתר ואפילו עוד דרך להרוויח ממנו כסף – סמארט גיימז מבית PlaySmart

סמארט גיימז – משחקים, מנצחים וזוכים בכסף אמיתי !

אם טרם יצא לכם להכיר, קליק אחד בתפריט העליון ייקח אתכם לעולם שלם של פאן טהור. סמארט גיימז היא זירת משחקי אונליין אינטראקטיבית המציגה בכל שבוע משחק חדש ללא צורך בידע מוקדם, אלא ביכולת בסיסית של זריזות, תכנון או חשיבה מהירה כדי לצלוח אתגרים שונים ומגוונים. במה זה שונה מזירות משחק אונליין אחרות? התשובה פשוטה – בסמארט גיימז אפשר לשחק ולהרוויח כסף מזומן. בכל יום המשתתף שצבר את הניקוד הגבוה ביותר במשחק נתון זוכה בפרס כספי, במזומן. בכל שבוע עולה משחק חדש כך שתמיד יש בסמארט גיימז משהו ששווה לצפות לו. וזה לא הכל – בנוסף לפרסים היומיים, ממתין גם פרס שבועי מצטבר למשתתף שהשיג את התוצאה השבועית הגבוהה ביותר.

את ההשתתפות בכל משחק בזירה יכול כל משתתף לממש באמצעות קניית קרדיט. כל קרדיט מאפשר 30 דקות משחק ובנוסף גם את הסיכוי לזכות בפרס השבועי. באתר סמארט תמצאו כמה אפשרויות לרכישת קרדיטים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הכמות שמתאימה לו, זה באמת עד כדי כך פשוט. בנוסף ברגע שתתחילו, תקבלו מימד נוסף של ריגוש והנאה, שיצטרפו לאלה שמלווים את לקוחות סמארט בכל יום כבר שנים רבות.

המשחק הבא בסמארט גיימז מחכה לכם ממש כאן- Smart Games

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן