אנא סובבו למצב אנכי
תוצאות מילוי הלוטו של היום ומה כדאי לדעת עליהן | פליי סמארט

תוצאות מילוי הלוטו של היום ומה כדאי לדעת עליהן

checkmark

כבר 55 שנים שהגרלת הלוטו מלווה אותנו מדי שבוע, ומאפשרת לנו בכל פעם מחדש לחלום על אותם 6 מספרים שלא רק שעלו בגורל, אלא גם מופיעים בטופס שנמצא אצלכם בכיס. נכון, יש גם מספר חזק שצריך לקחת בחשבון, אבל העיקרון זהה. אנחנו נתמקד הפעם בתוצאות הלוטו של היום ומה כדאי לדעת עליהן.

אם פעם היינו צריכים לנחש 6 מספרים מתוך 45 ואפילו 49 הרי שכיום אותם 6 מספרים עולים מתוך 37 כדורים בלבד. כדי לזכות בפרס הראשון יש לנחש גם את המספר החזק מבין שבעה מספרים.  הפרס הראשון בהגרלות הלוטו נע בין 5 מיליון ₪ עד 40 מיליון ₪ ובדאבל לוטו באופן טבעי מובטחים סכומים כפולים שנעים בין עד 10 מיליון ₪ לעד 80 מיליון ₪. בלוטו החדש אגב, גם ניחוש של ששת המספרים ללא המספר החזק יכול להניב זכייה של מיליונים. היה ולא נמצא אף מנחש נכונה את כל 6 המספרים והמספר החזק, הפרס הראשון מצטבר ועובר להגרלה הבאה וכך הלאה.

חשוב לזכור שהגרלת הלוטו, ולא משנה באיזה מקום בעולם היא מתקיימת, היא הגרלה רנדומלית לחלוטין. לכל הכדורים שיורדים ומתערבלים בתוך המכונה יש את אותו הסיכוי לעלות בגורל. לפני כל הגרלה מבצעים אנשי מפעל הפיס בדיקות מקיפות הכוללות את תקינות המכונה ואת משקלם של הכדורים על מנת לוודא שאכן הכל כשורה ושכל תוצאה שתעלה בגורל תהיה רנדומלית ולא מעבר לכך. להגרלה ביום נתון אין שום קשר להגרלה שבאה אחריה. יחד עם זאת, צירופי מקרים הם חלק מהעניין, וישנם מספרים שעולים בגורל יותר פעמים מאחרים בפרק זמן נתון. מספרים כאלה נקראים בלשון המנחשים “מספרים חמים”, אך כאמור, גם למספר “חם” אין שום יתרון על פני השאר ברגע שהגרלה חדשה יוצאת לדרך. אם ניקח לדוגמה את הסטטיסטיקות של 50 ההגרלות האחרונות, נמצא שהמספרים “החמים” עלו בגורל בתדירות של בין 10 ל-14 הגרלות, בעוד שמספרים “קרים” עלו בגורל בתדירות של בין 4 ל-6 פעמים. אם נבצע חיתוך סטטיסטי של 100 ההגרלות האחרונות, נגלה שהמספרים החמים עלו בגורל בין 20 ל-23 פעמים בעוד שהקרים עלו בגורל בין 10 ל-12 פעמים, כלומר היחס של אותם מספרים בין 50 הגרלות ל-100 הגרלות נשאר דומה. ככל שנאריך את טווח החיפוש, יצטמצמו הפערים בין המספרים החמים לקרים ובכל מקרה, הסטטיסטיקה נוטה להתיישר ולא נרשמים מקרים שבהם לאורך תקופה ארוכה לא עולה בגורל מספר מסוים.

מה שעוד כדאי לדעת בהקשר של מילוי לוטו הוא ההסתברויות השונות לזכייה. אם ההסתברות לניחוש כל 6 המספרים והמספר הנוסף עומדת על 1 ליותר מ-16 מיליון בקירוב, הרי שכל משבצת נוספת מגדילה את הסיכוי לזכייה, בעוד שטופס שיטתי כבר כולל בתוכו מספר קומבינציות והסיכוי לזכייה בפרס הראשון (בטופס שיטתי 8) עומד על 1 ל-581 אלף בקירוב.

אם כל המספרים, הסטטיסטיקות וההסתברויות מבלבלים אתכם, אל תרגישו לא נעים. אפשר גם לשחק חכם בלוטו ולתת למומחים של Smart לעשות את העבודה בשבילכם. לצוות של Smart גישה לתוכנות סטטיסטיות מתקדמות והיכרות עם כל השיטות והאפשרויות השונות למילוי לוטו, כך שאתם נהנים מהידע שלנו ומהשתתפות בטפסים אישיים וקבוצתיים, שבכל אחד מהם, סיכוי חדש לזכות בכל הגרלת לוטו.

עוד לא הצטרפתם ל- Smart? למה אתם מחכים? לחצו כאן ובחרו את המסלול שמתאים לכם

 

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן