אנא סובבו למצב אנכי
צ’אנס: זה הזמן להעריך את הכסף הגדול | פליי סמארט

צ’אנס: זה הזמן להעריך את הכסף הגדול

19/06/2013
ע״י PlaySmart

הגרלת הצ’אנס – מה אתם יודעים עליה?

כששואלים אדם מהרחוב לגבי ההגרלות הממלכתיות המוכרות ביותר, לרוב הוא יגיד שני שמות: לוטו וטוטו. אלו, מאז ומתמיד, נחשבות לשתי ההגרלות הפופולאריות ביותר, אלו שבהן משתתפים הרבה מאוד אנשים. אולי הכי הרבה בישראל. אבל, משום שזה כך, הרבה אנשים מפספסים את אחת ההגרלות המשתלמות ביותר, שנמצאת ממש מתחת לאף. זו הגרלת הצ’אנס.

הפופולריות הרבה של הגרלות הלוטו והטוטו נובעת ככל הנראה מהעובדה הפשוטה, לפיה שתי אלו נמצאות איתנו הכי הרבה זמן. עוד משנות החמישים והשישים משחקים כאן לוטו וטוטו, כך שברור שהן יהיו המוכרות ביותר.

מצד שני, העובדה הזו גם מביאה למצב של קיבעון מסוים.

מאחר ורוב האנשים בישראל ממלאים לוטו וטוטו, גם מי שמעולם לא עשה זאת, או מי שלא עושה זאת באופן קבוע, יבחר תמיד בשתיים מאלו. הגיע הזמן לשנות את זה. הגרלות צ’אנס הן לא פחות מרתקות, לא פחות מעניינות ומה שבטוח – הרבה יותר משתלמות.

לזכות בהגרלת הצ'אנס - סמארט

על סיכויי הזכייה כבר שמעת?

אין כנראה משחק אחר בעולם שבו הסיכוי שלך לזכות בפרס כלשהו נמוך מפעם אחת בשלושה ניסיונות. כנראה שאין משחק נוסף שבו על כל כ-4,000 טפסים שיישלחו, אחד יזכה בפרס הראשון. נשמע הרבה? כנראה שאתה לא מודע לסיכויי הזכייה בהגרלות הגדולות, שעומדים על אחד לכמה מיליוני ניסיונות.

אין מה לעשות, הסטטיסטיקה כאן מנצחת בגדול. אם אתה רוצה להשתתף בהגרלה שבאמת נותנת לך את הסיכוי לנחש נכונה תוצאות כאלו ואחרות, אתה חייב לקחת את הסיכוי הזה בהגרלת צ’אנס. זה ישתלם לך בוודאות.

אם סיכויי הזכייה לא מעניינים אותך – סכומי הזכייה בוודאי שמעניינים

אז סיכויי הזכייה מרשימים, אבל לא באמת גורמים לך להשתכנע. זה בסדר, רוב האנשים מגיבים באותה צורה, וזה טבעי. אבל כאשר הם שומעים על סכומי הכסף שמחולקים בהגרלות צ’אנס מידי חודש ומידי שנה, הם מתחילים להשתכנע.

בוא ניקח, לשם ההמחשה, חודש ספציפי בשנת 2013 (ממש בסמוך לכתיבת שורות אלו): כמה כסף חולק לדעתך בחודש הזה בלבד? נחסוך לך את הניחושים ונספר לך שמדובר בכמעט 78 מיליון שקלים. וזה סכום מדהים לכל הדעות.

הנתונים לא נעצרים כאן: בחצי השנה שלפני כתיבת שורות אלו, הסתכם סך כל הפרסים שחולק בהגרלות צ’אנס השונות ביותר מ-450 מיליון שקלים. איך שלא נסתכל על זה, מדובר במספרים פנטסטיים.

 

הסיכוי שלך לזכות בהגרלת רב צ’אנס גבוה באופן משמעותי מכל משחק אחר של מפעל הפיס.

 

אם סיכוי הזכיה בפרס הראשון בהגרלת לוטו למשל, הוא 1:16,273,488,

הסיכוי לזכייה בפרס הראשון בהגרלת רב צ’אנס הוא 1:4,096 והסיכוי לזכות בפרס כלשהו בהגרלת רב צ’אנס הוא גבוה במיוחד ועומד על 1:2.4.

המומחים שלנו ימלאו עבורך את הטפסים בהתאם לתוכנת מחשב, סטטיסטית.

לאחר מכן נשלח את הטפסים בשמך, ולך יישאר רק לעקוב כאן אחר תוצאות הגרלת צ’אנס ולהמתין לטלפון שיבשר לך על גובה הזכייה.

אז בפעם הבאה שמתחשק לכם להשתתף בהגרלה – הצטרפו לסמארט והירשמו להגרלת רב-צ’אנס

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן