אנא סובבו למצב אנכי
המועצה להסדר הימורים בספורט | פליי סמארט | Smart

המועצה להסדר הימורים בספורט

המועצה להסדר הימורים בספורט

הצטרף לסמארט! השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם




המועצה להסדרת ההימורים בספורט היא יוזמה משנת 1968 אשר יוסדה בהחלטת כנסת ישראל, במטרה לפקח על הימורי הספורט במדינה. המועצה מורכבת מנציגי המדינה; מוסדות הספורט ונציגי הציבור ושמה לנגד עיניה לטפח ולעודד את תרבות הספורט בארץ, תוך שמירה על הוגנות ושקיפות מירבית עבור האזרח.

המועצה להסדר ההימורים אחראית לחלק ניכר מהתקציב של קבוצות הכדורגל הישראליות בליגות השונות, היא אחראית על מימונה של ליגת ווינר בכדורסל, מפעילה את המפעל הספורטיבי הייחודי גביע הטוטו בכדורגל – ונחשבת למובילה בקידום עולם הספורט בישראל.

כלב השמירה של חופש הזכייה

המועצה להסדרת ההימורים בספורט מנהלת ומפקחת על הימורי טוטו בתחרויות ומשחקי הכדורגל הלאומיים והבינלאומיים, ומשקיעה את הרווחים הנקיים בחזרה לטובת הקהילה. מדינת ישראל נהנית מן הפירות של המועצה המסדירה את ההימורים בספורט בצורת טיפוח ועידוד תרבות הספורט; והאזרחים הרבים שממלאים בכל שבוע טפסי טוטו, ווינר או רייסר מקבלים את האפשרות לזכייה משמעותית בסכומי כסף נאים, תחת פיקוח ובקרת חלוקת הזכיות.

כחלק מן השקיפות והמחוייבות לאזרחי ישראל אשר המועצה להסדרת ההימורים בספורט חרטה על דגלה, דואגת המועצה שכל אדם הרוכש טופס טוטו, ווינר או רייסר יהיה מודע לזכויותיו, לסטטיסטיקות, לתוצאות של משחקים קודמים ולפיקוח החוקי על הספורט בישראל.

מעבר לכך המועצה להסדרת ההימורים בספורט משקיעה מאמצים רבים לשמירה על כשרות המשחקים. חברי המועצה קובעים אילו משחקים יכנסו לטופסי הטוטו והווינר השונים, כך שבמקרים שבהם יש חשש להתנהלות לקויה – ידאגו חברי המועצה לא לכלול משחקים אלו בטפסים השבועיים. כך למעשה מוודאת המועצה שלא יהיה מקום לרמאויות ונוכלות מצד השחקים, המאמנים או השופטים ומשמשת כלב השמירה של חופש הזכייה.

אתר האינטרנט של המועצה להסדר הימורים בספורט

ממלאי טוטו וווינר, על סוגיהם השונים: טוטו 16 , תוצאות ווינר, טוטו עולמי, טוטו מחצית, טוטו תיקו ועוד – יכולים להתעדכן כל העת על ידי אתר האינטרנט של המועצה להסדר ההימורים בספורט בפירוט המשחקים הצפויים, תוצאות טוטו אחרונות, המלצות טוטו וכן מגישה אל תוצאות טוטו אחרונות. כמו כן, נוטלת על עצמה המועצה את האחריות לפרסם את הזכיות ולדאוג לפירעונן על ידי הזוכים המאושרים.

חזון המועצה להסדר הימורים בספורט

בשנים הקרובות, התחייבה המועצה להסדר ההימורים בספורט להזרים 630 מיליון ש”ח בפיקוח, לבניית איצטדיונים, מתקני ספורט קהילתיים ברחבי הארץ ועידוד ספורט נשים. החשיבות  העיקרית של המועצה להסדר ההימורים בספורט, היא שתחת ניהולה את הימורי הספורט, כולם מרוויחים – הספורטאים, המשחקים בטוטו ובווינר וכמובן – שהקהילה כולה. חברת טוטוקארד מקבוצת סמארט זכתה באישור המועצה להסדר ההימורים בספורט.

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.