אנא סובבו למצב אנכי
איך ממלאים טופס לוטו? | פליי סמארט

איך ממלאים טופס לוטו?

checkmark

לוטו הוא הגרלת הדגל של מפעל הפיס, שקיימת כבר למעלה מחמישים שנה. משחק הלוטו הוא משחק הימורים פופולרי, המבוסס על מזל, ובמהלכו עולים בגורל המספר

ים הזוכים מתוך מיליונים של אפשרויות. ברי המזל שבחרו נכונה את המספרים וזוכים בפרס הראשון, זוכים בסכום של מיליונים שמשנה את חייהם לנצח.

אם אתם אוהבי אפשרויות, המדריך הבא יעזור לכם להבין איך ממלאים לוטו ולקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו לפני כניסה להגרלה.

איך ממלאים לוטו - סמארט

מעוניינים להשתתף בהגרלות השיתופיות של סמארט?

סמארט מזמינים אתכם להצטרף למעכל הלקוחות שלנו, להשתתף בהגרלות שיתופיות מידי שבוע !

לפרטים נוספים והצטרפות לחצו כאן

כיצד עובדת ההגרלה

איך מתחילים למלא לוטו?

זה פשוט. ראשית, עליכם לרכוש כרטיס לוטו (בפיצוציות או בעמדות של מפעל הפיס). ישנם כמה סוגים של כרטיסי לוטו, ועל זה נדבר בהמשך. טופס הלוטו מחולק לכמה טבלאות, ואתם בוחרים כמה טבלאות למלא (בכפולות של שתיים). בכל טבלה עליכם לסמן את המספרים הנבחרים בטבלה הגדולה, ואת המספר החזק בחלק הימני של הטבלה. לאחר מכן, עליכם לשלוח את הכרטיס באחת העמדות של מפעל הפיס, או בפיצוצייה. מילוי הטופס הוא פשוט למדי, ונמשך דקות ספורות.

איזה טופס לוטו הכי כדאי למלא?

ישנם כמה סוגים של טפסי לוטו, המגדילים את אפשרויות הזכייה. בכל סוגי הלוטו חשוב לדעת שאין חשיבות לסדר המספרים שעולים בגורל, וכן שאותו מספר לא יופיע מעל פעם אחת. אם ניחשתם את שבעת המספרים בהצלחה, אתם זכאים לפרס הגדול. אם ניחשתם נכונה חלק מכובד מהמספרים, תהיו זכאים לפרסים משניים.

אילו סוגי כרטיסים נהוג למלא?

אלו הם סוגי הכרטיסים העיקריים:
טופס רגיל – בלוטו הקלאסי הנהוג בישראל יש לנחש בהצלחה 6 מספרים מתוך 37. בנוסף, יש לנחש את ה’מספר החזק’, ספרה מ-1 עד 7 שעולה בסיום ההגרלה. אם ניחשתם את שבעת המספרים בהצלחה, אתם זכאים לפרס הגדול.
מחיר מילוי שתי טבלאות בלוטו רגיל הוא 5.8 ש’ח.
טופס שיטתי – טופס לוטו שיטתי מאפשר למלא יותר מצירוף אחד בטבלה בודדת. ישנם כמה סוגים של לוטו שיטתי – לוטו שיטתי 8, 9, 10, 11 ו12. נניח ובחרתם לוטו שיטתי 10, עליכם לבחור 10 מספרים מתוך 37 (במקום 6 בלוטו הרגיל), כך שלמעשה מילאתם בטבלה אחת 210 צירופים. אם מתוך עשרת המספרים שבחרתם נמצאים ששת המספרים שעלו בגורל והמספר החזק, זכיתם במקום הראשון.
מחיר מילוי טבלה בלוטו שיטתי הוא תלוי סוג – מ81.2 (שיטתי 8) ועד 2,679 (שיטתי 12).
טופס שיטתי חזק – טופס שיטתי חזק מאפשר למלא יותר מספרים חזקים. טופס זה מאפשר לבחור בין 4 ל-7 מספרים חזקים בטבלה אחת, ולכן מאפשר למלא שבעה מספרים במקום שישה בטבלה הגדולה.
מחיר מילוי טבלה בטופס שיטתי חזק תלוי בכמות המספרים החזקים שהחלטתם לבחור. זה מתחיל ב81.2 (שיטתי חזק 4), ועד 142.1 (שיטתי חזק 7).
דאבל לוטו – כל אחד מטפסי הלוטו האלו ניתן להכפיל בעזרת מילוי טופס ‘דאבל לוטו’. טופס דאבל לוטו הוא זהה במבנה, אך מכפיל את גובה פרס הזכייה במידה וזכיתם.
(מחיר מילוי טופס דאבל לוטו הוא כפול ממחיר הטופס).

איך בודקים אם זכיתי בלוטו?

ההגרלה נערכת פעמיים בשבוע (בימי שלישי ובמוצאי שבת), ולפעמים גם בימי חמישי. כדי לדעת אם זכיתם בפרס, ניתן לצפות בשידור ישיר באתר של מפעל הפיס, או להשתמש באפליקציה הרשמית של מפעל הפיס.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן