אנא סובבו למצב אנכי
חייל זכה ב-27 מיליון שקלים בלוטו | פליי סמארט

חייל זכה ב-27 מיליון שקלים בלוטו

checkmark

רק לפני ימים ספורים סיפרנו לכם על הפרס הגבוה ביותר, ככל הנראה, לשנת 2013 בהגרלות הלוטו. מסתבר שמאחורי הזכייה הזו מסתתר (תרתי משמע) חייל צעיר שמילא לוטו, חזר לבסיס וכשהגיע שוב הביתה – חיכתה לו בשורה מדהימה.

להשקיע בערך חצי מהמשכורת הצבאית החודשית – ולהרוויח

כמה מרוויחים חיילים בחודש? גם הקרביים ביותר, אלו עם תוספת הסיכון וכדומה, לא מגיעים ליותר מ-800 שקלים בחודש. עם המשכורת הזו קשה מאוד ללכת למכולת, וכמובן שקשה לחשוב על הקצאת כמה שקלים לטובת הגרלות לוטו. אבל החייל הספציפי הזה, לא ראה בזה שום בעיה – וצדק.

החייל, תושב אחד היישובים בדרום, סיפר שבדרך לבסיס הייתה לו הרגשה טובה. אותה הרגשה הובילה אותו לדוכן מפעל הפיס באשקלון, שם מילא טופס לוטו ‘שיטתי חזק 7’, אשר דורש ממנו הוצאה לא קטנה של 290 ₪.
בכל מקרה אחר, היינו כנראה אומרים לו שהוא משוגע. לבזבז כמחצית מהמשכורת הצבאית (ואולי יותר מזה) על טופס לוטו בודד? נשמע כמו משהו לא הגיוני. אבל כשההרגשה טובה, כנראה שאסור להתכחש לה.

להגיע לבסיס, לחזור הביתה – ולגלות שאתה מיליונר

אז אותו חייל מילא את הטופס ונסע לבסיס שלו, כמידי יום ביומו. עשה את התפקיד המוטל עליו, שירת נאמנה את מדינת ישראל וייצג בכבוד את צה”ל. בימים האחרונים, יצא לחופשת סוף השבוע בבית וכשהגיע הביתה, הבין שעולמו השתנה.

בבדיקת הטופס ששלח התברר לו כי זכה בפרס הראשון בדאבל לוטו – פרס של 26 מיליון שקלים. אם זה לא מספיק, הוא זכה בפרסים משניים שהוסיפו לכיסו עוד כמיליון שקלים. ביחד: מעל 27 מיליון ₪. גם לאחר קיזוז המיסים (למזלו, זה קורה לפני עלית המס על הזכיות מ-25% ל-30%), נותר בידיו של החייל סכום כסף אדיר של יותר מ-20 מיליון ₪.

ומה הוא מתכוון לעשות עם הכסף, אתם שואלים? אז אומנם מדובר באדם צעיר שכל חייו לפניו וזהו הגיל בו הוא צריך ‘להתפרע’ ולהשתולל, אבל החייל הספציפי הזה כנראה למד היטב את הלקח שאחרים למדו על בשרם. בהתאם לכך, הוא לא מתכוון להתפזר עם הכסף, אלא להשקיע אותו בחסכונות מניבים וכמובן – להשקיע גם בהוריו ובאחיו.

ומה המסקנה שלנו מכל הסיפור? תמשיכו למלא לוטו, במיוחד אם אתם מרגישים שזהו היום שלכם. ולאחר שתזכו, נסו רגע לנשום עמוק ולחשוב. אם תעשו כמו החייל החכם הזה, תגלו שסידרתם את עצמכם, את הדור הבא ואת זה שאחריו – לכל החיים.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן