אנא סובבו למצב אנכי
הלוטו בחודש יולי מוצלח מאוד! -חולקו מעל 33 מיליון שקלים לכל המנחשים | פליי סמארט

הלוטו בחודש יולי מוצלח מאוד! -חולקו מעל 33 מיליון שקלים לכל המנחשים

checkmark

ישנם חודשים שבהם מרגישים את האווירה המיוחדת, זו שבה אפשר כמעט להריח בכל הגרלת לוטו את הזוכה הבא. זו שמבטיחה שהפעם, יהיו כמה וכמה אנשים מאושרים מהרגיל. כאלו שהחיים שלהם יתהפכו, וישתנו ב-180 מעלות. כאלו שזכו באחד משני הפרסים הראשונים בהגרלות הלוטו – הפרסים הגבוהים ביותר שיש.

שבעה זוכים בפרסים הראשונים

כן, מה שאתם קוראים הוא נכון לגמרי: לאורך חודש יולי 2013 לבדו, זכו שבעה מנחשים באחד משני הפרסים הראשונים בלוטו. זה אומר, למעשה, שב-31 הימים של החודש החם והקיצי הזה, זכה אדם באחד משני הפרסים הראשונים כמעט אחת לארבעה ימים בממוצע.

כאן המקום להבין עד כמה תוצאות לוטו יכולות להיות חמקמקות: הרי הסיכויים לזכות בפרס הראשון בלוטו גבוהים כל כך, כמעט עד כדי כך שנוותר על זה. אבל כאשר ישנם שבעה זוכים בחודש אחד בודד, בהחלט קשה לבוא בטענות. התוצאות מדברות בעד עצמן – יש לא מעט זוכים, יש לא מעט ניסים. רק צריך למלא את הטפסים ולשלוח.

אל תשכחו כי לאורך שנת 2012 נרשמו 53 זוכים בפרסים הראשונים בלוטו. זה אומר שבכל שבוע, בממוצע, זכה אדם חדש בסכומים יפים של כסף, אולי אפילו הפך למיליונר. במצב כזה, אפילו ההחלטה למסות בצורה הדוקה יותר את הזכיות בהגרלות הממלכתיות, לא תמנע מאיתנו להמשיך ולמלא. נכון?

למלא טופס לוטו - סמארט

מחצי מיליון שקלים ועד לקופה כולה: 26 מיליון

נתחיל כמובן בפרסים ה’צנועים’ יותר: אדם אחד זכה בחצי מיליון שקלים, כאשר ניחש מספרים שזיכו אותו בפרס השני בהגרלת הלוטו שנערכה בתאריך ה-13.7.20113; אדם נוסף עשה את אותו דבר בדיוק, בהגרלה שנערכה עשרה ימים לאחר מכן.

עולים מדרגה: שני מנחשים זכו בפרס השני בהגרלת הלוטו של ה-9.7.2013, והתחלקו יחדיו בסכום יפה מאוד של 750 אלף שקלים (אם תרצו: שלושת רבעי מיליון…); בתאריך ה-20.7.2013, זכה אדם בודד במיליון שקלים, כשניחש גם הוא את המספרים המזכים אותו בפרס השני. אבל לא רק פרסים משניים היו לנו בחודש הזה, כמובן.

מעל לכל נציין את ד.נ, תושבת הצפון, מנוייה לשירות סמארט (SMART) המתקדם, שזכתה בתחילת החודש בחמישה מיליון שקלים, חודשים ספורים לאחר שהחיטה להצטרף לשירות של החברה. והיא נתנה את ה’סיפתח’ למשהו גדול עוד יותר.

בתאריך ה-27.7.2013 נרשמה הזכייה הגבוהה ביותר השנה, ככל הנראה, בהגרלות הלוטו הישראליות: אדם אחד זכה בפרס הראשון בדאבל לוטו ולקח הביתה סכום חלומי של 26 מיליון שקלים. הלוואי שנראה עוד ועוד כאלו בקרוב.

כי אוגוסט כבר בפתח – וכולנו במתח…

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן