אנא סובבו למצב אנכי
לוטו – שנת 2012 היא שנה של 53 מיליונרים חדשים | פליי סמארט

לוטו – שנת 2012 היא שנה של 53 מיליונרים חדשים

checkmark

אומרים שהגרלות לוטו הן לא דבר פשוט. אומרים שהסיכויים לזכות אינם מהגבוהים ביותר שיש. אומרים שאם רוצים לזכות בפרס הראשון, צריך לעשות הרבה מאוד, אולי יותר ממה שאפשר לעשות. אז הנה הוכחה שזה לא בהכרח כך: הנתונים של שנת 2012 שעברה אותנו ממש עכשיו מראים שאפשר. בהחלט אפשר לזכות וליהנות.

הנתונים שאסף מפעל הפיס לאורך השנה מציגים תמונה מדהימה, שכנראה גם ראשי המפעל לא התכוננו אליה: 53 זוכים בהגרלות של מפעל הפיס, שלשלו לכיסם מיליון שקלים ויותר. ובמילים אחרות – בשנה הזו בלבד, בישראל בלבד, נולדו 53 מיליונרים חדשים. אך שלא נסתכל על זה, מדובר בעניין מדהים.

איך זה קורה?

אכן, הסיכויים לזכייה בודדת בפרס הראשון בלוטו אינם מהגבוהים ביותר שיש. מי שימלא כל חייו טופס לוטו אחד בלבד, כנראה לא יזכה בפרס הראשון משום שצריך הרבה מאוד צירופי מקרים כדי שזה יקרה. אבל כמו שיודעים היטב לקוחות חברת סמארט, לא תמיד צירופי מקרים הם העניין. לפעמים, פשוט צריך לדעת להתמיד.

אכן, התמדה היא הסוד של כל ההגרלות הממלכתיות שיש בישראל. לא לוותר גם כשלא הולך בפעם הראשונה ולא לוותר גם כשלא מצליח לכם בפעם ה-100. תמיד אפשר שוב, תמיד כדאי להשקיע עוד קצת.

הסוד הגדול טומן בחובו התמדה ובשקעה גם בכל הגרלה. היום, מתקיימות לרוב שתי הגרלות לוטו מידי שבוע. כדי להגדיל את הסיכויים לזכות בה, כדאי מאוד למלא יותר מטופס אחד. מדוע? משום שבכל טופס אפשר להוסיף עוד ועוד צירופים של מספרים ועוד ועוד אפשרויות לזכייה. זהו הסוד, זו הדרך.

לא רק התמדה – גם יצירתיות

וביצירתיות הזו אנחנו מתכוונים בעיקר לאנשי מפעל הפיס, שהחליטו שעליהם לעשות צעד לפני מספר שנים, והכריזו על השקת הדאבל לוטו – משחק שנערך בצמוד להגרלת הלוטו הרגילה, מושפע ממנו ומאפשר לזוכים להכפיל את הסכום בו יזכו. לא מעט תוצאות לוטו השנה הביאו לזוכים בדאבל לוטו, מיליונרים מאושרים שזכו בכמויות כסף אדירות.

למעשה, השנה היינו עדים לתופעה: במכה וכמה הגרלות לוטו לאורך 2012, היו לנו מספר זוכים בפרסים הגדולים, עד כדי מצב בו היו שניים או שלושה מיליונרים חדשים, שכולם התעשרו בזכות אותה הגרלה.

ואם מסתכלים על הסטטיסטיקה היבשה, אז 2012 הביאה איתה מיליונר חדש אחת לשבוע בממוצע, בזכות הלוטו. תצרפו לזה את ההגרלות של הטוטו ותקבלו כמה וכמה אנשים פשוטים שמסתובבים בקרבנו בימים אלו ממש והפכו להיות מיליונרים.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן