אנא סובבו למצב אנכי
לכל שבוע בשנה מגיע מיליונר – סיכום 2013 בלוטו | פליי סמארט

לכל שבוע בשנה מגיע מיליונר – סיכום 2013 בלוטו

checkmark

בשנה שעברה, אתם בוודאי זוכרים, נוספו למצבת המיליונרים בישראל 53 מיליונרים חדשים – כולם בזכות הלוטו. הגרלות הלוטו העשירו את קופתם של 53 אנשים ב-2012 בשש ספרות ויותר, מה שאומר שבממוצע, כל שבוע היה יותר ממיליונר אחד. גם השנה המספר הזה כמעט ולא השתנה, והוא עומד על 50 מיליונרים מתוך שלל הגרלות לוטו שנערכו ב-2013.

50 מיליונרים – ואתם עוד לא מנחשים?

לא מעט דובר על הסיכויים לזכות בפרסים הראשונים בלוטו. אבל המספרים כנראה לא טועים: אם בשנתיים יש לנו 103 זוכים בפרסים הראשונים – 103 מיליונרים ב-104 שבועות בסה”כ – זה אומר שמידי שבוע, במשך שנתיים ברציפות, יש לנו כמות קבועה של זוכים.

במילים אחרות: אם במשך שנתיים המספר כמעט זהה, כנראה שיש בהן משהו, בהגרלות הלוטו האלה, שכן עובד. אדם ממלא טופס לוטו, בוחר את המספרים האהובים עליו, מתפלל חזק – ובסוף זה כנראה קורה. רוצים להיות גם חלק מהסטטיסטיקה הנהדרת הזו? אז הגיע הזמן להתחיל למלא טפסים.

מספרי לוטו - סמארט

לא רק זוכים בפרס הראשון

כדי להבטיח שלא תהיה כאן אי הבנה (שעלולה להיות מצערת) נציין כי 50 המיליונרים אינם מבטאים 50 אנשים שונים שזכו בפרס הראשון בהגרלת לוטו או דאבל לוטו. כאן, מדובר על מיליונרים שסך כל הפרסים בהם זכו בהגרלה אחת, עולה על מיליון. כלומר, גם אנשים אשר זכו בפרס השני – בייחוד בדאבל לוטו – בהחלט יכולים להיכלל ברשימה זו.

אז כמה אנשים זכו בפרס הראשון בלוטו השנה? מדובר ב-16 ברי מזל, שניחשו את ששת המספרים וגם את המספר החזק, הנוסף. היו זכיות יפות השנה, לדוגמא זו של 15 מיליון שקלים בהם זכה בן 55 בנובמבר האחרון (וגם אחת של חמישה מיליון למנויַת סמארט) – ולא מעט כאלו שעשו זאת דרך הפרס השני.

ומה יהיה בשנה הבאה?

על התשובה הזו, אף אחד לא יכול לענות. למעשה, אפילו את כמות המיליונרים הסופית של 2013 לא ניתן לדעת עדיין, משום שבעת כתיבת שורות אלו אנחנו נמצאים מספר ימים לפני סוף השנה. מי יודע מה יהיה בשלוש ההגרלות הנותרות?

אבל, על פי השנתיים האחרונות, מספר המיליונרים המאושרים שעשו זאת דרך הגרלות לוטו שונות, יהיה זהה כמעט למספר השבועות בשנה. ומי יודע – אולי בשנה הבאה, שנת 2014, יירשם ציון דרך בו מספר המיליונרים יהיה גבוה משמעותית ממספר השבועות? אנחנו נחזיק אצבעות ונקווה שכמה שיותר מנחשים יחייכו מאוזן לאוזן כשיבדקו את הטופס שלהם, ב-2014 ובכלל.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן