אנא סובבו למצב אנכי
מה אתם הייתם עושים עם 338 מיליון דולר? הגרלות לוטו בארה”ב מככבות גם ב-2013 | פליי סמארט

מה אתם הייתם עושים עם 338 מיליון דולר? הגרלות לוטו בארה”ב מככבות גם ב-2013

checkmark

אין ספק שבכל הקשור לכסף, ארצות הברית עושה זאת תמיד בגדול. זו המדינה אשר מקדשת את הקפיטליזם כמעט בכל מובן ובכל מצב, כזו שבה הכסף הוא שמדבר, בין אם מדובר במותרות או בעניינים בסיסיים. לכן, ממש לא מפתיע לגלות שגם הגרלות לוטו בארה”ב שוברות את כל השיאים, פעם אחר פעם.

הפרס הגדול ביותר בהיסטוריה של הגרלות הלוטו בכל רחבי העולם, נרשם בארה”ב, וזה ממש לא מפתיע אף אחד: הוא עומד היום על 640 מיליון דולרים, בהם התחלקו מי שמילאו שלושה טפסים. ובמילים אחרות – יותר מ-200 מיליון דולרים לכל כרטיס זוכה. אח, מה שכולנו היינו עושים עם סכום כזה…

אבל, אם חשבנו שהכל יכול להיות, הגיעה ההגרלה של מרץ 2013 וטרפה את הקלפים: בלוטו של ניו ג’רזי, זכה אדם אחד בסכום אדיר של 338 מיליון דולרים – סכום שייתכן והוא הגבוה ביותר אי פעם למנחש יחיד.

אז מה עושים עם סכום כזה? איך אפשר בכלל להתמודד עם הרעיון ולהבין מה עושים הלאה? מדובר בסכום כל כך גדול, שכנראה שהרבה מאוד דורות לאחר מותו של הזוכה המאושר, עוד ייהנו מפירות הזכייה הזו. והכל בגלל תוצאות לוטו אקראיות עליהן חשב האיש כשמילא את הטופס: 53, 17, 29, 31 ו-52. מעניין מדוע הוא בחר דווקא בהם.

במזומן או בצ’ק? להפקיד בבנק או מתחת לבלטות?

כאן מתחילות לצוץ השאלות ה’קשות’ – צרות של עשירים במלוא מובן המילה. משום שהשאלה הנשאלת היא, כיצד אפשר להחליט מה לעשות עם הכסף? איך אפשר לדעת מה עדיף ומה מומלץ לעשות כדי ליהנות מהכסף הזה בצורה הטובה ביותר?

ראשית, כדאי לסמוך על ניסיונם של אחרים, וזה אומר בעיקר: לא לבזבז את כל הכסף בבת אחת, אלא להפקידו בבנק – אולי אפילו בתכנית חיסכון – וליהנות מהריבית. מה שרבים בוודאי כלל לא תופסים הוא שעם סכום כזה, הריבית לבדה יכולה לכסות גם הוצאה חודשית חריגה יחסית, לאורך כל חייו של הזוכה.

אגב, מה שמצחיק הוא שאם הזוכה יחליט לקבל את הכסף במזומן ולא בצ’ק, כפי שנהוג לעשות בדרך כלל, הוא יישאר עם סכום של 211 מיליון דולרים ‘בלבד’, משום החוק בארה”ב אשר מטיל מס על כסף מזומן שניתן מזכייה. אז ככל הנראה, אם אותו אדם הוא איש עם מעט הגיון, הוא ישמח לקבל את הזכייה שלו בצ’ק וללכת הביתה מאושר וטוב לב.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן