אנא סובבו למצב אנכי
מפעל הפיס מציג: תריסר זוכים בתוך פחות מחודש | פליי סמארט

מפעל הפיס מציג: תריסר זוכים בתוך פחות מחודש

checkmark

תזכרו היטב את טווח התאריכים הזה: בין העשרה באוגוסט לשלושה בספטמבר. תקופה של פחות מחודש, שבה השתנו חייהם של לא פחות מ-12 אנשים. חלקם, העשירו את קופתם בכמה מאות אלפי שקלים. אחרים, בכמעט מיליון. וכן, יש גם אחד שעשה את זה בגדול והפך למיליונר אמיתי. איזה כיף.

כבר כתבנו כאן לא מעט על כמות הזכיות שמציעות הגרלות לוטו בישראל לאורך השנים. השנה שעברה הסתיימה עם 53 מיליונרים חדשים, והשנה הזו הולכת גם היא באותו כיוון. אבל באמת שקשה להיזכר ברצף כל כך מרשים של זכיות, בזמן כל כך קצר.

 מהקל אל הכבד…

 זה התחיל, כאמור, בהגרלה שנערכה בעשרה באוגוסט – הגרלה שבה זכו שני מנחשים בפרס השני בלוטו. תוצאות לוטו כאלו מתרחשות לא פעם ואינן נחשבות נדירות כל כך (לפחות ביחס לפרס הראשון, כמובן), אך כאשר הפרס הוא מיליון שקלים, הכל משתנה.

 שני זוכים חלקו ביניהם את הפרס הנפלא הזה, וגם אחרי ניכוי המס (שעדיין עומד על 25%), הם לוקחים הביתה לא מעט כסף. משהו שכל אחד היה חולם עליו. וזו, כאמור, רק תחילת המסע שלנו לעבר תריסר המאושרים.

 שבועיים לאחר מכן, ב-24 לאוגוסט – ויש לנו ארבעה זוכים מאושרים בהגרלה אחת מבית מפעל הפיס. ראשית, זכה אדם אחד בפרס השני בהגרלת הלוטו, ולקח הביתה חצי מיליון שקלים. שנית, שלושה אנשים שונים חלקו ביניהם את הפרס השני בהגרלת הדאבל לוטו – פרס של מיליון שקלים. איזה כיף.

 שלושה ימים לאחר מכן, זוכה אדם נוסף בפרס השני בהגרלת הלוטו, ולוקח הביתה גם הוא חצי מיליון שקלים. זה לא נגמר כאן, משום שבהגרלה שנערכה ארבעה ימים לאחר מכן, התחלקו שני זוכים בפרס השני בהגרלת הלוטו, שעמד על 125 אלף שקלים, ועוד שניים בפרס השני בדאבל לוטו, שעמד על רבע מיליון שקלים.

 נגמר? ממש לא. בוודאי שמעתם ששלושה ימים לאחר מכן, נרשם זוכה בודד (שזהותו עדיין לא ידועה) בפרס הראשון בהגרלת הלוטו, עניין של 22 מיליון שקלים. זהו ללא ספק השיא, אבל מי יודע – אולי הרצף הקסום הזה יימשך לתוך השנה החדשה?

 כבר מזמן לא נתקלנו ברצף כזה, ובמיוחד בעשרת הזוכים שנרשמו תוך כשבוע וחצי. לא מדובר בעניין שגרתי, ומעניין לדעת האם המגמה הזו תימשך עוד. מה שבטוח ללא ספק הוא, שיש לנו היום עוד 12 משפחות שקמו במהלך החודש האחרון לבוקר חדש, מלא באופטימיות מזהירה.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן