אנא סובבו למצב אנכי
אילו משאבים יכולים לעזור להגדיל את סיכויי הזכייה שלך? | פליי סמארט

אילו משאבים יכולים לעזור להגדיל את סיכויי הזכייה שלך?

checkmark

מעטות התחושות שנותנות סיפוק רב יותר מזכייה בפרס כספי. אין ספק שזכיות בסכומים בעלי 6 ספרות או יותר הן מרגשות במיוחד, אבל הן בטח לא נחשבות לאירוע שכיח. אפילו מי שיצא לו לזכות בפרסים צנועים יותר של כמה מאות או אלפי שקלים, יוכל להזדהות עם הריגוש. אין הרבה דברים דומים לזה.

מדי שבוע אנחנו חולמים על זכיות כאלה ואחרות במשחקי המזל החביבים עלינו – צ’אנס, ווינר, לוטו, וטוטו. הצ’אנס והווינר הם חלק מהפופולריים שבהם. בעוד שהצ’אנס והווינר זמינים לנו ברמה היומיומית ומאפשרים לזכות בפרסים שונים שנעים בין עשרות שקלים לאלפי שקלים, הלוטו והטוטו הן ההגרלות שאמנם קשה בהרבה לזכות בפרס הראשון שלהן, אבל אם המזל משחק לידיכם, אותם פרסים שווים בדרך כלל כמה מיליוני שקלים.

אז נכון, לזכות זה אף פעם לא קל, אף אחד לא טען אחרת. ועדיין, ההשתתפות במשחקים השונים והציפייה לתוצאות מהוות חלק בלתי נפרד מהחוויה הכללית. כדי בכל זאת לנסות ולצבור זכיות כאלה ואחרות, משתתפים רבים מנסים דרכים שונות ומגוונות להגדיל את סיכויי הזכייה. אז אילו משאבים יכולים לעזור להגדיל את סיכויי הזכייה שלך? הנה כמה מהבולטים שבהם:

מילוי טפסים שיטתיים

כל הגרלה מורכבת מטבלאות או טורים שמהווים את הבסיס לכל משחק ומשחק. לכל טבלה או טור יש יחס זכייה זהה. יחד עם זאת, בכל משחק יש אפשרות לשלוח טופס שיטתי. כלומר, שיטה שכוללת מספר צירופים גדול יותר או במילים אחרות – כיסוי מספר אפשרויות רבות יותר בטופס אחד. מטבע הדברים, יש לשיטה הזו נגזרת של מחיר סך כל הטורים שהיא מונה, אך אין ספק שזוכים רבים הגיעו לזכייה המיוחלת כתוצאה משימוש בטפסים שיטתיים. בטוטו משתמשים בכפולים ובמשולשים, בעוד שבלוטו טופס שיטתי יהיה מורכב מיותר מ-6 מספרים בטבלה, כך שיכסה יותר אפשרויות.

הגדלת ההשתתפות

אם בסעיף הקודם דיברנו על כך שלכל טבלה או טור יש יחס זכייה זהה, חוקי ההסתברות מובילים אותנו למסקנה ברורה – שליחה של יותר טבלאות או טורים מגדילה את הסיכוי לזכות בפרס, כל זאת כמובן  בהינתן העובדה שאתם מתקצבים לכך סכום שתוכלו לעמוד בו ולא יוציא אתכם מאיזון. על מנת להגדיל את ההשתתפות כדאי קודם כל לדעת מתי מתקיימת כל הגרלה ומהו המועד הסופי לשליחת הטפסים. מילוי של מספר טבלאות או טורים ישפר את סיכוייכם לזכות בפרס בהגרלה נתונה.

מילוי טפסים בשותפות

במידה ויש לכם אילוצי תקציב או שיש לכם גבולות שזה לגיטימי ומבורך כאחד, ישנה תמיד את שיטת השותפות. יותר שותפים בטופס מאפשרים לשלוח טפסים בסכום גבוה יותר ובכך להגדיל את הסיכוי לזכייה. נכון, גם במקרה של זכייה, החלק של כל אחד בעוגה יהיה קטן יותר, אך בזכיות גדולות אלו עדיין יהיו מספרים נאים בהחלט.

  1. להצטרף ל – Smart

כדי ליהנות מכל העולמות עליהם פירטנו עד כה, ישנו גם את הפתרון האידיאלי. בחירה של חבילת משחקים בתקציב שמתאים לכם מתוך היצע ההגרלות והמשחקים של Smart, יאפשר לכם לקבל את הפתרון האופטימלי – שליחה של מספר טפסים רגילים ושיטתיים, הן אישיים והן קבוצתיים, וכל זאת מבלי שתצטרכו לרוץ לתחנה, לחפש עט שכותב ולמעשה מבלי לזוז מהכורסה. צוות היועצים של Smart עובד בשבילכם ומשתמש בידע עשיר במשחקים השונים, בתוכנות סטטיסטיקה מתקדמות ושולח עבורכם את כל הטפסים שנמצאים בחבילה שבחרתם. כל שאתם צריכים לעשות הוא להתרווח בבית ולעקוב באזור האישי שלכם באתר מה עלה בגורל הטפסים שלכם.

לבחירת חבילה מנצחת ב – Smart לחצו כאן

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן