אנא סובבו למצב אנכי
דרכים מקוריות להשלמת הכנסה | פליי סמארט

דרכים מקוריות להשלמת הכנסה

checkmark

מאז התפרצה המחאה החברתית במלוא עוזה באותו קיץ יוצא דופן, נדמה שבכל מקום מדברים על יוקר המחייה ועל הניסיונות ‘לסגור את החודש’. גם אנשים שבעבר הרגישו בטוחים כלכלית, לפתע מתחילים לחשוב – בצדק או שלא בצדק – על דרכים להרוויח עוד כסף כדי לייצב את מצבם. אז איך אפשר לעשות זאת?

ישנן לא מעט דרכים מעניינות להשלמת הכנסה. כמובן שאלו צריכות להיות דרכים אשר מאפשרות לעבוד במשרה חלקית של כמה שעות בודדות ביום, משום שהכנסה זו אמורה להתקבל יחד עם ההכנסה העיקרית מעבודתו המרכזית של אותו אדם. לכן, הדרכים הללו צריכות להיות יצירתיות מאוד ולאפשר תמרון וגמישות רבה.

עבודה בלילה

האפשרות הזו הייתה נפוצה מאוד עד לפני מספר שנים, בתור השלמת הכנסה. אדם אשר עבד במשך היום, היה מנצל את השעות החופשיות של הערב לטובת עבודה נוספת, חלקית לרוב – שבדרך כלל תעניק לו הכנסה גבוהה יותר מבחינה שעתית, משום הזמנים הלא נוחים, בהם רוב האנשים מבלים, נחים בבית או ישנים.

חלוקת עיתונים, שמירה, עבודה בעסקים שונים אשר נותרים פתוחים עד שעות מאורחות או 24 שעות ביממה – אלו האפשרויות שעומדות עד היום לרשות מי שרוצה להשלים הכנסה בשעות מאוחרות. זו אופציה לא פשוטה, שרבים לא מצליחים לעמוד בה.

עבודה מהבית / באינטרנט

זו האופציה של שנות האלפיים, האפשרות ש’נולדה’ יחד עם מהפכת האינטרנט. כאשר הכל נמצא ממש מתחת לאף, בהישג יד ולאחר כמה לחיצות על מקש העכבר, גם עבודות שונות הופכות להיות זמינות דרך הרשת.

השלמת הכנסה - סמארט

היום אפשר לסחור בבורסה דרך האינטרנט, בעוד אנחנו יושבים על הכיסא בבית; אפשר לעסוק בכתיבה לאתרי אינטרנט שונים; אפשר למכור מוצרים באיביי ובאתרי מסחר אחרים; ואפשר אפילו להעלות לרשת עבודות אקדמיות ולדרוש עליהן תשלום. כל אלו הם רק טעימה קטנה מהתחום.

כמו כן יש מקצועות לא מעטים שמאפשרים לנו לעסוק בהם מנוחות ביתנו, בלי להגיע למשרד ולהחתים כרטיס – מעצב אינטרנט, מומחה שיווק דיגיטלי, מומחה תוכן ו/או תרגום וכן הלאה. ככל שחולפות השנים, כך מקצועות רבים יותר ימצאו את דרכם הביתה, והרווח כולו של העובדים.

עבודה על יחסיך עם הגורל

אם לא בא לך לעבוד, או אם האופציות שהצענו עד כאן פשוט לא מסתדרות לך טוב באורח החיים שגיבשת לעצמך, יש אפשרות נוספת שכדאי לך לבחון: האופציה לסמוך על הגורל, המזל או על תחושת הבטן שלך. אתה יכול לקרוא לזה איך שאתה רוצה.

אנחנו מתכוונים כמובן להגרלות הממלכתיות שמתקיימות מדי שבוע (ואפילו מדי יום) בישראל: הגרלות צ’אנס, ווינר, לוטו או טוטו. השתתפות קבועה בהגרלות הללו תשפר משמעותית את סיכוייך לזכות, ואז? אז כבר באמת לא תצטרך להשלים הכנסה, או אפילו לעבוד בכלל. זכייה כזו יכולה לסדר לא רק אותך, אלא גם את הילדים, הנכדים והנינים. אז מה אתה אומר?

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן