אנא סובבו למצב אנכי
האם תוצאות הגרלת הלוטו האחרונה יכולים לסייע לנו בעתיד? | פליי סמארט

האם תוצאות הגרלת הלוטו האחרונה יכולים לסייע לנו בעתיד?

checkmark

 

בין אם אתם משתתפים בה או לא, אין מי שלא מכיר את הגרלת הלוטו של מפעל הפיס. אחת ההגרלות הוותיקות והפופולריות בישראל. בהגרלת הלוטו, בדומה להגרלות לוטו אחרות ברחבי העולם העיקרון הוא תמיד זהה – מספר כדורים (על פי רוב 6 מספרים) עולים בגורל ובנוסף מוגרל גם מספר נוסף מתוך כמות קטנה יותר של מספרים. ניחוש נכונה של כל המספרים שעלו בגורל מזכה בפרס הגדול, אך גם ניחוש של כמות קטנה יותר של מספרים מזכה את בעל הטופס בפרסים כספיים נאים. אז איך אפשר לדעת מהם המספרים שיעלו בגורל בהגרלה הבאה? זו בדיוק שאלת המיליונים, תרתי משמע. בסופו של דבר, הלוטו הוא משחק מזל, ומזל הוא הגורם העיקרי לכך שאדם מסוים יזכה או לא יזכה בפרס הראשון.

כמו בכל תחרות או הגרלה, הסטטיסטיקה מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. העיסוק במספרים, בשכיחות תוצאות ובתוצאות הגרלת הלוטו האחרונה, מסייעים לנו המנחשים, בבחירת המספרים להגרלות העתידיות.
מבין אלו שממלאים טפסי לוטו, רבים מסמנים את המספרים שקרובים יותר לליבם. זה יכול להיות תאריכי ימי הולדת אישיים או משפחתיים, מספרי הבית או הדירה, כמו גם כל מספר אחר שאדם עשוי להרגיש שהוא קרוב לליבו.
לעיתים, בהגרלות המסתמכות על מספרים כמו הלוטו או פיס 777, ניתן להבחין בהעדפה שיש למנחשים על מספרים קטנים על פני גדולים, מכאן ההנחה שרבים אכן אוהבים לסמן מספרים המזוהים עם תאריכי לידה. בהגרלות שבהן רוב המספרים שעלו בגורל הם קטנים יחסית, אנו מבחינים ביותר זוכים שמתחלקים בפרסים השונים, לא בהכרח בפרס הראשון, כי אם בפרסים המשניים.

האם זכייה בלוטו מסתמכת על סטטיסטיקה? שחקנים שמסתמכים גם על סטטיסטיקה, מנסים לשים לב לתוצאות הגרלות הלוטו האחרונות מתוך מחשבה שהן יסייעו להם בעתיד. קו מחשבה זה מסתמך על מספרים “חמים”, כלומר כאלה שעולים בגורל בתדירות גבוהה יחסית לשאר בפרק זמן מסוים, ומספרים “קרים” שעולים בתדירות נמוכה יחסית לשאר.

לוטו=מספרים? חשוב לזכור שכל הגרלת לוטו אינה תלויה בשום מקרה בהגרלה הקודמת או בזו שבאה אחריה. המספרים שעולים בגורל הם רנדומליים לחלוטין וחזרה של מספר מסוים לאורך כמה הגרלות ברציפות או בתדירות גבוהה, הינה גם כן, מקרית לחלוטין. לכן, תוצאות הגרלת הלוטו האחרונה אולי יכולות לסייע לנו בעתיד אם אנחנו מתמקדים במספרים ה”חמים” שעלו לאחרונה, אך אין בדבר משום הבטחה לכך שמספר חם יעלה בגורל גם בהגרלה הבאה או לחילופין שמספר קר לא יעלה בגורל. בשורה התחתונה, הדבר ה”בטוח” ביותר בהגרלת הלוטו הוא הרנדומליות, והאלמנט היחיד שדרוש כדי לקטוף את הפרס הראשון הוא מזל בלבד.

סמארט מציעה ללקוחותיה שליחה של טפסי לוטו אישיים וקבוצתיים, תוך כדי שימוש בשיטות מחשב מתקדמות, כך שכל לקוח זוכה לקחת חלק בהגרלות רבות. רוצים לשמוע עוד? לחצו להשארת פרטים

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן