אנא סובבו למצב אנכי
הגרלות צ’אנס עם סמארט – כשמזל ושכל נפגשים! | פליי סמארט

הגרלות צ’אנס עם סמארט – כשמזל ושכל נפגשים!

checkmark

קשה להתווכח עם ההצלחה של הצ’אנס, אחד המשחקים הכי פופולריים בישראל מאז שהושק אי אז בשנות ה-90.

כשמנסים להבין את סוד ההצלחה של הצ’אנס ומדוע הוא נחשב למשחק כל כך אהוב בישראל, עולים מספר גורמים מרכזיים. בראש ובראשונה זוהי התדירות הגבוהה שלו שגדלה משמעותית מאז השקתו. כיום יש לא פחות מ-7 הגרלות יומיות בימי חול, עוד 5 הגרלות בסוף השבוע ובסה”כ 40 הגרלות צ’אנס בשבוע. וכשיש כל כך הרבה הגרלות, יש לצידם גם הרבה ריגושים ואפשרויות עבור המשתתפים להתרגש בכל הגרלה מחדש ולנסות לזכות בפרסים כספיים בטווח שנע בין עשרות שקלים ועד עשרות אלפי, מאות אלפי ואפילו מיליון שקלים, תלוי בסוג המשחק הנבחר וסכום ההשתתפות.

דבר נוסף שקורץ למשתתפים במיוחד אלו סיכויי הזכייה הגבוהים במשחק. למעשה הסיכוי לזכות בפרס בהגרלת הצ’אנס הוא הגבוה ביותר מבין כל המשחקים האחרים המשווקים על ידי מפעל הפיס. בעוד שגובה הפרסים הוא נגזרת של הסכום אותו בחר המשתתף (לא פחות מ-8 אפשרויות הנעות בין 5 שקלים ל-500 שקלים), הסיכויים לזכייה נעים בין 1 ל-4,096 לפרס הגבוה ועד לסיכויים של 1 ל-2.4 לזכייה בפרס משנה כלשהו. עם סיכויי זכייה כאלה, יותר משתתפים נהנים מהחזרים על ההשקעה ומשתמשים בהם כדי להשתתף גם בהגרלות היומיות הבאות.

חשוב לזכור כי בדומה להגרלות אחרות מבית מפעל הפיס, גם הזכייה בהגרלת הצ’אנס מבוססת קודם כל על מזל. אם מכניסים את האפשרות של שליחת טופס צ’אנס שיטתי, הרי שבאופן זה מכסים המשתתפים יותר אפשרויות בכל הגרלה ומגדילים את הסיכוי שלהם לזכות. גובה הפרס במקרה כזה, נקבע לפי צירוף הקלפים המופיע בטופס (עד 4 אפשריים), מה שמאפשר זכייה בכמה רמות פרסים בטופס אחד. טופס צ’אנס שיטתי יכול להכיל עד 256 צירופים שונים וסכום ההשתתפות בו יכול להיות רק 5 או 10 שקלים. טופס צ’אנס שיטתי הוא רק דוגמה לכמה אפשרויות שניתן להשתתף בהן בכל הגרלה, והמשתתפים הוותיקים בהגרלה זו כבר מכירים את משחקי הצ’אנס 1, צ’אנס 2, צ’אנס 3, צ’אנס 4 והרב צ’אנס על שלל אפשרויותיהם השונות. אלו שלא מכירים, יכולים ללכת לאיבוד בין האפשרויות השונות, לפספס הגרלות או להשתתף באופן אקראי בלבד. לאנשים כאלה, כמו גם למי שרוצים לשלב בין מזל ושכל,

קיים הפתרון האידיאלי – מנוי סמארט עם תכנית הכוללת גם השתתפות בהגרלת הצ’אנס. כי יש להשתתף בהגרלות צ’אנס ויש להשתתף בהגרלות צ’אנס עם סמארט.

 

השתתפות בהגרלות צ’אנס עם סמארט מחברת בין שני אלמנטים החשובים ביותר – מזל ושכל. הידע של חברת סמארט, ההיכרות שלה עם האפשרויות השונות, השימוש בסטטיסטיקות מקיפות, אלגוריתמים חכמים והעובדה שסמארט אחראית מול כל לקוחותיה להשתתף בכל הגרלה והגרלה (ולהזכירכם, יש 40 כאלה בשבוע…), הופכות אותה לפתרון המושלם עבור מי שרוצה ליהנות מכל העולמות.

 

הצטרפו עוד היום לסמארט ותנו לנו להפגיש את המזל והשכל עבורכם!

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן