אנא סובבו למצב אנכי
הטיפים והטריקים הטובים להגדלת סיכויי הזכייה בטוטו | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים
checkmark

בעידן שבו האינטרנט הוא המקום בו נמצאים כולם, כל הזמן, ולרובנו יש לפחות פרופיל אחד ברשת חברתית כלשהי, אנחנו חשופים למאות אם לא אלפי פוסטים, דעות, מחשבות ותמונות ביום. האינטרנט בכלל ורשתות חברתיות בפרט הם המקורות שלנו לחפש ולקבל טיפים. הרי כל אחד מאיתנו רוצה לקבל מידע מועיל, בכל תחום שהוא, מכאלה שמבינים יותר, שכבר היו, שכבר ניסו, שיודעים לכוון, להזהיר וכמובן להמליץ. זה יכול להיות טיפים על יעד בחו”ל, על מקומות זולים למצוא דברים שאנחנו צריכים, על שיטות עשה זאת בעצמך, על בישול, סדרות מומלצות וקצרה היריעה מלהרחיב. המשותף לכל אלה הוא כאמור אותו ניסיון שצברו הממליצים בתחום מסוים, והאופן שבו הם חולקים אותו עם הקהל בתוך אוקיינוס המידע האינסופי שנקרא האינטרנט.

תחום נוסף שבו רבים מחפשים אחר המלצות לגביו הוא הימורי ספורט. אם ניקח את ווינר או טוטו המוכרים לנו היטב, הרי שבכל יום אנו מקבלים הזדמנות להשתתף בחוויה מרגשת של ניחוש תוצאה של משהו שטרם קרה ועל הדרך להרוויח מכך כסף. כדי לתת טיפים לניחוש משחקי כדורגל או כדורסל, הנחת היסוד היא שנותן הטיפ הוא גם כזה שמתמצא באותן ענפים ומכאן שעצותיו מגיעות מתוך ידע אישי שהוא צבר. זה אולי נכון בתיאוריה, אבל בכל הנוגע לטיפים לטוטו או לווינר, אין אף פעם ודאות של 100%. טיפ של אחד יכול להיות טוב בדיוק כמו טיפ של אחר. בסופו של דבר יש משחק המשוחק על ידי בני אנוש, ובו יכולים להיות הרבה מאוד משתנים שמשפיעים על האופן שבו הוא מתפתח ועל השורה התחתונה שאותה כולם שואפים לפצח – התוצאה הסופית. כל משחק הוא סיפור בפני עצמו וטיפ לניחוש יכול להיחשב כמוצלח רק בדיעבד. טיפים חד משמעיים לווינר ולטוטו קיימים אולי בתיאוריה, אבל יש לקחת אותם בערבון מוגבל.

למרות כל אלה, אופי המשחק של הטוטו והווינר מצריך בכל זאת הבנה מסוימת בענף הספורט שבו הם עוסקים, ברוב המקרים זהו כמובן כדורגל. כך שאולי אין באמתחתנו טיפים וטריקים טובים, לכן יש לנו צוות מומחים שיעשה זאת עבורכם.

אך האם יש בכל זאת טיפים וטריקים להגדלת סיכויי הזכייה בטוטו?

מספר טלפון נייד חייב להכיל 10 ספרות ולהתחיל ב-05
שם מלא. אותיות בעברית בלבד

תאריך לידה:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.

למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן