אנא סובבו למצב אנכי
חופשה מפנקת בסימן אליפות אירופה בכדורגל | פליי סמארט

חופשה מפנקת בסימן אליפות אירופה בכדורגל

checkmark

 

כדורגל זה מזמן לא רק ענף ספורט בו 22 שחקנים רודפים אחרי כדור מצד אחד של המגרש לצידו האחר במשך 90 דקות, זה אירוע חברתי, תרבותי, מדורת שבט שמאגדת אנשים מכל הכל הסוגים והגוונים שכוססים ציפורניים במתח, מתפללים שהקבוצה האהובה עליהם תנצח. בתקופה שלפני משחק, או טורניר חשוב יש אווירה מיוחדת, ועם משחקי היורו שהחלו ממש אחרונה, אנו זוכים לחוות אותה שוב. זו סיבה למסיבה, או חופשה, מפנקת, מרגשת, גדולה מהחיים.

השנה היורו מתקיים במתכונת שונה מהרגיל, לראשונה אי פעם, ולכבוד ציון 60 שנה לאליפות המקורית, הטורניר צפוי להיערך ב-12 מדינות שונות! כך שתוכלו לעשות טיול בעקבות המשחקים, לשאוף את האווירה, האטרקציות, האוכל והאנשים באחת מהמדינות המארחות לבחירתכם, וגם להנות ממשחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר.

אז אם אתם מעריצים מושבעים של כדורגל ומרגישים שאתם זקוקים להפסקה ממסלול החיים הרגיל בדחיפות, או לחילופין – אנשים שבסך הכל רוצים להנות מחופשה מפנקת בעלת ערך מוסף ואווירה ייחודית, זו ההזדמנות שלכם לצאת לטיול חד פעמי – לבקר באחת (או יותר) מהמדינות המארחות את הטורניר, לצאת לחופשה סטייל המירוץ למיליון ברמת היעדים שתגיעו אליהם, המקומות שתכירו, והאטרקציות במדינות לבחירתכם, אטרקציות שנעוצות בתרבות ובהוויי של כל מדינה וייחודיות רק לה.

ריכזנו עבורכם 4 יעדים נבחרים מהמדינות המארחות, שגם האוהדים השרופים ביותר, וגם האנשים שהכי רחוקים מעולם הכדורגל, יכולים להנות מהם באותה מידה, ולצאת מהם עם סיפורים מטריפים לספר לחברים ולמשפחה בבית:

 

הסט של סרטי הארי פוטר (אנגליה) – הסרטים הללו (וגם סדרת הספרים שעליה מבוססים) הם אחת הגאוות הכי גדולות של אנגליה, וככזו האנגלים משקיעים את מיטב המשאבים כדי לשמר אותה, ולהציג אותה במיטבה לקהל הרחב. כך שגם אם אתם לא מעריצים של הקוסם הממושקף שמציל את העולם מכוחות הרשע, תוכלו לבקר בסט צילומים מתוחזק היטב של אחת מסדרת הסרטים האהובות של העשורים האחרונים, ולראות פריטי לבוש, תפאורה ושלל אביזרים מקוריים מקרוב, ולהכיר את הטריקים שנעשו כדי ליצור את הרגעים האייקונים.

 

מזקקת לינדורס אבי (סקוטלנד) מלבד הנופים הירוקים, האתרים ההיסטוריים ואינספור הקתדרלות שתוכלו לסייר בהם להנאתכם, תזכו להכיר מקרוב את הדבר ששם את הסקוטים על המפה – הוויסקי. כך תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המשקה האהוב, לחזות בתהליך הייצור המרתק, וכן, גם לטעום מעט מהתוצר הסופי, במזקקה הכי ותיקה בסקוטלנד, שמייצרת וויסקי סקוטי אותנטי, איכותי וטעים כבר יותר מ-500 שנה.

 

 

טירת בראן (רומניה) – או בשמה היותר מוכר, הטירה של דרקולה, למרות שהקשר בין המבנה העתיק לערפד צמא הדם (או אפילו העריץ שהוא מבוסס עליו), מהרומן מהמאה ה-19 ואינסוף הסרטים שנעשו עליו במרוצת השנים, הינו מקרי בהחלט. ולמרות זאת, תשכחו את כל מה שלמדתם מסרטי אימה קלאסיים על טירות כמו זו (במיוחד כשבאים בלילה, בגשם) – אתם תהנו מפעילות מעשירה וחווייתית בעלת ערך היסטורי, תרבותי, וגם אסתטי, במקום שבו הזמן עצר מלכת.

 

סובב אצטדיונים (איטליה) – אז אחרי שתסיירו ברחובות רומא, תתענגו על פיצה וגלידה ממקור ראשון, ותבקרו בקולוסיאום, אתם יכולים לצאת לרוד טריפ ברחבי ארץ המגף ולתור אחר מבחר אצטדיוני כדורגל ששמים את טדי ו-ווינטר שלנו בכיס הקטן: יובנטוס בטורין, סן סירו במילאן, סאן פאולו בנאפולי, ארטמיו פראנצ’י בפלורנס, ועוד רבים. הם מרשימים מאוד בפן הספורטיבי – היסטוריית המשחקים שהם אירחו, הניצחונות, ההפסדים ועוד. אך מגוון האצטדיונים הללו הם פלאי ארכיטקטורה, מדהימים בגודלם וביופיים – שכולם יכולים להעריך ולהנות מהם.

 

בדרך ליורו עוצרים במגוון תחנות מסקרנות ומרתקות ברחבי העולם (מה שמוצג פה זה רק קצה המזלג!),  ונהנים מחופשה חלומית, מפנקת ובלתי נשכחת.

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן