אנא סובבו למצב אנכי
טיפים באילו אסטרטגיות כדאי להשתמש בעת משחק בלוטו | פליי סמארט

טיפים באילו אסטרטגיות כדאי להשתמש בעת משחק בלוטו

checkmark

במהלך שנות חיינו יש לנו הרבה חלומות. חלקם טובים, חלקם פחות, חלקם קורים בזמן שאנחנו ישנים וחלקם הם משאלות לב שעולות במוחנו ביום נתון. חלום הזכייה בפרס הראשון של הגרלת הלוטו הוא כזה המוכר לכל אחד ואחת, בין אם בזמן השינה או בין אם כפנטזיה שמלווה אותנו ביומיום. הדרך לאותה זכייה מיוחלת בפרס הראשון היא ודאי לא קלה, אך אם כבר מדובר בחלום שאתם מנסים להגשים לעיתים קרובות, יש לנו כמה טיפים בנוגע לאילו אסטרטגיות להשתמש כשאתם משחקים לוטו.

  1. להגדיל את מספר המשבצות

הלוטו הוא משחק מזל קלאסי והזכייה בפרס הראשון או בפרסי המשנה תלויה במזל בלבד. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר במשחק מזל, ההסתברות לזכייה פר משבצת תהיה תמיד זהה. הוספת משבצת נוספת מכפילה את הסיכוי לזכייה פי 2. מכיוון שממילא ניתן לשלוח רק מספר זוגי של טבלאות, הרי שכל זוג נוסף יגדיל את הסיכוי לזכייה בפרס הראשון ו/או בפרסי המשנה.

  1. הקפידו להשתתף בקביעות

הכלל של טיפ מספר 1 תקף גם כאן – הרי אף אחד לא זכה בפרס הראשון בלוטו בהגרלה שבה הוא לא השתתף כלל, לכן הצעד הראשון בדרך לתהילה הוא קודם כל להשתתף. השתתפות קבועה שומרת על הסיכוי שלכם בכל הגרלה ומשאירה את החלום בחיים בכל הגרלה, בכל שבוע. אלו מכם שמשתמשים במספרים קבועים, ודאי לא ירצו לראות אותם עולים בגורל דווקא בהגרלה שבה הם שכחו לשלוח טופס.

  1. הגדירו לעצמכם תקציב

אחד הסעיפים החשובים ביותר, אם לא החשוב שבהם. לשחק ולהתרגש זה תמיד נחמד, כל עוד אתם יודעים שהדבר נעשה בשליטה ובאחריות. הגדרת תקציב קבוע שאתם יודעים שתוכלו לעמוד בו בכל שבוע, ישמור עליכם מאוזנים וישאיר את ההשתתפות כאירוע מהנה ומרגש כתמיד.

  1. הכירו את האפשרויות לשליחה

בטיפ הראשון הזכרנו את העובדה שניתן לשלוח מספר זוגי של טבלאות בכל טופס. טופס אחד יכול למנות עד 14 טבלאות בסה”כ, אך ישנן גם אפשרויות נוספות שנכנסות תחת ההגדרה של “טופס שיטתי”. טפסים מסוג זה מאפשרים מילוי של טבלה אחת עם יותר משישה סימונים, מה שמבטיח כיסוי של יותר אפשרויות שעשויות לעלות בגורל וכפועל יוצא גם יותר אפשרויות לזכייה בפרסי משנה.

  1. שחקו קבוצתי

זה אולי טיפ שנראה ממבט ראשון כאילו לקחנו אותו ממגרשי הכדורגל והכדורסל, אבל הוא בהחלט מתאים גם להגרלת הלוטו. על מנת לשלב בין שליחה של יותר טפסים מצד אחד ושמירה על תקציב מאוזן ומבוקר מצד שני, שליחת טפסים קבוצתיים עונה בדיוק על השילוב בין השניים. יחד עם זאת, טופס קבוצתי דורש לפחות אדם אחד אחראי שידאג למילוי, לאיסוף הכסף, לרישום שמות המשתתפים ולשליחה בזמן. אם זה לא אתם שנבחרתם למשימה, הרי שוודאי שתרצו לקבל העתק מהטופס על מנת לבצע מעקב. אל תוותרו על כך.

  1. שחקו חכם

הטיפ השישי, בדומה למספר השישי, הוא זה שיכול לקבוע גורלות. אז איך אפשר לשחק חכם? להצטרף לאחת התוכניות שמציעה Smart. ל-Smart יש מספר חבילות אטרקטיביות שמאפשרות לכם לשלב את כל מה שקראתם עד עתה. שליחה של טפסי לוטו אישיים וקבוצתיים, בכל שבוע, מבלי לפספס אף לא הגרלה אחת. הכל כמובן במסגרת מחיר קבוע וידוע מראש, ועם שקט נפשי בכל מה שקשור לשליחת הטפסים וקבלת שקיפות מלאה על הטפסים שלכם, כך שתוכלו לעקוב ולהתרגש בכל הגרלה והגרלה.

אז למה אתם מחכים? הצטרפו עוד היום ל-Smart ותתחילו לשחק חכם.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן