אנא סובבו למצב אנכי
הגרלת הלוטו שמחכה | פליי סמארט

כמה זמן הייתם נותנים לכסף לחכות?

checkmark

או: הגרלת לוטו שמחכה לזוכה שלה כבר יותר משנה

תמיד כשאנחנו שומעים על אדם שזכה פרס הגדול, בין אם מדובר במילוי טופס טוטו אקראי או בהגרלה של מספרי לוטו, השאלה השנייה (אחרי ‘מה גובה הפרס?’, כמובן) תהיה: האם הוא כבר הגיע לאסוף את הכסף. למה? משום שיש לרובינו הרגשה שאם הוא לא יגיע לאסוף את הכסף, הפרס פשוט ייעלם.

 ובכן, בדרך כלל יש בזה צדק: לרוב, המפעלים אשר מקיימים את ההגרלות הממלכתיות לא מחכים לנצח לזוכה המאושר שלהם. הם מקציבים לכל זוכה תקופה מסוימת שבה הוא יכול להגיע לדרוש את הפרס, ולאחר מכן – ובכן, אז כבר יהיה מאוחר מידי. הכסף יחזור לקופת המפעל והחיים יימשכו כסדרם. וחבל.

זה יכול לקרות לא מעט פעמים ומהרבה מאוד סיבות: אדם שעבר במקרה במדינה בה הייתה הגרלה גדולה ומילא את הטופס, ככה בשביל הכיף, ופשוט שכח שעשה זאת; מישהו שענייניו היומיומיים מטרידים אותו הרבה יותר, ואפילו לא התפנה לבדוק טופס ששלח מזמן; או מישהו שמילא את הטופס וטס לחו”ל, בין אם לרילוקיישן או לטיול גדול. הסיבות רבות, אבל השאלה היא אחת: כמה זמן מחכים?

מתקן לוטו - סמארט

 לוטו ניו יורק מחכה. ומחכה. ומחכה…

 מסתבר שיש מי שמוכן לחכות עבור הזוכים שלו לא מעט. בישראל, לדוגמא, מחכה מפעל הפיס גם חצי שנה עד לאיסוף הפרס, וזה יפה מאוד. מדובר בתקופה לא קצרה שבה הכסף ‘שוכב’, באופן תיאורטי, במשרדי המפעל ומחכה שיאספו אותו. מה קורה לאחר מכן? כפי שאמרנו, הכסף יחזור לידי המפעל. אל תדאגו, הוא יושקע בחזרה בכם, הציבור כמובן.

ובכן, מסתבר שיש מי שמחכה גם יותר מחצי שנה. לוטו ניו יורק הוא נקרא, שהיה אגב הראשון בהיסטוריה לחלק פרס של מיליון דולרים, אי שם בשנות ה-70′. אז הלוטו הזה מחכה לזוכה המאושר בפרס בשווי זהה, מיליון דולר. העניין הוא, שאותו זוכה לא בא לאסוף את הפרס כבר שנה.

הזוכה המאושר מילא טופס לוטו בחנות מזון, ניחש נכונה את המספרים (23 פאוורבול עם המספרים 1, 6, 7, 20, 49), אבל פשוט לא הופיע. וכמה זמן עוד יחכו לו? במפעל טוענים שהם מוכנים למשוך את זה עוד קצת. משהו כמו עד אחרי החגים שלנו, וזהו.

 אגב, מלבד העובדה שהאיש מפסיד את הכסף עצמו, הוא גם הפסיד כבר שנה ויותר של השקעות שהיה יכול לבצע עם הכסף. למעשה, רק מהריבית הוא היה יכול ליהנות מתוספת יפה לשכר החודשי – אך כאמור הוא לא עשה זאת. עכשיו כולנו תקווה שהוא אכן יופיע פתאום.

כי מיליון דולר הם בכל זאת מיליון דולר, כן?

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן