אנא סובבו למצב אנכי
למה דווקא סמארט? | פליי סמארט

למה דווקא סמארט?

checkmark

אם תשאלו כל אחד ואחת מהם הבילויים המועדפים על הישראלים, סביר להניח שרוב התשובות ינועו סביב בילוי עם חברים או משפחה, טיולים, על האש בפארק או בילוי בחוף הים. לצד כל אלה, אחד הדברים שישראלים אוהבים במיוחד הוא משחקים. זה יכול להיות משחקי לוח כמו גם משחקי כדור, ובמקרים רבים זה גם משחקי מזל. זו האמת, אולי יותר מכל עם אחר על פני כדור הארץ, הישראלים אוהבים מאוד לשחק במשחקי מזל, להשתתף בהגרלות שונות ועל הדרך לחוות את הריגוש שבמשחק, כזה שלעיתים גם יכול להניב זכייה בסכומי כסף גדולים. הרי בינינו, מי מאיתנו לא אוהב לזכות בכסף?

יחסית למדינה הקטנה שבה אנחנו חיים, לא חסרות לנו אופציות למשחקי מזל. עם שתי הגרלות לוטו בשבוע, לפחות מחזור משחקים אחד של טוטו בסוף השבוע, מאות אפשרויות לנחש תוצאות של משחקי כדורגל וכדורסל מדי יום באמצעות הווינר ועשרות הגרלות יומיות של מפעל הפיס של משחקים כגון צ’אנס, 123 ו-777, הרי שמדובר בגן עדן של ממש לכל חובבי המשחקים, עם שפע אפשרויות להרוויח סכומי כסף צנועים וגדולים כאחד.

 

יחד עם זאת, האפשרויות הרבות הטמונות בכל משחק הן רבות ולעיתים גם מבלבלות. יחסי הזכייה בפרסים הגדולים באמת, הם לא גבוהים וכדי לצמצם אותם, יש לשלוח טפסים שיטתיים שעשויים להסתכם בעלויות גבוהות יחסית. במשחקים המערבים ניחוש של תוצאות ספורט נדרשת במקרים רבים גם הבנה בסיסית של לא מעט משתנים שיכולים להשפיע על התוצאה. אז איך בכל זאת ניתן גם ליהנות מהשתתפות בהגרלות השונות, גם לשלוח טפסים שיטתיים וגם לשלב ידע של אנשים שעוקבים אחרי השינויים בספורט מדי שעה? התשובה לכל אלה נמצאת ממש כאן, באתר בו אתם גולשים כעת – אתר פליי סמארט.

פליי סמארט שהוקמה בשנת 1991, מפעילה אתר ופלטפורמה טכנולוגית שבאמצעותה היא מבצעת עבור לקוחותיה שליחה של טפסים אישיים וקבוצתיים של טוטו, לוטו, ווינר וצ’אנס, בשיטות ייחודיות המשלבות ידע וסטטיסטיקות, כל זאת על מנת לצמצם את התלות במזל בלבד והגדלת הסיכויים לזכייה בכל הגרלה. עד היום זכו לקוחות סמארט בפרסים כספיים בשווי של למעלה מ-164 מיליון ₪.

אז למה דווקא פליי סמארט?

פליי סמארט מציעה מספר אפשרויות להשתתפות בהגרלות השונות עבור לקוחותיה. בין היתר יכולים הלקוחות לבחור להשתתף רק במסלול הגרלות לוטו או טוטו או לחילופין להשתתף במסלולים משולבים. החבילות השונות מורכבות ממספר רב של טפסים אישיים וקבוצתיים, כשלכל לקוח יש אפשרות להיכנס לאזור האישי שלו ולצפות בטפסים שנשלחו עבורו באותו יום או שבוע, להתעדכן בתוצאות ובזכיות ובנוסף אף לעדכן את מסלול המשחקים שלו. בעוד שהטפסים האישיים מאפשרים לכל לקוח זכייה בלעדית, הטפסים הקבוצתיים מאפשרים השתתפות על בסיס קבוע בטפסים שיטתיים מאפשר שליחה גדולה יותר של טפסים. כל הטפסים נמצאים באזור האישי באתר פליי סמארט בצורה מאובטחת המסירה כל דאגה מצד הלקוח. בנוסף, מספקת סמארט ללקוחותיה חווית שירות מהנה במיוחד, הן דיגיטלית והן טלפונית המעניקות לכל אחד ואחת יחס אישי ושקט נפשי בכל הנוגע לטיפול בשליחת הטפסים וקבלת כספי הזכיות.

בנוסף, לקוחות סמארט נהנים גם מאפשרויות נוספות לזכייה בפרסים יקרי ערך בהגרלות שנתיות הנערכות בין לקוחות החברה. בין הפרסים שחולקו עד היום ניתן למנות מכוניות, חופשות בארץ ובחו”ל, ארוחות במסעדות יוקרה, חבילות ספא ועוד רבים. וזה לא הכל – לא רק שלקוחות סמארט יכולים לנהל את המזל שלהם בעצמם, הם גם יכולים להמיר סכומי זכייה צנועים שנצברו לזכותם ב”פלוסים” המקנים להם אפשרות לרכוש מתנות יקרות ערך, שוברים ומגוון פינוקים.

חשבתם שזהו? עדיין לא…לאחרונה נוספה לאתר פליי סמארט זירת משחקים ייחודית בשם סמארט גיימז, המאפשרת ללקוחות החברה ליהנות גם מהשתתפות במשחקי אונליין מהנים , מבוססי ידע ומיומנות  ואף לזכות בפרסי כסף יומיים ושבועיים. והרי כבר הזכרנו את העובדה שהישראלים אוהבים לשחק…
אם לוקחים את כל הנתונים שהזכרנו כאן, הרי שאין עוד חברה בישראל שמציעה כל כך הרבה אפשרויות השתתפות בהגרלות, יחד עם הגרלות פנימיות ללקוחותיה ואפשרות להרוויח כסף ממשחקי אונליין כמו סמארט.

אוהבים לשחק? בואו לעשות את זה עם היעוצים של פליי סמארט

 

 

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן