אנא סובבו למצב אנכי
מהן הגרלות צ’אנס וכיצד הן פועלות? | פליי סמארט

מהן הגרלות צ’אנס וכיצד הן פועלות?

checkmark

מבין כל ההגרלות הזמינות לחובבי משחקי המזל בישראל, אין הגרלה עם תדירות גבוהה יותר מאשר הגרלת הצ’אנס. לא פחות מ-35 הגרלות צ’אנס מתקיימות בשבוע, בחלוקה של 6 הגרלות יומיות בימים א’-ה’ ועוד חמש הגרלות המתקיימות בשישי ובמוצ”ש. ההגרלה הראשונה ביום חול מתקיימת בשעה 11:00 והאחרונה בשעה 21:00.
אחת הסיבות שהגרלת הצ’אנס כל כך פופולרית היא בין היתר הסיבה הפשוטה – בהגרלת הצ’אנס סיכויי הזכייה גבוהים מאוד. הפרסים בהגרלה נעים בטווח שבין עשרות שקלים לעשרות אלפי שקלים, בעוד שגובה ההשתתפות נע בין 5 שקלים  ועד 500 שקלים בטופס בודד.

בדומה להגרלות רבות אחרות, גם כאן מוגרלים כדורים מתוך מכונה, אלא שכאן הם מדמים קלפים החל מ-7 ועד אס בכל אחת מארבע סדרות הקלפים שכולנו מכירים – לב, עלה, תלתן ויהלום.
בכל הגרלה עולים בגורל ארבעה קלפים, אחד מכל סדרה כאמור. את אותם קלפים שעולים בגורל ניתן לנחש במספר אפשרויות שונות שמשפיעות על סיכויי הזכייה ובאופן טבעי גם על גובה הזכייה. כך למשל ניתן לבחור במשחק צ’אנס 1, שבו על המשתתף לנחש איזה קלף יעלה בגורל מבין אחת מארבע הסדרות, לדוגמה – הקלף שיעלה בגורל רק מסדרת היהלום. במשחק צ’אנס 2, על המשתתף לבחור שתי סדרות שעליהן הוא ירצה להציב את ניחושיו, וכך הלאה בהתאמה עד למשחק הצ’אנס 4 שבו יש לנחש את כל ארבעת הקלפים שיעלו בסה”כ בגורל.

יתרון נוסף של הגרלה זו טמון בכך שגם לא ניחשתם את כל הקלפים שעלו בגורל מסדרה מסוימת, עדיין תהיו זכאים לפרסי משנה, לפי מכפלות ידועות מראש. אפשרות נוספת היא להשתתף במשחק הרב צ’אנס, שבדומה לצ’אנס 4, מחייב ניחוש של כל ארבעת הקלפים שיעלו בגורל, כאשר ההבדל ביניהם בא לידי ביטוי בפרסי המשנה.

לכל אחד מהמשחקים ישנה טבלה המציגה בצורה שקופה וברורה את סיכויי הזכייה בפרס הגבוה, בפרס השני ובפרס כלשהו. קשת הסיכויים לזכייה בפרסים נעה החל מ-1 ל-2.4 ועד 1 ל-4,096, כך שללא ספק מדובר בסיכויים הטובים ביותר לזכייה מבין כל הגרלות מפעל הפיס.

על מנת להגדיל את סיכויי הזכייה, בכל משחק שבו תבחרו, ניתן להשתתף בטופס צ’אנס שיטתי שבו אפשר לסמן יותר מאפשרות אחת במשחק בו תבחרו (צ’אנס 1, צ’אנס 2, צ’אנס 3, צ’אנס 4 או רב צ’אנס). בטופס כזה ניתן לסמן בין 1 ל-4 סימונים, ומכפלת מספר הצירופים היא זו שקובעת גם את עלות הטופס, בהתאם למחיר ההשתתפות שנבחר – 5 או 10 שקלים.

מבולבלים ורוצים לתת למומחים של Smart לעשות בשבילכם את העבודה? מכירים את המשחק ועדיין רוצים להגדיל את הסיכויים ולהשתתף בעוד הגרלות?

כל הדרכים מובילות אם כך לבחירת החבילה שמתאימה לכם. הצטרפו עוד היום ותתחילו לשחק חכם.

 

 

 

 

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן