אנא סובבו למצב אנכי
מעכשיו, אמרו מילה אחת: סמארט | פליי סמארט

מעכשיו, אמרו מילה אחת: סמארט

checkmark

משנת 1991 אנשי החברה עושים את העבודה הטובה ביותר בשוק – עבודה שבזכותה לכל אחד יש סיכוי גבוה לזכות בפרסים הגדולים ביותר בהגרלות הממלכתיות. היום, אחרי יותר מ-20 שנים של שירות מוצלח, החברה משנה את פניה ומשיקה מהלך של מיתוג מחדש. מהיום, אין צורך להגיד יותר סמארט קלאב. מהיום, אמרו סמארט.

הצירוף סמארט קלאב היה מאז ומתמיד לשם נרדף להצלחה. אלפי מנויים לאורך השנים מעידים על כך, וגם המספר הבלתי נתפס: מעל 130 מיליון שקלים שחולקו עד היום למנויי החברה. וכעת, עם שמה החדש והנוצץ, החוויה הזו רק הולכת ומתגברת.

סמארט היא חברה בעלת שם, חברה אשר מעניקה ללקוחותיה יותר ודואגת שהם יזכו לחוויית שירות אחרת, טובה ואיכותית יותר מאשר בכל מקום אחר. סמארט היא העתיד, סמארט היא שירות אשר צובע הכל בשלל צבעים שמחים, צבעים של אופטימיות, של כיף ושל מצב רוח טוב.


הרעיון של סמארט הוא פשוט
. לנהל את המזל שלכם באמצעות : כמות – שיטה – התמדה.

אז יש היום את אלו שעדיין ממלאים לוטו, טוטו, ווינר וצ’אנס לבד, בלי עזרה. ויש כאלו שעושים את זה בעזרת המנוי היוקרתי שלהם בסמארט, וזוכים להנאה כפולה ומכופלת. וזה לא הסוף: הם יכולים, אם ירצו, למלא טפסים גם בעצמם. באתר סמארט או בתחנות השונות ברחבי הארץ. הם נהנים מכל העולמות.

לשחק חכם עם פליי סמארטכמות – שיטה – התמדה. זה המוטו, זה המפתח להצלחה

המיתוג של סמארט כולל לא רק שינוי בחזות הדברים ובאווירה, אלא שם בקדמת הבמה את שלושת הכלים המובילים שלה, אלו שמבדילים אותה מכל האחרים. אלו שלושה כלים, שנחשבים מנצחים בכל מקום. כלים שהופכים את התמונה ואת ההשתתפות בהגרלות הממלכתיות בישראל לפשוטות הרבה יותר:

כמות: כל לקוח נהנה משליחה של מעל אלף טפסים בשמו. אלף – מספר בלתי נתפס וכמות שאותה אדם בודד לא יוכל לשלוח לבדו גם אם ממש יתאמץ.

שיטה: סמארט מציעה לך משחק חכם בלוטו, טוטו, ווינר וצ’אנס בעזרת שיטה ייחודית אשר מתעדכנת מדי שבוע ומבוססת על תוכנות סטטיסטיות מתוחכמות, מומחים בעלי מוניטין, שליחה חכמה וניתוח נתונים של מאות אלפי טפסים הנשלחים מדי הגרלה/מחזור.

התמדה: כל הגרלה, בכל יום ובכל שבוע – לפי בחירת הלקוח, יישלחו הטפסים בהתמדה, בלי הפסקה, עד שהוא יגיד די. ואין שום סיבה שיעשה כך. הרי ההתמדה מקרבת אותו עוד יותר אל החלום, שאולי יגיע בקרוב.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן