אנא סובבו למצב אנכי
מערכת קולנוע ביתית מהסרטים | פליי סמארט

מערכת קולנוע ביתית מהסרטים

checkmark

 

האפשרויות הנובעות מזכייה בטוטו הן רבות ומגוונות: יש אנשים שעבורם מדובר בחופשה חלומית ביעד אקזוטי, בבקתה מעץ עם ערסל על החוף, עם קוקטייל ביד אחת ומקל סלפי ביד השנייה.
יש כאלה שהיו רוצים רכב ספורט מפואר שיוכלו לקרוע איתו את כבישי הארץ, ויש אנשים שיעדיפו אולם קולנוע ביתי, מרשים ומרהיב שיביא את חווית הצפייה האידיאלית אל פתח ביתם, כולל המסך הענק, הכיסאות הנוחים וכמובן, פופקורן ללא הגבלה.

סרט? אפשר גם אחרת

כולנו אוהבים ללכת לבית הקולנוע לראות איזה סרט טוב, לפעמים לאו דווקא בגלל הסרט עצמו, אלא בגלל החוויה, האווירה שהמקום מייצר, החלל העצום, הכיסאות הנוחים והמסך המאפשרים לכם לשעתיים וחצי, לברוח לעולם אחר ולשכוח את כל הצרות. זו חוויה שאי אפשר לשחזר בשום מקום אחר, האומנם? אחרי שתזכו, תוכלו לפנות חלל בבית, או לחילופין – ליצור חלל מאפס, לפתוח קיר ולהתחיל לתכנן את מאורת הקולנוע החלומית שלכם.

 

עם זכייה בטוטו תוכלו לקנות מערכת קולנוע ביתית

 

חדר קולנוע מצויד היטב

עכשיו אתם יכולים לחרוש את חנויות האלקטרוניקה ולבחור את מערכת הסאונד, והמסכים הכי חדישים, אלה שזה עתה נחתו בסניף הקרוב אליכם, ובכלל ברשת. תתפרעו מה שנקרא, השמים הם הגבול, כי סופסוף אתם לא צריכים להתפשר על כמות ואיכות, אלא לבחור את מה שאתם הכי רוצים. לאחר שתרכשו את הרמקולים, המסך, המושבים ושלל האביזרים הנלווים (כולל עמדת הפופקורן), המשוכללים והאיכותיים ביותר בשוק כיום, לא תראו את בתי הקולנוע ממטר.

תחילתה של ידידות מופלאה

עכשיו נשאלת שאלת מיליון הדולר (תרתי משמע): איך תרצו לעצב את החלל שלכם, איזה סגנון אתם אוהבים? וינטג’? מפונפן? אולי אתם בכלל טיפוסים של מינימליזם? מה שלא יהיה, אתם יכולים להנדס את החלל בדיוק כמו שאתם אוהבים, כמו שתמיד חלמתם, ולמקם כל פריט בדיוק איפה שדמיינתם אותו- עמדת הפופקורן, המושבים, וכל חפץ אחר שיהפוך את המקום הזה לייחודי לצרכים והאהבות שלכם. זו תהיה הפינה המיוחדת שלכם שתוכלו לגשת אליה בכל זמן שתרצו, בכל שעה ביום (או בלילה) ולראות את הסרטים שאתם הכי אוהבים.

סוף טוב, הכל טוב

הזכייה בטוטו תקרב אתכם עוד טיפה אל עבר בית הקולנוע מהחלומות שלכם, כך שלא תצטרכו להטריח את עצמכם בפינוי הלוז הצפוף שלכם. לא עוד להזמין כרטיסים (מרשימה מצומצמת של סרטים ספציפיים), להגיע למרכז הקרוב אליכם (או האחד שקצת פחות, כי מה לעשות), לחפש (ספק אם למצוא) חניה, ולקוות להספיק ל-”בקרובים”, הכינו את עצמכם לחוויה אחרת.

כעת תוכלו פשוט לעבור לחדר ליד, ככה בספונטניות, לקחת דלי עצום של פופקורן בשישה טעמים מהעמדה שבקצהו, להתרווח במושבים המרופדים והמסוגננים, ולבחור איזה סרט בא לכם לראות, מבין כל הסרטים הקיימים בעולם כרגע.

ככה שאי אפשר לדעת, אולי הזכייה הבאה תהיה שלכם.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן