אנא סובבו למצב אנכי
משחק הווינר: ווינר בסיכון גבוה מול ווינר בסיכון נמוך | פליי סמארט

משחק הווינר: ווינר בסיכון גבוה מול ווינר בסיכון נמוך

checkmark

ווינרתאמינו או לא, אבל משחק הווינר המוכר שכולנו אוהבים חוגג לו יותר מ20 שנות פעילות בתחום ההגרלות הממלכתיות בישראל, איך הזמן טס כשנהנים! קצת על משחק הווינר, הוא יצא לאור במרץ 2002, קצת לפני המונדיאל, ומהר מאוד הגיע לקדמת הבמה. מאז אותה ההשקה במרץ 2002 משחק הווינר עבר שינויים רבים והתפתחויות ששינו את פניו, והפכו אותו לאחד המשחקים הפופולריים ביותר בישראל. משחק הווינר שאתם מכירים היום שונה מאוד ממשחק הווינר כפי שהושק איי שם ב2002. בתחילה, ההשתתפות הייתה מוגבלת למספר ענפים מצומצם מאוד, ענפי הספורט היחידים שהיו מורשים להשתתף בהגרלות הווינר היו כדורגל וכדורסל. אך כיום כ-20 שנה לאחר מכן יש מגוון רחב של ענפים שמשתתפים במשחקי הווינר, כמו כדוריד, פוטבול אמריקאי, טניס, מרוצי מכוניות, בייסבול, כדורעף ועוד, מה שהרחיב את קהל היעד והפך אותו לאחד המשחקים המובילים בארץ!

משחק הווינר מציע מאות אפשרויות שונות לניחוש תוצאות בעשרות ליגות מכל רחבי העולם, החל מהליגות האירופיות המובילות ועד לליגות הפחות מוכרות מאזורי מזרח אסיה ואמריקה הדרומית והצפונית. עם זאת, המפתח לפופולריות הגדולה של משחק הווינר הוא לא רק המגוון הרחב של ענפים שמשתתפים בו, אלא נעוץ בגורמים שונים, כמו ניחוש הסינגל (שליחת טופס של ניחוש אחד), מספר הפלטפורמות הרחב שבהן משחק הווינר זמין וכמובן הגורם המרכזי שהוא יחסי הזכייה המשתנים. היום בכתבה זו נתמקד בגורם השלישי והוא יחס הזכייה וההבדלים בין יחס נמוך וגבוה. אז, מה זה בעצם יחס זכייה ואיך הוא בא לידי ביטוי במשחק הווינר?

בהגרלות ובמיוחד במשחקי ווינר, מונח מרכזי וחשוב הוא “יחס” (Odds). יחס במשחקים מייצג את הסיכוי המוערך לתוצאה מסוימת של אירוע ספורטיבי ומשמש כקובע לגובה התשלום במקרה של הצלחה בניחוש. היחסים מוצגים בדרך כלל בפורמט מספרי, למשל יחס פשוט – 3:1 או 5:2, או ביחסים עשרוניים כמו 2.45 או 4.03. מספרים אלו משקפים את היחס בין הסכום שתקבלו במקרה של ניצחון לבין הניחוש המקורי שלכם. ראו המלצות ווינר.

קצת על המתמטיקה שמאחורי המספרים

  1. יחסים פשוטים: יחסים אלה מוצגים בצורה של שבר, למשל, 3:1 (שלושה לאחד). כלומר עבור כל שקל שתשימו, תקבלו שלושה שקלים בחזרה אם תנחשו נכון, בנוסף לסכום המקורי ששמתם. כלומר, אם שמתם סכום של 100 ₪ , תקבלו 300 ₪ במקרה שצדקתם וסכומכם הכולל יהיה 400 ₪ (300 ₪ על היחס הסיכון ועוד 100 ₪ שהם הסכום ששמתם).
  2. יחסים עשרוניים (היחס של משחק הווינר): יחסים עשרוניים מציגים את הסכום הכולל שתקבלו במקרה של ניחוש נכון. למשל, יחס של 4.00 אומר שעבור כל שקל שתשימו, תקבלו 4 ₪ במקרה שצדקתם. כלומר, אם שמתם סכום כולל של 100 ₪ וניחשתם נכון תקבלו 400 ₪.

יחסים אלו משקפים גם את רמת הסיכון: ככל שהיחס גבוה יותר, הסיכון נתפס כגבוה יותר, אך גם הפוטנציאל לרווח גדול. יחסים נמוכים מצביעים על סיכוי גבוה יותר לניצחון, אך פחות רווח על הזכייה.  בעולם ההגרלות וההימורים הפעולות מסתובבת סביב שאלת הסיכון. מהמרים רבים נמשכים לאפשרות של רווחים גדולים, אך עם זאת, ישנם גם אלו המעדיפים גישה זהירה יותר. מה הם ההבדלים בין משחקי ווינר עם סיכון גבוה לאלו עם סיכון נמוך?

חשוב לזכור שבמשחק הווינר יחסים משתנים בהתאם למגמות, הערכות, ופעולות של שחקנים אחרים. לכן, חשוב להיות מודע ליחסים ולאופן בו הם משתנים לפני שמבצעים שאתם .

ועכשיו, נחבר את מספרים והמתמטיקה לעולם של משחקיי הווינר:

ווינר עם סיכון גבוה

טופס ווינר שהמשחקים שלו קיבלו יחס גבוה (סיכון) מתאפיין בפוטנציאל לרווחים גבוהים יותר, אך גם בסיכוי משמעותי להפסד. לדוגמה, ניחוש שהקבוצה במקום האחרון בליגה תנצח את הקבוצה במקום הראשון יכול להביא רווחים גדולים אם התוצאה תתממש, אך הסיכויים לתוצאה כזו נמוכים.

ווינר עם סיכון נמוך

מנגד, טופס ווינר עם יחס נמוך מציע סיכויים גבוהים יותר לנחש נכון, אך עם רווחים נמוכים. למשל ניחוש שהקבוצה המובילה בליגה תנצח את הקבוצה במקום האחרון הינה דוגמה קלאסית לניחוש עם סיכון נמוך, ככל הנראה שאם תהמרו על כך בטופס הווינר שלכם תפגעו, אך היחס על משחק כזה יהיה 1.1 שזהו יחס נמוך, אם תהמרו על סכום של 100 ₪  תרוויחו רק 10 ₪.

נתונים סטטיסטיים

לפי נתונים שנאספו, הסיכויים לניצחון במשחקים בסיכון גבוה הם בדרך כלל נמוכים, אך הרווחים יכולים להיות משמעותיים. בניגוד, משחקים בסיכון נמוך נוטים להציע סיכויי ניצחון גבוהים יותר, אך עם רווחים מועטים.

השפעה פסיכולוגית

מבחינה פסיכולוגית, משחק בסיכון גבוה יכול לגרום לרמות התרגשות גבוהות יותר ולפעמים להחלטות פזיזות. לעומת זאת, משחק בסיכון נמוך נתפס כבטוח יותר ומעניק תחושת שליטה גדולה יותר.

יתרונות וחסרונות

היתרונות של משחק ווינר בסיכון גבוה כוללים פוטנציאל לרווחים גבוהים, אך גם סיכון גבוה להפסדים. לעומת זאת, משחק הווינר בסיכון נמוך מציע סיכויים גבוהים יותר לניצחון, אך עם רווחים נמוכים.

טיפים ומסקנות

לבסוף, בחירת סוג משחק הווינר היא עניין אישי התלוי באופי ובהעדפות של אינדיבידואל, אם אתם אוהבים ריגוש והכסף הגדול קורץ לכם? אז עדיף לכם למלא ווינר בסיכון גבוה!
מאידך, אם אתם אנשים שמעדיפים ללכת על בטוח ולהמר על תוצאות שהסיכוי שיתממשו גבוה והסיכון נמוך, מילוי טופס ווינר בסיכון נמוך זו השיטה בשבילכם!

אפשר להתחיל כאן https://www.playsmart.co.il/%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%A8/

רוצים שמומחים בתחום ינהלו את שליחת הטפסים עבורכם, וימקסמו לכם את סיכויי הזכייה?
צוות המומחים של Smart יעשה זאת עבורכם, לחצו כאן ונציג של Smart יחזור אליכם.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן