אנא סובבו למצב אנכי
סמארט טוטו – תנו למקצוענים שלנו לעבוד בשבילכם! | פליי סמארט

סמארט טוטו – תנו למקצוענים שלנו לעבוד בשבילכם!

checkmark

הטוטו הוא אחד המשחקים הוותיקים והפופולריים בישראל. מאז שיצא לדרך הטוטו בישראל, אי שם בשנת 1957, מאות מיליוני שקלים חולקו, הן כפרסים ראשונים והן כפרסי משנה, למנחשים נכונה של משחקי הכדורגל השונים המופיעים בו מדי שבוע. אין ספק שכדי לזכות בפרס הראשון בטוטו, דרוש גם קורטוב מזל, אבל הטוטו, מתוקף היותו משחק שכולל ניחושים של משחקי כדורגל, מצריך גם ברוב המקרים, ידע בסיסי.

כשאנחנו מדברים על ידע בכל הנוגע למילוי טופס טוטו, אנחנו מתכוונים לשני אספקטים – האחד הוא לדעת ולהבין את האפשרויות השונות של המשחק, את אופן הסימון, האפשרות לסמן כפולים, משולשים, למלא טופס מצומצם, טופס עם תנאים וכיוצ”ב. האספקט השני טמון בידע מוקדם של הקבוצות המשתתפות ויחסי הכוחות ביניהן. כמובן שהכדורגל מטבעו הוא משחק שבו באמת הכל יכול לקרות, אך יחד עם זאת, לידע של המנחשים אודות כל מה שנוגע לקבוצות, השחקנים, הכושר הנוכחי שבו הם נמצאים, תנאי מזג האוויר והמיקום של כל משחק (וזו רשימה חלקית בלבד), לכל אלה יש משקל בשיקולים המסייעים למנחשים במילוי הטופס.

עכשיו, תתארו לכם שאת כל עבודת המחקר הזו, על כל משחק ומשחק, מישהו עושה בשבילכם. תארו לכם שאתם משתתפים בכל שבוע, עם מספר טורים קבוע, במשחק השבועי של הטוטו ויכולים ליהנות מכל הידע והניסיון של אנשים שזו המומחיות שלהם. אתם יכולים להפסיק לדמיין ופשוט להבין שיש נבחרת כזו. היועצים של סמארט הם בדיוק האנשים שהפכו את הידע שלהם למקצוע. היועצים של סמארט בכל הנוגע למשחק הטוטו עוקבים אחרי כל משחק ומשחק, בכל הליגות השונות שבהם מופיעים המשחקים השונים בטופס הטוטו. הם עוקבים אחרי סטטיסטיקות, הם עוקבים אחרי הכושר הנוכחי של כל קבוצה, הם מבינים מצוין את יחסי הכוחות, את המסגרת, את האילוצים ועוד עשרות פרמטרים אחרים, וכך הם יכולים לנתח בצורה אופטימלית כל משחק ומשחק ולהחליט על ההסתברות הגבוהה היותר לתוצאה במשחק נתון, כמו גם היכן כדאי לחזק בכפול, כלומר תוצאה נוספת לאותו המשחק.

יועצי הספורט של סמארט הם אלו שאמונים על שליחת טפסי הטוטו בסמארט. הם אלו שדואגים שתהיו בכל שבוע בתמונה, מבלי שתצטרכו לדאוג לכך בעצמכם. אתם לא צריכים להיות בעלי ידע בכדורגל, לא צריכים לעקוב אחרי הליגות השונות בדקדקנות ולא צריכים לזכור מתי המועד האחרון לשליחה. בשביל כל זה יש את היועצים של סמארט. תנו למקצוענים שלנו לעשות את העבודה בשבילכם.

הצטרפו עוד היום לסמארט וקחו חלק בריגוש בכל שבוע מחדש.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן