אנא סובבו למצב אנכי
תושבת הצפון, מנויה לשירות סמארט, זכתה בחמישה מיליון שקלים בהגרלת הלוטו | פליי סמארט

תושבת הצפון, מנויה לשירות סמארט, זכתה בחמישה מיליון שקלים בהגרלת הלוטו

checkmark

גם עבור חברה וותיקה כמו סמארט, שחילקה עד היום מעל 135 מיליון שקלים ללקוחותיה, זכייה בסכום של חמישה מיליון שקלים היא עניין מסעיר ומשמח במיוחד. כך קרה ל-ד.נ, תושבת הצפון, מנוייה לשירות סמארט, שהתבשרה ממש לאחרונה כי זכתה בסכום המדהים הזה בהגרלת הלוטו והפכה למיליונרית בן לילה. והכל בזכות השירות של חברת סמארט.

הגרלה מספר 2491 היא שזיכתה את ד.נ בסכום הנפלא, ומה שמעניין עוד יותר לגלות הוא שמלבדה, איש מהמנחשים לא זכה בפרס הראשון או השני בהגרלה זו, בלוטו ובדאבל לוטו גם יחד. כשמגלים את העובדה הזו, מבינים עד כמה נכונה הייתה בחירתה של הזוכה המאושרת להצטרף לשירות סמראט.

זכתה בפרס הראשון חמישה חודשים אחרי שחתמה על המנוי

ה’רומן’ של ד.נ עם סמארט לא התחיל בצורה טובה במיוחד. הזוכה המאושרת הצטרפה לשירות של סמארט לפני חמישה חודשים בלבד, מלאה בלבטים וחששות וללא כל אמונה בכך שמשהו ישתלם לה מההחלטה הזו. היא עוד לא הבינה מה מחכה לה.

גם המנוסים שבאנשי חברת סמארט לא היו מאמינים אם היינו מספרים להם שחמישה חודשים בלבד אחרי אותה שיחה מלאה בספקות, תזכה ד.נ בחמישה מיליון שקלים – מיליון אחד על כל חודש בו בחרה ליהנות מהשירות של סמארט. עכשיו, אין ספק שהאישה הזו תהיה מלאת אמונה.

זכייה בלוטו - סמארט

ומה היא מספרת?

לא נפתיע אתכם אם נספר שאותן תוצאות לוטו שבישרו ל-ד.נ על זכייתה, הותירו אותה בהלם מוחלט. בדקות הראשונות של שיחתה עם נציג סמארט, היא סירבה להאמין כי כך קרה והייתה בטוחה שמדובר במתיחה.

ד.נ, גננת שעובדת בצפון, סיפרה לנציגי סמארט כי כל חייה בנתה את עצמה בעשר אצבעות, ללא עזרה מאיש וכך תמשיך לעשות גם בעתיד, כי זהו החינוך שקיבלה מהבית. היא מתכוונת לשמור על הכסף ולהשקיע אותו כדי לזכות לרווח יפה ומתמשך, כשכמובן תגשים לעצמה כמה חלומות קטנים שרצתה לממש מזמן ולא יכלה להרשות לעצמה עד היום.

ד.נ מתכוונת להמשיך לעבוד ללא קשר לזכייה, משום שהעבודה עם ילדים מעניקה משמעות לחייה ולא נחשבת למקור הכנסה בלבד. לפני מספר ימים הגיעה אחר כבוד למשרדי חברת סמארט בהם השתתפה בטקס מרגש ששיאו בהענקת הצ’ק עם הסכום המכובד על ידי ראשי סמארט. ההתרגשות הייתה גדולה והשמחה – אדירה.

שתף

הצטרפו לסמארט ותתחילו לשחק חכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.
למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן