אנא סובבו למצב אנכי
ממש מתחת לאף: מחלקים לכם מיליונים בהגרלות צ’אנס | פליי סמארט

ממש מתחת לאף: מחלקים לכם מיליונים בהגרלות צ’אנס

21/01/2014
ע״י PlaySmart

שמעתם? יש מקום שמחלקים בו מיליוני שקלים בלי הפסקה!

לא שמעתם? כנראה שאתם לא מעודכנים, או שגם אתם חושבים שלוטו או טוטו הם האפשרויות היחידות שלכם לזכות בפרסים גדולים. חבל, כי ממש מתחת לאף ממתין לכם משחק נוסף עם סיכויים גדולים – שכבר הזכרנו אותם בעבר – ויכולים להשאיר אתכם עם חיוך גדול.

המשחק שקוראים לו צ’אנס

למשחק שבו נעסוק כאן קוראים צ’אנס, וכולם מכירים אותו פחות או יותר: זהו משחק ניחושים שלא מעבר מספרים, תוצאות ספורט וכדומה, אלא אך ורק קלפים – אותו כלי משחק שאין אחד שלא שיחק בו בעבר.

אז אותם קלפים הופכים בצ’אנס לסדרות שאותן אתם צריכים לנחש. והסיכוי? הגבוה ביותר מכל משחק ניחושים אחר בישראל, ובאחריות. מה זה אומר? נכון, שהפרסים המחולקים במסגרת הגרלות אלו פשוט לא נגמרים.

לזכות בצ'אנס עם סמארט

500 מיליון בחצי שנה – ומאות הגרלות

ביום ממוצע, נערכות במסגרת משחק הצ’אנס שבע הגרלות. בכל שבוע נערכות 40 הגרלות כאלו, כך שאם אתם ממתינים עדיין לסוף שבוע של כדורגל או להגרלות הדו-שבועיות של הלוטו – אתם ממש לא בכיוון הנכון. אחת לשעתיים עומדת לרשותכם הגרלת צ’אנס חדשה, שהצ’אנס לזכות בפרס כלשהו במסגרתה, הוא אדיר. כדאי לכם.

ועכשיו, נעבור לנתונים כי ידוע לנו שרק הם יצליחו לשכנע אתכם באמת. אז ככה: בחודש האחרון לבדו, חולקו במסגרת הגרלות הצ’אנס סכומים דמיוניים של 90 מיליון שקלים (ועוד קצת). לשם השוואה, הפרס הגדול השנה בלוטו עומד על 26 מיליון ₪.

וזה לא הכל: בחצי השנה האחרונה, חולקו למנחשי הצ’אנס כמעט 500 מיליון שקלים, מה שמצביע על קצב של מיליארד שקלים בשנה שמחולקים כולם לזוכים. נתון מדהים לכל הדעות, שרבים בכלל לא מודעים אליו – וחבל.

את המס המוגדל על זכיות אתם מכירים?

בצ’אנס זה לא יעניין אתכם

אז כן, בשנים האחרונות המיסים עולים וזה לא נעים במיוחד. אבל אם יש לכם דרך ‘לעקוף’ את העניין הזה, לא תשתמשו בה? בוודאי שכן. הגרלות צ’אנס מאפשרות לכם ליהנות מכל כספי הזכייה, ויהיה מה.

כיצד? שימו לב היטב להנחיות בנוגע למס החדש: שיעור המס אמנם עולה ל-30%, אך הוא תקף רק מסכום של 50 אלף שקלים (בעבר הרף עמד על 60 אלף).

בהגרלות צ’אנס, הפרסים נמוכים יותר, כך שאתם זוכים בכל הסכום ולוקחים אותו הביתה (כמובן בהתאם לחוק ולנושא ההכנסות הבסיסי). וזה לא אומר שתזכו במעט כסף: השתתפו בעוד ועוד הגרלות, והסכום הכולל יעלה. את המס, מישהו אחר ישלם ברוב המקרים.

הסיכוי שלך לזכות בהגרלת רב צ’אנס גבוה באופן משמעותי מכל משחק אחר של מפעל הפיס. אם סיכוי הזכיה בפרס הראשון בהגרלת לוטו למשל, הוא 1:16,273,488,

הסיכוי לזכייה בפרס הראשון בהגרלת רב צ’אנס הוא 1:4,096 והסיכוי לזכות בפרס כלשהו בהגרלת רב צ’אנס הוא גבוה במיוחד ועומד על 1:2.4.

 

המומחים שלנו ימלאו עבורכם את הטפסים בהתאם לתוכנת מחשב, סטטיסטית.

לאחר מכן נשלח את הטפסים בשמך, ולך יישאר רק לעקוב כאן אחר תוצאות הגרלת צ’אנס ולהמתין לטלפון שיבשר לך על גובה הזכייה.

 

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,742,699




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן